In een woord; Fantastisch!

Vanaf start duidelijk in de communicatie en geen vraag is te veel. Heldere offerte en duidelijk over eventuele extra kosten. Verlijmde houten vloer verwijderd en afval afgevoerd en daarna geëgaliseerd. Via de samenwerkende partner Waaienberg de vloerverwarming laten plaatsen. Ook een top bedrijf! Laatste egalisatie laag met op verzoek een aangepaste UZIN versie. Een paar laatste plekjes zijn daarna nog aangepast. Alles in 3 dagen uitgevoerd. Super! Mijn advies; Als je iets met je vloer gaat doen hoef je niet te zoeken maar kies je voor WF Vloerbewerking.

Van aanvraag tot factuur heel fijn, goed en correct behandeld!

Staat eigenlijk al genoemd in bovenstaande zin. Wij zijn blij dat wij hebben gekozen voor WF Vloerbewerking Kootwijkerbroek. Fijne mensen over de vloer gehad en het werk werd zorgvuldig uitgevoerd met goed materieel, alle afval meegenomen; kortom wij zijn heel tevreden!

Flexibel en meedenkend bedrijf

Wij hebben bij diverse bedrijven offertes opgevraagd om onze verlijmde houten vloer te laten verwijderen. WF Vloerbewerking kwam met een realistische prijs (in tegenstelling tot veel andere bedrijven). De vloer werd snel en vakkundig verwijderd, waarbij de vloerverwarming volledig intact is gebleven. Dit laatste was voor ons vooraf een zorg, maar WF heeft dit uitstekend gedaan. Wij raden dit bedrijf zeker aan.

Correct

Goede prijstelling en meedenkend aan oplossingen

Goed en netjes

Grindvloer is verwijderd en vloer met egaline afgewerkt. Mooie vloer geworden. Alles keurig afgevoerd. Correcte en kundige medewerkers. Goede oplossing bedacht voor probleem met hoogte van de vloer bij voordeur.

Zeer vakkundig en behulpzaam

Wij hadden een dubbel verlijmde én gespijkerde parketvloer. WF heeft de vloer vakkundig en zorgvuldig verwijderd. En hij heeft ook goed geadviseerd over hoe wij zelf de vloer konden egaliseren nadat het parket er uit was (hoewel dit misschien niet eens nodig was) en een paar dagen later nog geïnformeerd of het allemaal gelukt was. Heel erg bedankt voor alle hulp!!

zeer slecht

Komen vooraf gemaakte afspraken niet na. Brengen later hogere kosten in rekening. Zeer matige communicatie en niet bereid tot oplossingen te komen wanneer zij een probleem veroorzaakt hebben.

VAKWERK

Bedankt voor de super fijne samenwerking !!! Vakwerk afgeleverd conform afspraak.

Zeer professioneel bedrijf komt na wat ze beloven

Wat een geweldig bedrijf is dit. Omdat een ander bedrijf ons liet zitten. Belde ik in paniek op een zondag terwijl het ook een feestdag was, WF vloerbewerking op omdat zij hun mobiele nummer hadden vermeld. Ze namen op en meteen regelde de eigenaresse van het bedrijf dat de volgende dag de mannen kwamen om ons parket die vastgelijmd was met spaanplaat te verwijderen. En egaliseren. Wat een prettige, begripvolle nette mensen werken bij WF vloerbewerking. Ze leveren niet alleen kwaliteit maar houden zich ook aan hun afspraak en ze zijn betaalbaar. Ons bedrijf Financieel Strateeg zal zeker onze klanten doorverwijzen naar dit bedrijf. Voor 100% betrouwbaar. Je zult absoluut niet teleurgesteld worden. Eindelijk een bedrijf die zich volledig inzet voor zijn klanten en ook nog kwaliteit levert. Daar zijn er maar weinig van

Zeer goede service en vakbekwaamheid

In eerste instantie zou in onze nieuwe woning de tegelvloer verwijderd worden en daarna geëgaliseerd, ervan uitgaande dat de vloer verlijmd was. Dit bleek bij aanvang werkzaamheden niet het geval. De vloer lag in de cementdekvloer. De kans op beschadiging van de vloerverwarming bij toch verwijderen zou groot zijn. Op advies is de vloer blijven liggen. De vloer is opgeschuurd en daarna geëgaliseerd. Het eindresultaat is super, erg blij met de kundigheid en service van WF Vloerbewerking.

Een nette 4 sterren voor WF vloerbewerking! Aanrader.

Onze jaren 30 woning met vloerverwarming had een tegelvloer over de gehele benedenverdieping, zelfs tot in de trapkast. WF vloerbewerking heeft binnen 1 dag de vloer verwijderd en geëgaliseerd! Er kwam 1 persoon, maar die heeft keihard doorgewerkt en wij zijn tevreden met het resultaat. Slopen, puin afvoeren en egaliseren in 1 dag, indrukwekkend. Vooraf aangegeven dat we graag de plinten op de muur wilden houden en dit is op 3 plinten na gelukt, wat perfect acceptabel is. De lijm van de tegels vanwege de vloerverwarming niet verwijderd, teveel risico op schade en dat wilden we niet hebben. Maar met een iets dikkere laag egaline nog altijd een perfecte ondergrond voor onze parketvloer. Helaas waaide er net een papiertje in de vloer na het gieten. Deze lag op de vensterbank, omdat er een spatje op de muur was gekomen en die wel direct verwijderd is. Kan gebeuren, gezien onze toepassing niet zo erg. Communicatie goed, afspraken nagekomen en professioneel genoeg. Voor verwijderen van tegelvloeren en egaliseren is WF vloerbewerking zeker aan te raden.

Parketvloer verwijderd zonder problemen.

Een eigen poging met een hamer, koevoet en een beitel leverde 2 losse plankjes op in een kwartier. De vloer bleek dubbel verlijmd. WF Vloerbewerking reageerde snel op mijn vraag, of ze op korte termijn de parketvloer konden verwijderen. Een paar dagen later kwamen 2 mannen met een machine: In een ochtend was de vloer netjes en compleet verwijderd en afgevoerd!

Goede communicatie, vakwerk!

De communicatie via de mail en telefoon verliep prima. Onze verlijmde en gespijkerde parketvloer was snel en zonder schade aan de ondervloer in een paar uurtjes verwijderd. Vakmensen zeker aan te bevelen!

Mooie, strakke, prachtige vloer, echt vakmanschap!

Wij hebben onze begane grondvloer door WF Vloerbewerking laten egaliseren. Onze verbazing was groot toen wij de vloer zagen. Mooi glad, strak, gewoonweg prachtig! Zelfs de werkmensen van het bouwbedrijf waren onder de indruk. Vakmanschap! Wij zijn erg tevreden en het bedrijf wat onze PVC vloeren heeft gelegd ook.

Uitstekend en professioneel

Met professionele apparatuur was ons verlijmde en verspijkerde parket binnen een halve dag verwijderd. De zandcement vloer was nog volledig in tact. Dit hadden wij nooit zelf kunnen doen met ditzelfde resultaat. Ontzettend aardige vaklui, keurig alles volgens afspraken verwijderd en afgevoerd.

Vakwerk

Ik ben zeer goed geholpen ivm het verwijderen van de vloer Heel netjes en goed behandeld

Super werk afgeleverd! En heel fijn contact.

Hele fijne communicatie en uitstekend werk geleverd. WF heeft onze tegelvloer verwijderd en de vloer geegaliseerd. Dag erna is man wezen inspecteren die de gietvloer komt leggen en die was zeer tevreden!

Het communicatie verliep prima. Goed telefonisch bereikbaar en ook via de mail. De offerte was duidelijk en zeker niet aan de dure kant.

Offertetraject was perfect!

Gerdien en haar team hebben het goed voor elkaar; heldere website en ze weten waar ze het over hebben. Uiteindelijk werd de oplossing die WF ons kon bieden te begrotelijk, dus hebben we voor een ander bedrijf met ander product gekozen, maar ook daarin werden we voortreffelijk en open & eerlijk door WF begeleid. Kortom|: dit is de gouden sped in de hooiberg!

Prima bedrijf, vakkundige mensen, harde werkers

In 2 dagen hebben ze 80m2 parketvloer en in cement gezette tegels verwijderd, dichtgezet, ge-egaliseerd, vloerverwarming gefreesd en geplaatst en weer dichtgezet. Inclusief een verrassing bij het verwijderen van de tegels waar een verzande dekvloer hersteld moest worden. Speciaal daarvoor is er op de zaterdag nog een extra persoon vanuit het bedrijf ter plekke gekomen om materiaal aan te leveren. Hulde voor de mannen!

Snel en goed

Fijne communicatie en duidelijke afspraken. Ons parket is zeer netjes verwijderd zonder gedoe of schade aan andere zaken zoals de keuken die er deels op stond. Zeer tevreden over de geleverde service

Super vakkundig

Afspraak komen ze na.dag van te voren geef ze nog door hoe laat ze komen. Super team aanrader. Bedankt erik schaap alkmaar

Vakkundig werk geleverd!

De parket vloer in ons nieuwe huis in Fryslân is door WF vakkundig verwijderd. Van te voren goede en snelle communicatie. De mannen die langskwamen hebben goed werk geleverd! Nogmaals heel erg bedankt!

Had niet beter gekund!

Zeer positieve ervaring met dit bedrijf. Contact voorafgaand was zeer vriendelijk en informatief. Geen vraag wat te gek. De werklui waren nog vriendelijker, leverden klasse werk en zijn zelfs buiten hun boekje gegaan om ons even te helpen met een ander klusje waar we mee bezig waren toen ze onze vloer (pvc) kwamen verwijderen. Een 10/10 en een dikke vette aanbeveling!

Erg klantvriendelijk en levering van top kwaliteit!

Na onze vraag of het bedrijf met de machine binnen kon komen door onze smalle gang, kwam er dezelfde dag nog iemand kijken. Erg scherpe prijs en top kwaliteit! Vriendelijke jongens die hard werken en afspraken na zijn gekomen!