Uitstekende dienstverlening

De heren waren op tijd aanwezig en hebben snel en professioneel de werkzaamheden verricht. Ook waren ze eerlijk om de vloer niet te egaliseren. De plavuizen werden secuur verwijderd waardoor ik geen egalisatie nodig had.

Zoek niet verder!! en ga voor WF vloerbewerking!

Nadat een andere partij niet is komen opdagen om onze vloer eruit te halen, hadden wij een groot probleem... De houten vloer moest er voor dinsdag uit, en het was al vrijdagmiddag. Welk bedrijf is er nu nog bereid om zo kort van te voren een klus in te plannen?? Na een belletje naar WF vloerbewerking konden ze na enig aanpassen in de planning de volgende dag (zaterdag) al langskomen. De volgende ochtend stond het bedrijf al vroeg in de ochtend op de stoep, en heeft de vloer er met voorzichtig beleid uitgehaald. Met als eindresultaat een prachtige ondervloer waarop onze vloerverwarming ingefreest kon worden. Een groot zorg minder en een tevreden klant!

Vandaag bij ons de groeven van de vloer verwarming gedicht en daarna de vloer gelegaliseerd

Mooi resultaat en fijne ervaren met de jongens .ik beveel ze graag aan. Paul en Geeta Smith

Professioneel, klant gericht

WF Vloerbewerking heeft in onze 10 jaar oude woning de tegels verwijdert en vervolgens keurig ge-egaliseerd. WF reageerd snel en denkt mee met wat het juiste is voor de volgende partij, in ons geval de vloerverwarming vrezer. Ik raad deze partij zeker aan!

Super bedrijf!!

Nadat wij zelf met hard werken de 20 jaar oude eiken houten vloer hadden verwijderd liepen wij tegen de op de zandcement vloer verlijmde spaanplaat ondervloer aan, getracht deze zelf te verwijderen. Dit is werkelijk waar niet te doen. Meteen gaan zoeken op internet en WF vloerbedekking gevonden, na telefonisch contact een offerte ontvangen. Dit alles speelde op vrijdag middag. Omdat op donderdag er na de vloerverwarming gefreesd zou worden was er weinig tijd, zeker gezien de bouwvak vakantie. Andere week woensdag is WF vloerbedekking geweest en heeft op zeer kundige wijze de spaanplaat ondervloer en de oude lijm resten verwijderd. Het was een fantastische samenwerking Wat een TOP BEDRIJF!!!

Specialisten op en top

Onze parket vloer incl. Spaanplaat ondervloer werd er zorgvuldig uitgehaald. Daarna werd onze vloer dusdanig afgewerkt dat we (na uitharden egaline) zo weer aan de gang konden. Ook werd het afval afgevoerd. Dit hadden wij nooit zo snel kunnen doen en zo goed kunnen afwerken.

Perfect, geen andere optie.

WF gekozen vanwege reviews, locatie (redelijk dichtbij én Veluwe mentaliteit), goede professionele website. Vanaf eerste contact goed gevoel door directe en prettige communicatie met Gerdien. Binnen 1 1/2 week vandaag de kurkvloer eruit door de eigenaar. Zeer prettig en rustig, zelfverzekerd, vakkundig en ook weer open en eerlijk in de omgang. Ik kan niet anders zeggen dan TOPBEDRIJF. Bedankt Gerdien en echtgenoot voor jullie zeer goede presentatie en prestatie! BC van Leeuwen, t Harde

Topbedrijf in werk en communicatie

Goede en duidelijke communicatie vooraf en tijdens de klus. Mannen weten van aanpakken en leveren goede kwaliteit

Uitstekende service en vakkundig.

Na het verwijderen van de tegelvloer is de vloer volledig geëgaliseerd. Dit alles is snel en op vakkundige wijze uitgevoerd. Alsnog mijn hartelijke dank voor deze uitstekende service.

Top service en kwaliteit

Ik had een probleem met mijn Osb platen ondervloer waar ik eigenlijk geen goede oplossing voor had op korte termijn. Te diepe kuilen, te hoge toppen. Er uit halen was geen optie ivm tijd, komt een baby binnenkort aan. Over twee dagen zou mijn nieuwe vloer geleverd worden. Probleemstelling en wens kenbaar gemaakt foto's verstuurd. Diezelfde avond laat nog contact gehad en offerte ontvangen. Volgende dag werd de vloer geëgaliseerd, geweldige service en top kwaliteit. Nogmaals hartelijk dank aan deze toppers.

Geweldige service

Super tevreden. Ze denken mee en werken super. Ze komen afspraken na, zijn aardig, netjes en ook prijs/kwaliteit is prima. Super service. Ik zou dit bedrijf aan iedereen aanbevelen. Het ging bij ons om het verwijderen van 75 m2 parketvloer. Iets wat we zelf nooit hadden kunnen doen. Met de machines die ze gebruiken was de klus sneller klaar dan verwacht.

super goed!

- vloeren zijn verwijderd conform de afspraken. - zeer vriendelijke en voorkomend personeel! - alles is er keurig vlak afgekomen, zowel gelijmde tegels als parket op spaanplaat - zelfs nog gestofzuigd nadat de vloer weg was! we zijn zeer tevreden en raden WF Vloerbewerking zeker aan. De installateur van de vloerverwarming was ook onder de indruk van het geleverde werk. Zo netjes zag hij het niet vaak.

Vakman met uitstekende service

Op basis van de positieve ervaringen van anderen gekozen voor dit bedrijf om onze verlijmde en gespijkerde parketvloer te verwijderen. We hebben er geen moment spijt van gehad: snel, netjes en vakkundig gedaan. Ook voor een extra klusje draaide hij zijn hand niet om, wat een service. De baas is een vakman met hart voor de zaak en mooie verhalen over zijn ervaringen. En ook snelle reacties op vragen, heel prettig.

Vriendelijkheid, Service, Vakmanschap!

Na wat zoekwerk op google gekozen voor dit bedrijf. Een erlijmde Merbauvloer op spaanplaat verlijmd op cementdekvloer laten verwijderen en direct laten egaliseren. Vanaf het eerste telefoontje vriendelijk en behulpzaam geholpen t/m de vriendelijke mensen die de vloer kwamen verwijderen. Ze werken ontzettend netjes en binnen een paar uur was de vloer vakkundig verwijderd, afval afgevoerd en werd keurig geegaliseerd afgeleverd. Mocht u een vloer willen laten verwijderen en/of egaliseren dan kunnen wij u dit bedrijf zeker aanbevelen!

Leveren vloer helemaal glad op!

De parketvloer zat vastgelijmd op mdf plaat en deze weer op de grond. Vreselijke klus mocht je dat zelf willen doen. Ze hebben de vloer, inclusief mdf plaat volledig verwijderd en de vloer daarna geschuurd. Tevens alles netjes opgeruimd. Ik vond het een prijzige klus, maar had het zelf niet gekund. Ook hebben ze alles netjes opgeruimd. Echt top!

Goede communicatie. Vakmensen, kennis, kunde en apparatuur zoals je dat als klant wenst. Door constructie fout aan huis, moesten ze later terugkomen om te egaliseren. Dit ging probleemloos. Aan te bevelen! (De parketteur die hierna kwam leggen maakte uit zichzelf een opmerking dat het verwijderen vd oude vloer en egaliseren wel heel netjes was uitgevoerd.)

Snel en supernetjes

We zochten op hele korte termijn een bedrijf dat een houten ondervloer kon verwijderen. Spaanplaat plankjes zaten enorm vast aan vloer en lukte ons niet. Volgende dag om 7 uur mannen van wf voor de deur en binnen 2 uur gefixt. Nog even stukjes gerepareerd met snelcement en lijmlaag weggeschuurd. Keurig netjes alles opgeruimd tegen scherp tarief

Superservice!

Heren hebben vakkundig de ondervloer, die geheel verlijmd was, verwijderd nagenoeg zonder de betonvloer te beschadigen. Daarna werd alles keurig opgeruimd.

Hard gewerkt en helemaal schoon opgeleverd

De oude parketvloer is eruit gehaald, daarna alles van lijmtesten ontdaan en heel mooi glad opgeleverd. Keurig netjes gewerkt.

Aardige kerels met verstand van zaken

WF vloerbewerking heeft mij geholpen door de lijmlaag van mijn cementdekvloer af te halen. Dit had ik zelf geprobeerd, dat was geen succes... Direct hebben ze de oude leidingen van de vloerverwarming verwijderd en de sleuven in de vloer dichtgesmeerd. Dit alles last minute tussen kerst en oud en nieuw. Toppers zijn het. Zeer tevreden ben ik over ze. Ze komen aan einde van deze maand ook de nieuwe vloerverwarming leggen en egaliseren.

Uitstekende service & afspraak is afspraak.

We wilden de parketvloer uit ons nieuwe huis verwijderen. Deze zat zo vast dat we op zoek zijn gegaan om dit professioneel te laten doen. Via internet offertes aangevraagd. WF Vloerbewerking reageerde snel en de prijs was scherp. Afspraak gemaakt en alles is volgens afspraak verlopen. In eerste instantie twijfelde ik vanwege de kosten maar achteraf gezien ben we blij dat we het gedaan hebben. Zo goed zouden we het zelf nooit hebben gekund. Het was elke euro waard. Ik kan WF Vloerbewerking iedereen aanbevelen!

Nadat een bedrijf ons had laten zitten was WF er de andere dag wel. Er zat bij ons tijdsdruk op en dat werd door WF meteen opgepakt Wat een geweldige vakmensen zijn dit

prima uitgevoerd werk

Helaas was er door het defect van hun eigen machine wat opstart problemen maar het werk is correct uitgevoerd.

Goed werk geleverd voor mooie prijs

De mannen hebben goed werk geleverd en binnen een halve dag was onze houten gelijmde vloer er helemaal uit

heeft de vloer netjes eruit gehaald.

Bedrijf heeft vakkundig de vloer eruit gehaald.