Snel en goed

PVC Vloer is zeer snel verwijderd. Afval netjes mee verwijderd. Later ook nog restant lijm laag weggeschuurd (meerprijs).

Top bedrijf!

Eerst een ander bedrijf benaderd.. die kwamen niet opdagen.. sta je dan met je vastgeplakte parkervloer terwijl de nieuwe vloer al ligt te wachten.. toen kwam ik bij deze vakmensen aan! Maakte zeer snel tijd vrij in de planning en werd er vakkundig en zonder gevolgd schade uitgehaald! Echt een aanrader om het door deze mensen te laten doen

Keurig werk voor een prima prijs!

Komt afspraken na, denkt mee met de klant. Levert keurig werk af.

Hele goede service!!

Superfijn geholpen met/aan een strakke gladgeegaliseerde vloer! Mooie prijs! Goede kwaliteit en service!!

Op tijd, netjes achtergelaten. Nette lui.

Prima en niet duur. Het is wel handig als jullie van te voren vertellen dat je niet kan garanderen dat de vloerverwarming onbeschadigd blijft. Bij ons werd hij niet beschadigd én er komt een nieuwe in. Maar voor andere mensen is dat misschien belangrijker.

Echt heel goed en prettig geholpen

Super gelopen, heel prettig contact en overleg. Ze wilden ook echt meedenken (en helpen) hoe het voor ons het beste geregeld kon worden.

Zeer professioneel. meedenkend met problemen en helpen voor oplossing.

Alleen maar positief

Goede communicatie en prima werk

Goede communicatie en snelle reactie op offerte aanvraag. Lineoleum vloer volgens afspraak verwijderd en daarna keurig ge√ęgaliseerd. Prima werk geleverd!

Prutswerk en weigerde om kosten herstel te dragen

Waardeloze ervaring. Vloer totaal niet verwijderd met beloofde minimale schade aan ondervloer. Bovendien schade veroorzaakt (lekkage door geraakte pijp) en geweigerd ook maar enige verantwoordelijkheid te nemen. Na verrekening schade belde deze meneer mij ook binnen enkele minuten op op een zeer onplezierig en door mij als bedreigend ervaren toon.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Goede service, vriendelijk en kundig personeel

Specialistisch bedrijf met kundig en gemotiveerd personeel Ook de juiste apparatuur. Werken netjes en voeren afval af en geven het juiste advies.

Door een goed advies veel ellende bespaard gebleven

Gewoon top met een goede persoonlijke benadering

Erg goed geholpen en voor scherpe prijs. Top!

Uitstekende service door vriendelijke mensen!

Uitstekende service, wij zaten met een onverwachte situatie. Binnen een uur prijsgave gekregen en men was diezelfde dag nog in de gelegenheid om de werkzaamheden uit te voeren. Het werk werd netjes uitgevoerd en de rommel werd opgeruimd. Vriendelijke, amicale mensen die ik iedereen aan kan bevelen. Ed Noordegraaf Noordegraaf Thermovloeren B.V.