Flexibel, meedenkend en uitstekend vakwerk.

De mensen die hier schilderden, dachten goed mee over oplossen van onverwachte zaken, zijn flexibel kwamen met oplossingen en goede initiatieven en daarnaast werd er vakwerk geleverd, met andere woorden prima verzorgd werk.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Medewerkers

Zeer vakkundig, professioneel en leuk personeel

Al moederen klussen laten uitvoeren. Altijd netjes en op tijd. Heldere en eerlijke communicatie en zeer vakkundig werk afgeleverd.

Vakmensen die weten wat ze doen

Mijn ervaring met Dennissen schilderwerk is erg goed. Bij het aannemen van de opdracht goed advies gekregen en de tijd werd ervoor genomen. De werknemers van Dennissen leveren vakwerk af en werken netjes en schoon.

Wat een metamorfose!

Wat een metamorfose! De gehele woning aan de buitenzijde hebben we laten schilderen door Dennissen Schilderwerken-Glasisolatie BV. Vorige jaar een deel en dit jaar het andere deel ! Echt geweldig geworden. Richy ,Jeroen en Patrick zijn schilders met passie voor het vak en dat zie en merk je ! Prettig in de omgang ,er word netjes gewerkt en afspraken worden nagekomen ! Er word meegedacht met de klant ,top werk geleverd , dus een echte aanrader !!

Prima werk geleverd!

Jeroen en Patrick hebben het werk netjes uitgevoerd. Prettige schilders om over de vloer te hebben.

Super werk geleverd!

Heel erg tevreden over het timmerwerk van René, heeft dakkapel hersteld en met Trespa weer als nieuw gemaakt. Schilderwerk door Taco ziet er fantastisch uit, alles weer fris en glimt je tegemoet! Echte vakmannen, werken netjes en secuur.

Vakkundig schilderwerk en aardig personeel

Bij ons heeft schildersbedrijf Dennissen de buitenkozijnen van ons huis geschilderd. Heel blij met het resultaat. Opvallend is het vakkundig en vriendelijk personeel .

Een klasse bedrijf met vakmensen

Echte professionele mensen met kennis van zaken en luisterend wat je wilt. Alles wordt netjes afgewerkt, nieuwe ramen en voordeur, klasse spul. Ik adviseer dit bedrijf zeker aan.

Dennissen Schilderwerken-Glasisolatie heeft een team van professionals

Bij de uitvoering van het schilderwerk aan onze nieuwe woning in Beuningen hebben de mannen van Dennissen Schilderwerken-Glasisolatie ons plezierig verrast door hun manier van werken, hun professionaliteit en hun snelle / correcte communicatie. Zowel Patrick, Jeroen als Fedor hebben hun werk strak georganiseerd en echt prima uitgevoerd. De planning, de voorbereiding, het afplakken, natuurlijk het schilderen en sauzen, het opruimen en het repareren waar nodig is zonder enige wanklank gedaan. Wij zijn erg blij met het resultaat en wij kunnen Dennissen Schilderwerken-Glasisolatie dan ook zonder enige twijfel van harte aanbevelen.

Grandioos maatwerk en vakbekwaam personeel

Op tijd begonnen, hard doorgewerkt, vriendelijke en gezellige vaklui, alles keurig opgeruimd en achtergelaten. Ook naderhand op een vraag van ons werd adequaat gereageerd.

Grandioos maatwerk en vakbekwaam personeel

Op tijd begonnen, hard doorgewerkt, vriendelijke en gezellige vaklui, alles keurig opgeruimd en achtergelaten. Ook naderhand op een vraag van ons adequaat gereageerd.

Grandioos maatwerk en vakbekwaam personeel

Op tijd begonnen, hard doorgewerkt, vriendelijk personeel, alles keurig opgeruimd en achtergelaten. Ook naderhand op een vraag van ons adequaat gereageerd!

Betrouwbaar, netjes werken en mooi resultaat.

De datum van starten kwam wat later te liggen dan in eerste instantie afgesproken. Dit werd keurig op tijd gemeld en een nieuwe datum gegeven. De schilders hebben netjes gewerkt en bij vragen werd er eerst overlegd. Werkzaamheden zijn erg mooi uitgevoerd en binnen de gestelde tijd.

Betrouwbaar, netjes werken en mooi resultaat.

Inlevende en zeer deskundige professionals

Jeoen en Patrick hebben zich gepresenteerd als aardige inlevende, hard werkende en nette professionals. Hun houding naar mij, maakte dat ik mij, in mijn eigen huis niet ‘opgelaten’ voelde met ‘vreemden’! Het was fijn ze over de vloer te hebben.

Super service en top werk!

De heren van Dennissen Schilderwerken - glas isolatie kwamen binnen om een offerte te maken en we zijn netjes van A tot Z begeleid. Zaken worden vastgelegd met een duidelijke offerte tot gevolg. Samen hebben we de zaken kunnen vastleggen en bespreken. Alles is naar wens verlopen. Werkmannen waren op tijd en correct. Complimenten voor allen. Fijn bedrijf en bij een volgende ruit leggen we weer contact. Ga zo door heren! Groetjes, Frank

Ik kan niet anders zeggen dan : UITSTEKEND

Dennissen heeft voor ons zowel nieuwe HR++ beglazing als het buitenschilderwerk verzorgd. Wij zijn absoluut tevreden over de medewerkers en de kwaliteit van het geleverde werk. Ook de communicatie en het meedenken is uitstekend. Owen , Dennis ( beglazing) Martijn en Nicky ( schilderwerk) : heel erg bedankt ! Jullie zijn allemaal nette, gezellige gasten om in en rond ons huis te hebben gehad! Dennnissen heb ik meteen al aan een collega aanbevolen. En als ons huis weer geschilderd moet worden, hoeven we niet meer te zoeken ;-)

Dennissen Schilderwerken al zijn verplichtingen, zoals afgesproken, nagekomen.

Ondanks de spanningen in de bouw, de inflatie, het gebrek aan personeel enz. is Dennissen Schilderwerken al zijn verplichtingen, zoals afgesproken, nagekomen. We hebben meer werk voor hen, ik hoop dat ze ons daarbij willen helpen.