Een goed gevoel na verrichtte werkzaamheden.

Na eerder een klacht te hebben ingediend over de geleverde kwaliteit is Bouwbedrijf Balemans bij ons op gesprek geweest. Het was een fijn gesprek, zij stelde ons in het gelijk en vroegen of ze het opnieuw mochten maken. Dit hebben ze erg netjes gedaan. De kwaliteit die we van Balemans verwachtte.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Geheel volgens planning dankzij strak logistiek proces

We wilden de keuken en woonkamer meer met elkaar integreren, maar liepen in de voorbereiding steeds vast. Bouwbedrijf Balemans dacht met ons mee, wat ons verder bracht in onze besluitvorming. De uitvoering van de verbouwing is precies volgens planning verlopen, inclusief de aansturing van de diverse onderaannemers (voor elektriciteit en aanhelen parketvloer).

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer, Keuken
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Betrouwbaar, duidelijk, kwaliteit, professioneel en stressvrij

Een zeer prettige ervaring met Bouwbedrijf Balemans voor een verbouwing op de begane grond (integratie van keuken en woonkamer). Duidelijke communicatie, zeer professionele medewerkers en een heldere offerte zonder vage stelposten. Tijdens de verbouwing regelmatig contact en goed meedenken van de zijde van Balemans. Het belangrijkste: een schitterend resultaat!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Keuken
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Proffessionals, denken mee en zorgen dat het goedkomt

Voor het eerst een aannemer in de hand genomen voor onze verbouwing. We zijn erg blij dat we voor Balemans gekozen hebben. Het voelde eigenlijk gelijk vertrouwd aan.Ze begeleiden je van begin tot eind. Als er vragen waren kregen we duidelijk uitleg en werden eventuele punten opgelost en het eind resultaat is geweldig geworden! Bedankt mensen van Balemans!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur, Vloer, Keuken, Badkamer, Beglazing en kozijnen, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Kwaliteit is ver te zoeken.

Van begin tot eind niet tevreden over deze mensen. Communicatie is slecht. Planning klopt niet. Kwaliteit is waarschijnlijk iets van vroeger. We voelen ons niet gehoord met onze klachten.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Fantastisch bedrijf, goede vaklui en komen afspraken stipt na

Het was niet onze eerste verbouwing via dit bedrijf en ook dit keer weer super tevreden. De vooraf gemaakte offerte klopte exact, echt alles was opgenomen hierin en er kwamen geen onverwachte kosten achteraf bij. Vooraf was een planning gemaakt die exact tot op de dag werd nageleefd zonder een dag vertraging. De werklieden waren netjes, beleefd en echte vaklui. Ook prettig was dat ze dagelijks vlak voor het naar huis gaan alles aanveegden en opruimden zodat we weinig overlast hebben gehad tijdens verbouwing. Alles is exact uitgevoerd zoals we vooraf hadden gehoopt en zijn zeer tevreden. Een dikke pluim voor dit bedrijf

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer, Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Betrouwbaar, assertief en flexibel.

Van mei tot december 2022 hebben wij onze bestaande woning met aannemersbedrijf Balemans laten verbouwen. We hebben geen moment spijt gehad om de samenwerking met Balemans te starten. Sterker nog, Dennis en Arjan (en team) hebben altijd voor ons klaargestaan. Afspraken werden altijd nagekomen, ze brachten goede ideeën met zich mee en waren uiterst flexibel. Daarnaast zijn we ook zeer tevreden met onderaannemers Schellekens (schilderwerk) en Installatiebedrijf Rijsbergen; ook zij waren betrouwbaar, assertief en flexibel. Daar waar er hulp van Balemans nodig was bij onze maatwerk interieur bouwer, stonden zij ook paraat om zaken te coördineren. Team Balemans, bedankt dat jullie allemaal mee hebben geholpen aan de realisering van ons droomhuis.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Garage/schuur, Dak, Vloer, Keuken, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Onderhoud/service
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Wij hebben onze jaren 30 huis door Balemans laten verbouwen. Nieuwe Electra, vloerisolatie, vloerverwarming, leidingwerk, badkamer, keuken, eigenlijk alles. Vanaf de planning tot de oplevering is alles perfect uitgevoerd en gecommuniceerd. We zijn volledig ontzorgd. Ook alle wensen die we tussendoor nog hadden waren allemaal geen probleem. Ook onderaannemer van Rijsbergen voor de Electra en het loodgieters werk was helemaal top. We vinden het bijna jammer dat het allemaal klaar is.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Vloer, Keuken, Badkamer, Isoleren (deel) woning

Geweldig bedrijf

Goede werkmannen, komen afspraken goed na.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur, Dak, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Zeer betrouwbare en goede bouwpartner

Ik zocht voor de verbouwing van mijn woning uit 1910 een bouwpartner die wist hoe om te gaat met een oude woning en in de juiste stijl te werken. In goed overleg is het werk uitgevoerd en heb een zeer goede ervaring gehad met deze aannemer, zeker een aanrader.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Restauratie monumentaal pand

Heel tevreden

Afspraken worden nagekomen, flexibel bij het oplossen van problemen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Gecommitteerde vakmensen met oog voor details

Bouwbedrijf Balemans levert topkwaliteit. Met de betrokken partners een top pand neergezet waardoor het doel van 'ontmoetingen van mensen met & zonder beperkingen' bereikt kan gaan worden.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Goede partij voor het totaalpakket

Zoals het een goed aannemer betaamt neemt hij alle zaken voor zijn rekening. Je spreekt op voorhand af wat er wel en niet gedaan wordt. Zij regelen alle onderaannemers en spreken hen ook op hun werk aan. Een goed eindresultaat is synoniem aan Balemans B.V. Wij zijn zeer tevreden en zullen ten alle tijde ambassadeur zijn voor dit mooie familiebedrijf.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Dak, Vloer

Uitstekend werk geleverd!

Er zullen zich altijd problemen voordoen bij een verbouwing. Juist door deze vakkundig en snel op te lossen heeft Balemans aangetoond dat ze een betrouwbare partner zijn. Daarnaast was er een goede communicatie én werk de bouwplaats altijd zeer netjes gehouden.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Dak, Vloer, Keuken, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Balemans staat garant voor de hoogste kwaliteit.

Heel blij met mijn verbouwing door Bouwbedrijf Balemans. Zowel de advisering, planning, het vakmanschap van iedereen , tot en met de oplevering, alles was perfect geregeld en met hoge kwaliteit uitgevoerd.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Onderhoud/service
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Continu aandacht nodig, zelf overal achteraan

Ik schrijf met tegenzin mijn ervaringen op... mijn verwachtingen waren namelijk hoog. Een aannemer die lokaal werkt, veel met eigen personeel én ervaring zegt te hebben met verbouwingen in bestaande (gezin)situaties. Helaas zijn veel zaken mis gegaan... Vanzelfsprekend gaan er dingen mis... maar het totale gebrek aan communicatie, planning en begrip voor de klant heeft mij bewogen toch een minder positieve review te plaatsen... ga je met Balemans in zee, leg dan zaken vast, zorg dat de planning helder en van te voren is afgestemd. Ook de samenwerking met onderaannemers loopt stroef... verschillende keren (>5x) 's ochtends vroeg voor niets zitten wachten om er achter te komen dat ze niet opdagen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer, Beglazing en kozijnen, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Goede kwaliteit dienstverlening en werk

Goede afspraken, waaraan men zich houdt, goed meedenken, nette uitvoering, goede communicatie.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Technisch en vwb afwerking top

Betrouwbaar en degelijk. Zo simpe is t. Financiële afhandeling te star

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Erg vakkundig en goed contact met de opdrachtgever

Alles is verlopen en alle kleine dingen werden goed met mij besproken. Alles is keurig en netjes achtergelaten

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging

volgens afspraak op gelost

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Restauratie monumentaal pand

Positief

Positief

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam

Gewoon goed

Eerst snelle reactie op aanvraag via e-mail, nadien afspraak kunnen maken voor inspectie. Na enkele weken ruimteonderzoek het werk uit te voeren en dat werd zeer professioneel opgepakt en uitgevoerd.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak

Goed werk geleverd

- Netjes volgens afspraak - Precies wat ik wilde hebben - En het functioneerd goed

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

kwaliteit en plezierig afspraken maken

Goede afspraken, prettige omgang met mannen die het werk uitvoerden en snelle afhandeling.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Klantvriendelijke vakmensen

Op deze aannemer kun je bouwen! Dit bedrijf denkt mee en is professioneel in de uitvoering. Werkt samen met goede partners. Die combi kom je niet vaak tegen. Had ik dit geweten had ik alles in mijn huis door hen laten doen. Heel tevreden, Jaco Balemans bedankt voor alles fijne vent!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer

Over Bouwnu