Goede kwaliteit en duidelijke communicatie

Vaker ingeschakeld. Altijd goed werk!

Menselijk meedenkend, eerlijk en gezellig en netjes werkend

Hierboven genoemde woorden omvatten onze ervaring, 👍

prima werkzaamheden

Prima werk geleverd

Prima schilders, vaklui, vriendelijk, op tijd en werken goed door en overleggen en denken mee!

Al 15 jaar lang zeer goede ervaringen met dit schildersbedrijf

Goede service, vakmensen en zeer vriendelijk personeel

Chapeau, goed geregeld, snelle service, vriendelijk en netjes! echt mijn compliment, volgende keer weer hoor!

Is hieronder aangegeven.

Zeer vriendelijk en vakkundig personeel. De werkplek is netjes en schoon achtergelaten. Wij zien de volgende werkzaamheden daarom met zeer veel vertrouwen tegemoet. MVG Piet en Evelien Remmers.

Vakmanschap, snelheid, flexibel

De twee muren waar het om ging zijn prachtig geschilderd. En terloops is ook de trapleuning nog even vastgezet. Helemaal tevreden!

Goed werk HR++ glas geplaatst

Prima werk afgeleverd, netjes gewerkt en onverwachte korting i.v.m. BTW verhoging.

Bijzonder goede service

Prima service na klacht. Er is goed meegedacht en er is tot een goede oplossing gekomen zonder verdere kosten.

Goede service. Netjes en betrouwbaar gewerkt. Afspraak op tijd.

Goede service. Netjes en betrouwbaar gewerkt. Afspraak op tijd.

goede afspraken gemaakt. goede offerte .goed werk.

het schildersbedrijf heeft goede vakmensen in dient. de schilders kwamen op tijd en werkten goed. ik bevel schildersbedrijf Dennissen aan.

Goed contact, snelle reaktie

Vaklui, leveren na de klus de zaak schoon op. Vriendelijk personeel.

Plezierig contact en prima werk

genieten van goed schilderwerk

Goudwerf 8 6641TG Beuningen gld