Super tevreden!

Ik ben enorm blij met mijn zonnepanelen van 100% Zonnig. Het installatieproces verliep vlot en professioneel. Het team was deskundig en vriendelijk, en de installateurs werkten snel en nauwkeurig. Sinds de installatie zijn mijn energiekosten aanzienlijk gedaald, zelfs op bewolkte dagen en voel ik me goed dat ik bijdraag aan een schonere toekomst. Ik waardeer de garantie en service die ik heb gekregen van 100% Zonnig. Ik wil het hele team van 100% Zonnig bedanken en zal ze aan iedereen die overweegt zonnepanelen te installeren aanbevelen.

• Nazorg en Garantie

Betrouwbaar bedrijf met top producten, vlotte installatie voor een nette prijs.

Na een duidelijke voorlichting tijdens een bezoek aan huis en offerte op maat zijn binnen een paar weken de panelen geïnstalleerd. Door 2 man op het dak en een bemande verreiker was de klus snel geklaard. Daarnaast nog 2 man bezig geweest met het aanleggen en aansluiten in de meterkast. Moeite gedaan om de boel zo netjes mogelijk aan te leggen. Heel tevreden met het resultaat en de eerste kWh zijn al opgewekt. Top bedrijf, aanrader!!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

100% Zonnig: Een goede keuze voor zonnepanelen.

Prima informatie vooraf, duidelijke offerte. Afspraken zijn goed nagekomen. Vriendelijk personeel. Zeer tevreden over alles.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goed advies, nette installatie en service!

Prima advies gekregen en de installatieteams werken netjes.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

top service en top vakmannen

Wij zijn goed ingelicht en hebben veel advies gekregen. De plaatsing ging erg soepel. Zeer vriendelijk personeel. Echt aanraders.

• Nazorg en Garantie

Helaas laat deze keer de dienstverlening te wensen over.

We hebben eerder zonnepanelen door 100% laten plaatsen omdat we toen erg tevreden waren hebben we gevraagd of zij deze keer nog panelen bij konden plaatsen. Het plaatsen op zich verliep goed, de communicatie rondom de aansluiting was rommelig omdat het er ineens op leek dat de gewenste en besproken 3 fase aansluiting niet waargemaakt kon worden. Ook was bij de monteurs bekend dat er al 6 panelen aanwezig waren ipv de 12 panelen. Uiteindelijk is alles zoals afgesproken aangesloten. Helaas geven de micro-omvormers nog elke dag storing aan.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Een deskundig team heeft gezorgd voor een keurige plaatsing conform de afspraken!

De plaatsing gebeurde conform de vooraf gemaakte afspraken. Op een veilige manier en met de deskundigheid die je mag verwachten!

• Nazorg en Garantie

Installatie kon beter, afstemming met verschillende partijen verliep slecht.

Op de dag van de installatie kwamen er verschillende partijen om de installatie uit te voeren. De man met de hoogwerker was ruim op tijd aanwezig, rond 8u de jongens met de zonnepanelen rond 9u en de elektricien rond 10u. Er moest op elkaar gewacht worden. De onderlinge afstemming verliep niet erg soepel kreeg ik de indruk. Dit werkte niet direct vertrouwen ondanks goede bedoelingen. Helaas was de verkoopadviseur van 100% Zonnig op de dag van instaleren ziek. Hierdoor kon de installatie op de dag zelf niet helemaal afgerond worden. De reeds aanwezige (dunne standaard)bekabeling in huis kon niet doorgetrokken/ vervangen worden voor dikkere bekabeling. De elektricien adviseerde om de bekabeling aan de buitenkant van het huis te leggen. Ik heb dit advies naast mijn neergelegd en heb contact gezocht met 100% zonnig. Omdat volgens offerte afgesproken was om de bekabeling door het huis te trekken. De week erop telefonisch contact gehad met verkoopadviseur van 100% zonnig. De installatie kon (gelukkig) toch aangesloten worden op de reeds aanwezige bekabeling in huis. Ik denk dat bovenstaande voorkomen had kunnen worden wanneer alle partijen die betrokken waren bij de instantie vooraf goed geïnformeerd waren. En misschien pech dat op de dag van installatie de verkoopadviseur ziek was, om hierin te voorzien van advies met betrokken partijen. Al met al is de installatie met een week vertraging opgeleverd. En is het keurig opgeleverd en werkt de installatie naar behoren.

• Nazorg en Garantie

Professioneel, betrouwbaar, transparant en klantvriendelijk.

Van offerte tot installatie, goed bereilbaar en steeds bereid om extra informatie te geven, mee te denken en respectvol te werken met vriendelijke monteurs. Betrouwbaar in het maken van afspraken en keurig gedegen werk geleverd.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Kwaliteit van de bovenste plank

Op géén enkel moment tijdens de installatie, waar ik met mijn neus bovenop gestaan heb, het idee gehad dat er concessies gedaan werden aan de kwaliteit.

Ik ben zeer tevreden

Vooraf wordt duidelijke informatie verstrekt, snelle afwikkeling en vriendelijk personeel. Extra complimenten voor de monteurs, die onder moeilijke omstandigheden en met hoge temperatuur snel en accuraat hebben gewerkt.

• Nazorg en Garantie

Uitstekend bedrijf voor installatie van zonnepanelen.

Kwaliteit en service zijn prima. Afspraken worden nagekomen.

• Nazorg en Garantie

Echt, de ‘jongens’ hebben goed en mooi werk verricht. Alles naar wens geïnstalleerd en netjes achter gelaten. Alleen jammer, dat het met het 2 jaarlijks wassen van de panelen niet lukt. Advies: koop dan zelf een apparaat waarmee je het dak op kunt. Dit is echt een minpunt.

Prima geholpen!

Complete installatie besteld voor zelfmontage m.u.v. de configuratie van de inverter. Er bleek wel iets mis gegaan te zijn met de leverlijst. Die was gebaseerd op een eerdere offerte (2 panelen minder) maar niet alle items waren aangepast waardoor ik te weinig materiaal geleverd kreeg. Ik ben naar het bedrijf gereden en werd daar uitstekend geholpen en kreeg ook nog adviezen voor de montage uit de eerste hand. Paar uur na melding dat ik klaar was voor de configuratie van de inverter stond Gijs al op mijn stoep om het voor elkaar te maken. Prima werk!

Om met 100%Zonnig kennis te maken was voor ons een prettige ervaring

Alles is volgens afspraak gemonteerd en aangesloten. Ook de uitleg over de installatie was correct. Voor wat betreft nazorg en garantie kunnen we nog niets zeggen daar de installatie nog maar een week geleden is

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Prima mensen, zeker degene aan de telefoon.

Door goed geholpen te zijn aan de telefoon heb ik de panelen uiteindelijk redelijk snel gekregen. Dus....bellen heeft geloond. En nu maar wachten op toch iets meer zon dan ik tot nu toe heb gekregen.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Zeer klantvriendelijke en goed.

100% zonnig heeft mij geholpen waar een aander bedrijf (Jamie Klomp elctrotechniek) heeft laten zitten. Zeet klantvriendelijk en ze leveren ook kwaliteit. Soms moet je even geduld hebben, maar dit communiceren ze zeer goed. Ik ben zeer tevreden en blij met dit bedrijf. Als je in de buurt van Wijchen woont zou ik dit bedrijf zeker aanbevelen!

• Nazorg en Garantie

Prettig contact en goed werk

100% Zonnig kon als een van de weinige bij ons in de buurt rode zonnepanelen leveren. Deze passen beter bij ons huis en leveren voldoende energie. De offerte, de informatie over de installatie en het legplan werd online geleverd en kon ook online ondertekend worden. Kleine aanpassingen waren zo gedaan. Het leggen ging gemakkelijk en snel door vriendelijk personeel. Kortom, een prettige ervaring met een voor ons mooi resultaat.

betrouwbaar

van begin tot het eind duidelijke communicatie, geplande afspraken zijn goed nagekomen en vriendelijke mensen bij de installatie

Een net bedrijf

.Ik ben tevreden over hoe het gegaan is. De 1e afspraak gaf vertrouwen. Het was hier ingewikkeld, maar er werd goed gecommuniceerd (door vooral Thom) in het voortraject over mijn zorgen. De uiteindelijke installatie ging lvakkundig. Ik moet eerlijk zeggen dat ik heel positief ben over de medewerkers. Netjes gewerkt, relaxed- geen gedoe, alles goed uitgelegd en alles keurig achtergelaten. Laat nu de zon maar gaan schijnen. Ik geef nooit een 10, maar voor mij is een 8 uitstekend

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Panelen goed gelegd, aftersales kan beter.

Panelen goed gelegd. Had de verwachting dat je dan de volgende dag ook de app zou krijgen (link). Na het weekend gebeld en zou eind van de middag gestuurd worden. Twee dagen later weer gebeld, nog geen link naar de app. Tevens niet duidelijk welke app. Is die middag wel goed gekomen. Wellicht klantvriendelijker als na het leggen van de panelen even telefonisch contact opgenomen wordt om dit uit te leggen.

• Nazorg en Garantie

Alles conform afspraak geleverd en werkend afgeleverd

• Nazorg en Garantie

Tevreden over prijs en kwaliteit.

Weliswaar was de levertijd al erg lang (maar van tevoren bekend) en werd de levering alsnog uitgesteld i.v.m. de weersomstandigheden, maar uiteindelijk alles keurig geleverd zoals afgesproken. De factuur bleek zelfs lager dan dan offerte. Dus ook de prijsverlagingen zijn netjes doorberekend. Dat zie je niet vaak. Professionele monteurs, met goed materiaal. Geen beunhazen, zoals ik wel eens in onze woonwijk op de daken zie scharrelen met een gammele ladder.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Uitstekende communicatie en het nakomen van afspraken

Duidelijke afspraken. Goede voorlichting tijdens een prettig gesprek. Eenduidige terugkoppeling met een uitgebreide offerte. De gemaakte keuzes zijn onderbouwd. Prettig contact tijdens installatie. Medewerkers stellen zich voor, stellen vragen en overleggen op tijd. Goede uitleg en nazorg. Snelle installatie. Kortom, meer dantevreden

• Nazorg en Garantie

Uitstekende communicatie en goede service!!

12 panelen laten plaatsen op ons plat dak. Uitvoering gebeurde door 3 man. Van te voren eerst alles doorgenomen en enkele tips ontvangen van de Electricien. Daarna is het werk naar volle tevredenheid uitgevoerd. Door een nieuwe versie van de omvormers moest er eerst een en ander geüpdate worden. Electricien bleef net zolang tot alles werkte. Achteraf is één paneel verwisseld omdat deze met zijn prestaties achter bleef bij rest. Al met al zeer tevreden !!

Over 100% Zonnig B.V.

100% ZONNIG B.V. is opgericht in mei 2012. In juli 2014 was er een fusie met Davidszon uit Uden. Daarmee bundelden de oud-collega’s Marcel Budding en David van Duijnhoven meer dan 10 jaar kennis en ervaring in duurzame energie. Het doel is om een kwaliteitsproduct met esthetisch verantwoord maatwerk te leveren en zo mee te werken aan een 100% energieneutraal Nederland. 100% zonnig B.V onderscheidt zich van collectieve inkoopacties en internetbedrijfjes. Omdat onze focus niet ligt op het zo goedkoop mogelijk aanbieden en installeren van zonnepanelen. 100% zonnig gaat voor kwaliteit, veilig werken en een eerlijke prijs voor u als klant. 100% ZONNIG is uw regionale zonnepanelen expert in de omgeving van Nijmegen en wij komen bij u thuis voor een gedegen advies en een plan op maat. Bent u nog aan het oriënteren? De showroom van 100% ZONNIG is van maandag tot vrijdag op afspraak geopend van 8:00-16:30. Wellicht tot snel!

Over Techniek Nederland