Perfect en professioneel bedrijf

Een echt familiebedrijf, hoe fijn is dat! Vriendelijke geholpen. Professioneel. Alles conform de afspraak verlopen. Zeer serieuze professionals waar mijn auto in zeer goede handen was.

uitstekent en vlot gerepareerd

achterbumper van kunststof weer als nieuw uit de fabriek echt vakwerk.

Er wordt geleverd zoals afgesproken. Vriendelijke afhandeling.

We kregen goed advies. Daarna volgde een heldere afspraak. Het resultaat was zoals afgesproken. We waren heel tevreden, vooral omdat we bij andere bedrijven wat minder positieve ervaringen hebben gehad.

Snel en goed herstel van de schade en uitstekende service.

De schade op de achterbumper en in de dorpel van de achterdeur zijn door Autoschade Weijer uitstekend hersteld. Daarnaast zijn de mensen van Autoschade Weijer erg vriendelijk en was de service super!

Grandioos

Vlotte behandeling, scherpe prijs en vakmanschap

Snel en vakkundig schade aan de auto verholpen

De auto gebracht s ochtends, keurig naar het werk gebracht door medewerker. Om 16.00 is de auto klaar en idd geen krasje meer terug te zien. De prijs is alleszins redelijk.

Keurig afgeleverd

Nette werkplaats Vriendelijke mensen Werk keurig afgeleverd Top monteurs

Duidelijke offerte snelle afspraak en goede afhandeling. In een woord top.

Duidelijke overzichtelijke offerte goede uivoering en snelle afhandeling. Toppy

Snel en duidelijk geholpen

Ik ben snel en duidelijk geholpen en een boven verwacht resultaat.