Tijd, professionaliteit en rustgevend!

Bij elke behandeling wordt er serieus tijd genomen voor datgene waarvoor ik kom. Ik krijg goede adviezen en extra producten worden niet “ aangesmeerd “. Ze geven alleen advies hierover als ik er zelf om vraag: erg prettig.

Dankjewel Maya, fijn om te horen. Liefs Team Beauty Centre Jolanda

Vakkundig, prettig en snel

Ik kom er al jaren en ben er tevreden. Fijn, prettig en vakkundig.

Dankjewel Veronica, fijn om te horen. Een fijne dag. Liefs Team Beauty Centre Jolanda

Geweldige behandelingen

Echt fijn, en ze nemen echt de tijd voor je. Echt aanrader.

Dankjewel Ilse, fijn om te horen. Liefs Jolanda

Altijd ontspannen en fris en fruitig vandaan

Ik ben erg tevreden. Ze zijn zeer professioneel en werken hygiënisch. Ze zijn snel, deskundig en discreet. Voel mij tien jaar jonger na een bezoek aan beautycentre Jolanda. Wat een lieve dames. Dank jullie wel voor jullie beauty tips and tricks!

Dankjewel. Fijn om te horen. Liefs Team Beauty Centre Jolanda

Goede accurate behandelingen

Zeer professioneel

Fijn om te horen. Dankjewel. Liefs Team Beauty Centre Jolanda

Als of je thuis komt in een andere omgeving

Welkom. De juiste energie afgestemd om jouw wens. Altijd prettig, hoge kwaliteit. Zeer aan te bevelen

Dankjewel Leo, fijn om te horen. Liefs Team Beauty Centre Jolanda

Vriendelijk, meedenkend en deskundig.

Ik heb boven en onder een eyeliner laten tatoeëren en dat is mooi gedaan. Ben er erg blij mee. Ik kan het natuurlijk niet vergelijken met andere beautycentra, maar Jolanda zou ik aanbevelen :)

Dankjewel Margot, fijn om te horen. Fijne dag.

Persoonlijke aandacht

Voor electrisch epileren kom ik hier al jaren. Vriendelijke en professionele behandelingen. Goede adviezen zonder te pushen.

Dankjewel Karin, fijn om te horen. Liefs team Beauty Centre Jolanda

Professionele salon!

Hele fijne salon! Heerlijke behandelingen en er word echt naar jou huid gekeken! Bedankt Lisa voor de decaar peeling, mijn huid ziet er weer stralend uit. Tot de volgende keer!

Dankjewel, fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Liefs Team Beauty Centre Jolanda

Gezellige, verantwoorde, intensieve goede behandelingen

Gezellige, verantwoorde,intensieve en goede behandelingen.

Dankjewel Ies, fijn om te horen. Liefs Team Beauty Centre Jolanda

Relaxt en persoonlijk

Al meerdere keren langs geweest voor een massage of gezichtsbehandeling. Heel fijn. Chantal gaat professioneel te werk waarbij ze rekening houdt met de persoon voor zich.

Dankjewel, fijn om te horen. Liefs Team Beauty Centre Jolanda

Super goede salon!

Aanrader om naartoe te gaan! Mooie behandelingen en merken, proffesioneel en goed advies. Heel klantgericht!

Dankjewel, fijn om te horen. Liefs Team Beauty Centre Jolanda

Ik ben heel erg tevreden over Jolanda!

Ik kom al jaren bij Jolanda voor het elektrisch ontharen. En af en toe naar de pedicure. Ik ben een hele tevreden klant. De sfeer is heel fijn. Je voelt je gelijk op je gemak. Vriendelijk en professioneel. Kijk op hun website voor meer informatie!

Dankjewel Fadoua, Heel fijn om te horen. Liefs Jolanda.

Heerlijke gladde voetjes. Nemen de tijd om het goed te doen

Dankjewel Anita, fijn om te lezen. Tot de volgende keer

Een aanrader

Fijn vriendelijk team en heel goede behandelingen.

Dankjewel Wilma, fijn om te horen.

Super ervaring, was nog nooit bij een schoonheidsspecialiste geweest. Goede uitleg over alles en voelt erg vertrouwd, werkt super netjes. Ben erg blij met haar en ga hier dan ook steeds weer terug. Kan haar aan iedereen aanbevelen.

Dankjewel Dimphy, fijn om te lezen. We doen ons werk ook iedere dag met plezier. Liefs Jolanda

Altijd heerlijk

Ontspannen, en geweldige behandeling

Dankjewel M, fijn om te lezen. Liefs Team Beauty Centre Jolanda

Geweldige ervaring

Ik kom al jaren bij deze salon en ben heel erg tevreden. De medewerkers zijn aardig en kundig, en mijn gezicht ziet er na de behandeling lekker verzorgd uit.

Dankjewel Karin, altijd fijn om te horen. Tot de volgende keer. Liefs Team Beauty Centre Jolanda

Ik wordt behandeld voor mijn gezicht en het is voortreffelijk.

Dankjewel Truus, Fijn om te horen. Liefs Team Beauty Centre Jolanda

Professionele, ontzettende aardige mensen in dit Beautycentrum!!!

Ik kom al jaren bij Beautycentrum Jolanda en wordt er altijd, perfect en professioneel geholpen. Fijne, relaxte behandelingen met altijd deskundig en fijn advies! Verder, en dat is eigenlijk nog belangrijker, is de sfeer er altijd heel fijn. Warm en gezellig, hele lieve aardige mensen, die altijd met je meedenken. Kortom, aarzel niet en neem contact op voor een fijne behandeling! Met vriendelijke groet, Joke

Dankjewel Joke voor je lieve review. We doen idd ons best om het beste resultaat met alle behandelingen te halen. Tot snel. Fijn dat je zo tevreden bent met de pedicure behandeling die je afgelopen week hebt gehad. Liefs Team Beauty Centre Jolanda

Leuk en vriendelijk team. Fijne .behandelingen. Trouwe klant meer dan 25 jaar

Dankjewel. En een trouwe klant dat ben je zeker. Liefs Team Beauty Centre Jolanda

Fijne beautysalon

Mijn kennismaking met beautysalon Jolanda was super...hele vriendelijke meiden...direct ook een vervolgafspraak gemaakt. Hier ga ik zeker meer terug komen

Dank je wel Annie Fijn om te horen dat het zo goed is bevallen

Buitengewoon

Prima behandeling, en vriendelijke specialisten.

Dankjewel Marjo. Fijn om te horen en ook voor Wendy om te horen dat ze zo puntje precies is met het verwijderen van onzuiverheden en de haartjes in het gezicht.

Zojuist weer een heerlijke gezichtsbehandeling gehad. Echt genieten!!

Heerlijk genoten van de Lift Summum behandeling van Guinot. Voel me weer 10 jaar jonger

Dankjewel Marion, Fijn om te horen.

Super relaxed en professioneel

Heb goede uitleg gekregen na een professionele behandeling afgestemd op mijn huid

Dankjewel Jose, fijn om te horen.

Speldenmakerstraat 8 5232BG