Oude parketvloer laten verwijderen. Ideaal op zaterdag geen vrijdag op hoeven tenemen. Precies op tijd. Hard en secuur werkend alle rommel keurig op geruimd. Voer laten egaliseren. Weer keurig op tijd hard en secuur werkend. Man van z'n woord zeker niet duur Met recht een aanrader.

Toppers voor een scherpe prijs

Wij hadden WF Vloerbewerking gevraagd voor een spoedklus (moest binnen twee dagen geregeld zijn). Vanwege drukte was dit overdag niet mogelijk en daarom boden ze aan in de avond te komen én voor een scherpe prijs! Uiteindelijk op hun advies de slaapkamer niet laten egaliseren, wat een mooie besparing opleverde. Toppers!

Super service

Wij hadden een afspraak gemaakt om een houten vloer te verwijderen Er bleek ook nog een plavuizen vloer onder te liggen. Ook hier draaide WF Vloerbewerking zijn handen niet voor om. Tot slot werd de vloer nog netjes geschuurd.

Binnen een paar dagen geholpen, met een prachtig resultaat

Als de nood het hoogst is, is de redding van WF nabij

Supersnelle service. Uiterst deskundig en met beleid wordt het parket en ondervloer verwijderd. Tob niet langer maar bel WF voordat de paniek uitbreekt en uzelf en uw helpers gesloopt zijn.

Snel en goed

PVC Vloer is zeer snel verwijderd. Afval netjes mee verwijderd. Later ook nog restant lijm laag weggeschuurd (meerprijs).

Top bedrijf!

Eerst een ander bedrijf benaderd.. die kwamen niet opdagen.. sta je dan met je vastgeplakte parkervloer terwijl de nieuwe vloer al ligt te wachten.. toen kwam ik bij deze vakmensen aan! Maakte zeer snel tijd vrij in de planning en werd er vakkundig en zonder gevolgd schade uitgehaald! Echt een aanrader om het door deze mensen te laten doen

Keurig werk voor een prima prijs!

Komt afspraken na, denkt mee met de klant. Levert keurig werk af.

Hele goede service!!

Superfijn geholpen met/aan een strakke gladgeegaliseerde vloer! Mooie prijs! Goede kwaliteit en service!!

Op tijd, netjes achtergelaten. Nette lui.

Prima en niet duur. Het is wel handig als jullie van te voren vertellen dat je niet kan garanderen dat de vloerverwarming onbeschadigd blijft. Bij ons werd hij niet beschadigd én er komt een nieuwe in. Maar voor andere mensen is dat misschien belangrijker.

Echt heel goed en prettig geholpen

Super gelopen, heel prettig contact en overleg. Ze wilden ook echt meedenken (en helpen) hoe het voor ons het beste geregeld kon worden.

Zeer professioneel. meedenkend met problemen en helpen voor oplossing.

Alleen maar positief

Goede communicatie en prima werk

Goede communicatie en snelle reactie op offerte aanvraag. Lineoleum vloer volgens afspraak verwijderd en daarna keurig geëgaliseerd. Prima werk geleverd!

Prutswerk en weigerde om kosten herstel te dragen

Waardeloze ervaring. Vloer totaal niet verwijderd met beloofde minimale schade aan ondervloer. Bovendien schade veroorzaakt (lekkage door geraakte pijp) en geweigerd ook maar enige verantwoordelijkheid te nemen. Na verrekening schade belde deze meneer mij ook binnen enkele minuten op op een zeer onplezierig en door mij als bedreigend ervaren toon.

Helaas bleek meneer niet bereid de overeengekomen prijs voor de door WF Vloerbewerking uitgevoerde werkzaamheden te betalen. Bij de oplevering niets gezegd over schade of over de afgesproken prijs. Pas nadat hem de facturen voor de werkzaamheden werden gestuurd, beweerde hij dat WF Vloerbewerking aansprakelijk was voor de schade. Slechts na herhaald aandringen en enkele juridische brieven heeft hij een deel van de openstaande facturen betaald. Het restant van de openstaande facturen hebben wij daarna maar laten zitten. Jammer dat dit zo moest lopen.

Goede service, vriendelijk en kundig personeel

Specialistisch bedrijf met kundig en gemotiveerd personeel Ook de juiste apparatuur. Werken netjes en voeren afval af en geven het juiste advies.

Door een goed advies veel ellende bespaard gebleven

Gewoon top met een goede persoonlijke benadering

Erg goed geholpen en voor scherpe prijs. Top!

Uitstekende service door vriendelijke mensen!

Uitstekende service, wij zaten met een onverwachte situatie. Binnen een uur prijsgave gekregen en men was diezelfde dag nog in de gelegenheid om de werkzaamheden uit te voeren. Het werk werd netjes uitgevoerd en de rommel werd opgeruimd. Vriendelijke, amicale mensen die ik iedereen aan kan bevelen. Ed Noordegraaf Noordegraaf Thermovloeren B.V.