Deskundig en vakbekwaam .

Na een polsblessure door overbelasting waar ik 1 jaar bij een hand en pols fysiopraktijk ben behandeld en geen resultaat boekte ben ik bij Maarten terechtgekomen . Met zijn behandelingen heeft hij ervoor gezorgd dat mijn lichaam uiteindelijk zelf de aanzet gaf tot genezing. Een hele prettige ervaring! Één zin van hem zette mij aan het denken :” Jij zit je pols in de weg !!” Toen ik me daarvan bewust werd kon ik accepteren dat de genezing niet zo snel ging dan ik wilde . Ik deed gewoon teveel . Bedankt Maarten .!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hallo Annie, Fijn dat ik je kon helpen! Ons lichaam is tot veel in staat, zeker als je het op de juiste manier ondersteunt (Fysische Vaattherapie). Geniet van het leven, Maarten Ruisch

heel goed

Een luisterend oor, en prettig mens die goed door dingen heen kan kijken.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hallo Franca, dank voor je beoordeling. Mooi jouw omschrijving van mij. Vitale groeten, Maarten Ruisch

Goede ervaring

Aan Maarten Ruisch, Bezoek aan u praktijk is al weer lang geleden. Een afspraak gemaakt omdat ik bij u voor chronische klachten terecht kon. De werkwijze was voor mij helemaal nieuw. Moet zeggen dat u er alle tijd voor heeft genomen. Hiervoor mijn dank. Mvg. M.Heijne

• Deskundigheid/Vakmanschap

Dank voor je beoordeling. Fijn dat ik iets voor je heb mogen betekenen. Vitale groeten Maarten Ruisch

Daar waar je geen gehoor krijgt in de reguliere geneeskunst, kan deze praktijk een oplossing bieden.

Maarten bekeek bijna 20 jaar geleden naar onze zoon (toen 6 jaar oud). Hij hielp hem van een aantal problemen af, via mij. Wanneer je, na de afspraak met mij 's avonds, een heel ander (lees: rustig, tevreden en evenwichtig ) kind uit bed ziet komen, is dat een wondertje, toch. Ook in de jaren die volgden, heeft hij vaker ondersteuning van Maarten ontvangen. Zelfs wel eens, zonder zelf te weten dat Maarten op de achtergrond mee keek.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hallo Ingrid, Dit werk is mijn passie en consulten zoals mbt jou zoon zijn dan de pareltjes. Als een kind niet goed in z'n vel zit, kan dat effect hebben op vele gebieden. Dan is het fijn als je kunt helpen. Door dat jou zoon mij vertrouwde, hoefde hij niet aanwezig te zijn bij de behandeling. Voor mij waren de consulten ook steeds heel mooi. Vitale groeten Maarten Ruisch

Super positieve ervaring bij Bewust -ZIJN

Maarten gaf mij een methode om te stoppen met roken die heel goed werkte. Daarnaast deed hij een onderzoekje naar welke vitamines en mineralen er een tekort was. Heel duidelijk, fijn en deskundig !

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hallo Rob, Fijn dat ik je heb mogen helpen om te stoppen met roken! En zo als ik beloofde, met maar 1 behandeling! Vitale groeten, Maarten Ruisch

Verrassend

Ik ging naar Maarten op een moment dat ik wanhopig was. Telkens als ik bij Maarten vandaan kwam voelde ik me beter. Hij had een verrassende manier van behandelen waar ik me goed bij voelde. Na afloop van het hele traject van behandelen was ik veel gelukkiger dan toen ik er mee begon.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hallo Rita, Ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen en dat je het leven weer ziet zitten. Vitale groeten Maarten Ruisch

Maarten heeft mij zo goed behandeld. Migraine is helemaal verdwenen

Ik was een beetje sceptisch over de behandeling. Maarten komt heel rustig en betrouwbaar over. Hij neemt alle tijd voor je en door het effectieve behandelplan ben ik nu van mijn migraine af. Ik ben een nieuw mens. Bedankt!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hallo Marijke, Ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen. Gelukkig kan Migraine nu snel behandeld worden! Dank voor je recensie. Vitale groeten Maarten

Zeer goed!

Uitermate tevreden.

betrokken en deskundig

Ik heb Maarten leren kennen als een zeer deskundige en betrokken therapeut. In zijn behandelplan houdt hij altijd rekening met stralingsbelasting als verstorende factor en met de Spininverter van Wibronic kan hij deze stralingsbelasting/ spininversie in 12 minuten corrigeren. Kortom, een aanrader om naar toe gaan als je aan je gezondheid wilt werken.

De stralingsbelasting kan voor veel verschillende vage klachten zorgen, gelukkig kan ik de mensen nu een oplossing bieden! Dank voor je Recentie!

Kundige, empathische, zeer betrokken coach.

Na een stevige burn-out bezocht ik Maarten om samen met hem te kijken hoe ik mijn energie zou kunnen verhogen en beter zou kunnen omgaan met resterende lichamelijke klachten. Maarten heeft mij daar goed mee geholpen. Zowel op geestelijk niveau als lichamelijk niveau heeft hij mij hulpmiddelen aangereikt. Ik hoorde van hem dat ik (ook) last had van Lyme, dat was schrikken maar maakte ook veel duidelijk. Hij leerde mij een positieve mindset, keek met mij naar geestelijke blokkades/ overtuigingen vanuit het verleden en wees mij de weg naar goede lymemedicatie. Zijn vitaminesprays zijn voor mij ook veel gaan betekenen. Op het moment sta ik weer midden in het leven. Niet dat alle klachten nu helemaal weg is, maar ik voel me nu veel beter en kan weer volop genieten. Ik ben blij dat ik Maarten als coach heb gekozen.

IK ben blij dat ik ZO'N verandering heb kunnen bewerkstelligen!