Prima bouwbedrijf met een strakke planning en oplevering op schema

Bouwbedrijf Balemans heeft bij ons het hele huis aan de binnenzijde weer bij de tijd gebracht. De rozetten en sierlijsten aan plafond zijn verwijderd, evenals lambrizeringen in de hal en trapopgang. Alles is van boven tot onder gestuct en geschilderd, er werd een nieuwe trap geplaatst en de keuken is volledig vervangen. Enig achterstallig onderhoud is ook meteen aangepakt. Hoewel een enkele onderaannamer wat steken heeft laten vallen heeft Balemans over het geheel genomen tijdig opgeleverd, mede dankzij een strakke planning en opvolging. Het eindresultaat voldoet volledig aan onze verwachtingen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige, Onderhoud service, Keuken, Vloer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Hoog afwerkingniveau, prettige vakmannen die meedenken met de klant.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Dakkapel/dakraam, Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Uitstekende service en deskundig, meedenkend personeel

Uitstekende service en deskundig, meedekend personeel.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige, Beglazing en kozijnen

Snelle actie - professionele aanpak

Herstelling aan monumentaal gebouw - goede respons, snelle actie

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Super professionnel en serious bedrijf.

Super gepland, regelmatig afspraak gemaakt. In geval van nieuw klussen out-of-scope, altijd geinformeerd en kost afrekening gecomuniceerd. Goed onderzoek voor technische oplossingen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Overige, Badkamer, Keuken, Vloer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Vakmanschap & goede begeleiding.

Sinds 2000 heeft Balemans een aantal keer aan ons jaren dertig huis gewerkt; dak, kozijnen, keuken en badkamer. Wat ik bijzonder waardeer is de kennis van dit soort huizen, gecombineerd met een goede coördinatie van werkzaamheden van eigen personeel en onderaannemers. Nette vakmensen die zich houden aan de planning en afspraken nakomen, en snappen dat er tijdens de verbouwing ook nog gewoond moet worden. Lossen problemen snel op, ook al zijn die door een ander veroorzaakt. Transparante calculatie - wel altijd even schrikken, maar de vreugde van kwaliteit duurt voort als de pijn van de prijs vergeten is.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Onderhoud service, Beglazing en kozijnen, Isoleren (deel) woning, Badkamer, Keuken
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Over Bouwnu

Over Bouwbedrijf Balemans B.V.