Overall zeer tevreden.

Goede ervaring met deze bouwer. Afspraken worden goed nagekomen. Nog een aantal laatste opleverpunten die moeten worden opgepakt, maar alle vertrouwen dat dit binnen de termijn wordt gedaan.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Prettig bouwbedrijf met goede adviezen en fijne communicatie.

Vanaf het begin tot het eind vonden wij het prettig samenwerken. De wensen van ons werden serieus genomen en daar werd zelf nog advies op gegeven. Wanneer wij een vraag hadden werden wij direct of kort daarna gebeld of gemaild met een antwoordt. Ons huis is in een nette staat opgeleverd en zelfs daarna is er nog contact om de laatste puntjes ook nog goed af te handelen.

Meedenkend, ervaring en toegankelijk

Bouwbedrijf De Gilden probeert aan al je wensen te voldoen. Kan iets bouwtechnisch niet, dan denken ze mee om een passende oplossing te vinden. Veel kennis en ervaring. Enig minpuntje; is de zandcement dekvloer. Hiervoor wordt een externe partij ingehuurd. Over de Gilden zelf, niks anders dan lof.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Prettige aannemer om mee samen te werken

Denkt mee, maken duidelijke afspraken. Goede communicatie zowel op kantoor als op de bouw. Vriendelijke mensen. Oplevering was goed voor elkaar. De puntjes die er ngo waren werden snel opgelost.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Fijne, duidelijke en netjes werkende aannemer/bouwer

Wij zijn heel blij geweest met De Gilden Bouw, eigenlijk zijn alle facetten op orde. Prettige communicatie met zowel de mensen op kantoor, als met de opzichter op locatie. Vragen worden meteen opgepakt en beantwoord. In alle fases van de bouw viel ons op dat er erg netjes gewerkt werd (ik zie het wel eens anders). Ook na oplevering, bij de opleverpunten, blijven ze er boven op zitten dat het goed komt.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Goed contact, fijn meedenken en snelle service.

Wij hebben de ervaring dat het contact met de Gilden erg soepel en prettig verloopt. Er is altijd een telefoontje of een mailtje terug. Er wordt meegedacht in een oplossing die bij jou en jouw woonsituatie past bij de bouw én dat is niet per definitie het standaard en dure pakket. Ook de oplevering van de woning was keurig voor elkaar, zelfs met complimenten van de controleur. Wat wil je nog meer?

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Professionele partij met een prettige samenwerking

Prettig bedrijf om als particulier mee samen te werken, werkt netjes en communiceren snel en duidelijk.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

We hebben de samenwerking met de Gilden als zeer prettig ervaren. Er is een fijne communicatie en er worden duidelijke afspraken gemaakt. We zijn ontzettend blij met ons nieuwe huis!

Net bouwbedrijf

Goede communicatie, fijne updates, losse dingen goed op en zou ze zeker aanbevelen.

Over Bouwnu