Een bijzondere leerzame reis naar een gelukkiger leven samen.

Mijn man en ik hebben samen een relatie therapie gedaan bij Eline. Wat een bijzondere vrouw ben je, je hebt meer dan een hoop in ons los gemaakt! Het was een hele uitdaging, maar we zijn hem samen aangegaan en wat is er veel moois uitgekomen! Erg fijn dat ik me altijd op mijn gemak heb gevoeld, ik altijd mezelf kon zijn en je me het gevoel gaf dat je er altijd was voor vragen of emoties. Alle emoties zijn voorbij gekomen, en konden er altijd zijn. Je maakte alle ruimte die we nodig hadden, alsof de tijd er altijd was voor alles wat we nodig hadden tijdens de gesprekken. Het is 1 van de leerzaamste periodes uit mijn leven geweest, met een prachtig resultaat! Bedankt voor zover Eline! ♡

Eline heeft me fantastisch op weg geholpen en daar heb ik voor de rest van mijn leven profijt van.

Al 40 jaar lang was ik zeer ervaren in het negeren van mijn gevoel. Dit deed ik niet bewust ik stond er gewoon niet voor open en besefte me niet dat het er was. Alles deed ik met mijn hoofd. Totdat ik hevig verliefd werd op een ander dan mijn partner en ik ontwaakte. Ik besefte me dat ik was vastgelopen, mijn brein kon me maar tot zover brengen en wist nu niet wat te doen. Kortom ik wilde leren om op mijn gevoel te varen maar moest dat natuurlijk eerst weer vinden. Eline heeft me daar fantastisch bij geholpen. Ik was verbijsterd hoe ze in onze eerste sessie al zo snel tot de kern wist door te dringen en mij een pijnlijke waarheden deed inzien. Ook in alle sessies die volgden kwam ik dankzij Eline tot bijzondere inzichten en leermomenten. Ze is erg goed in staat om je niet alleen te laten SNAPPEN maar het ook meteen echt te laten VOELEN. En dan is er geen ontkennen meer aan. Ik vond Eline zeer betrokken, scherp, open, zelf ook kwetsbaar en heel erg fijn om mee te werken. Zij heeft me fantastisch op weg geholpen en daar heb ik voor de rest van mijn leven profijt van.