Snel aanpakken en accepteren!

Via omwegen op deze pagina uitgekomen, afspraak willen maken maar ivm priveomstandigheden kon ik niet naar de praktijk komen, er is geen probleem zei Meneer Ruisch, we kunnen het via WhatsApp doen, nou wat een fijne uitkomst! Wat me gelijk opviel is dat ik niets hoefde te herhalen van trauma's of triggers, wat ontzettend fijn en geruststellend is, hoe de sessies zijn kan ik uitleggen maar dat zal voor iedereen anders zijn/aanvoelen, ik stribbelde op het begin tegen dat is wat ik "gewoonlijk" doe uit zelfbescherming, na enkele sessies begon ineens alles op zijn plaats te vallen, je kan echt zeggen, ik zag het bekende licht aan het einde van de tunnel! Ik kan zeggen na jaren te hebben "rondgelopen" bij de bekende instanties waar alles maar herhaald moet worden en je telkens alles weer ziet/voelt wat jou was overkomen! Je bleef altijd maar in die slachtoffer rol. Ik was na enkele maanden weer even op mijn werk en kreeg gelijk complimenten dat ik er rustiger uitzag, ook de uitdrukking in mijn gezicht is veel beter. Zelfs mijn vriend viel het op, niet meer die donkere blik! Jeetje had ik Maarten maar eerder ontmoet, dan had ik al veel eerder echt kunnen leven ipv overleven of geleefd te worden. Dank je wel Maarten, in een hele korte tijd kan ik nu zeggen dat je meer bereikt dan die instanties!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Anne-Marie, Ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen en dat je voelt dat je weer kan leven. Ga maar lekker genieten! Dat is het grote voordeel van intuïtief werken, alle kennis zit in het onderbewuste. En vandaaruit kan ik werken. Vitale groeten, Maarten Ruisch

Lifechanging

Ik zou komen om "even op de mat" te gaan liggen. Gelukkig werkt Maarten intuitief. Het werd zeker anderhalf uur meteen "vol aan" Veel gezien, doorvoeld en verwerkt. Met ook nog een fijne nazorg chat.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hallo Corrie, Dank voor je positieve beoordeling! Gelukkig was jij blij en had jij tijd voor wat ik vond. En gelukkig hebben we een aantal grote blokkades kunnen opruimen. En wie had er verwacht dat jij, door op die mat te liggen, veel meer blijheid ging ervaren. Ik hoop dat je deze blijheid nog lang mag ervaren. Vitale groeten, Maarten Ruisch

Aardige, rustige, begripvolle en behulpzame man

Ik kwam bij Praktijk Bewust-ZIJN omdat ik veel last had van stress en pijn aan m'n linkerbeen. Maarten Behandelde mij met een speciale vaattherapie. Ik schat dat ik een minuut of 20 aan aan apparaat heb gelegen, met een 'band' om mijn pijnlijke knie. Nu, bijna een dag later kan ik nog steeds lopen zonder pijn! Voor herhaling vatbaar dus, als het nodig mocht zijn.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hallo Henry, Fijn dat je de behandeling zo positief ervaren hebt. Ik heb je verteld dat tegenwoordig veel klachten als oorzaak een slechte doorbloeding hebben. En die slechte doorbloeding kan ik behandelen waarna je een 16 uur klachten vrij blijft. Toch hoop ik natuurlijk dat je klachten blijvend weg zijn en anders weet je waar je nu terecht kan. Wat me opviel, was wat je vertelde over je ervaring na de behandeling t.a.v. je stress. Zo had ik de Bemer nog niet toegepast bij mensen. Maar dankzij jou reactie ga ik dat wel doen! Dank daarvoor!! Veel succes.

het gratis telefonisch consult...

Sympathiek en uitgebreid gesprekje met daar op volgende mail met zeer verhelderende tips mogen ontvangen waar ik alvast mee op weg kan. Echt behulpzaam! Wellicht ga ik nog een consult boeken.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hallo Joany, dank voor je beoordeling! Ik zie het als mijn taak om mensen de kennis te geven zodat ze zelf hun keuzes kunnen maken. Uiteindelijk is ook dit een weg naar Bewust-ZIJN. Ik ben blij dat ik je voor nu heb kunnen helpen. Vitale groeten Maarten Ruisch

Ik voel: SUPERKRACHT & SUPERHUMAN !

Maarten heeft mij ontzettend bewust gemaakt. Zijn praktijknaam past dan ook perfect bij wat hij voor je kan betekenen. Hetgeen hij doet is jou zelf naar antwoorden laten zoeken door te voelen en te verbinden. Middels een vitaliteitstest en een spiertest, zie je het ook echt met je blote oog. De resultaten voelden ook goed! Na jaren redelijk onbewust te hebben door geleefd activeerde en leerde ik via Maarten over mijn kennis en ware krachten. That's funny would you say... zonder gein of fantasie liet hij mij zien dat het ‘onbereikbare’ bereikbaar is zolang het goed resoneert (=akkoord) bij jouw ware ik. Na de sessie ben ik veel beter gaan begrijpen maar ook gaan accepteren. Het voelen en stilstaan bij toen, nu met de keuze de lessen mee te nemen in een begrippenlijst + inzichten-koffertje om daarna de eeuwige warrige puzzel te leggen met de directe vraag over mijn moeders verleden. Dat is wonderbaarlijk! Al het bovenstaande is gedeeld door iemand die erg omver is gehaald door het leven maar ook zeker door het systeem wat niet zozeer ingesteld is op het zijn van de mens. Heel veel zorg gehad van reguliere (vergoede) instanties maar dat mocht niet baten om het antwoord en vaste grip te krijgen op alles. Het begint namelijk bij jezelf en bij je diepste (wat wij stiekem allemaal wel weten), waar af en toe een gids nodig is om de weg te vinden. Maarten is zo'n gids! De 'basic principles' van hoe welke orgaan gelinkt is aan je emotie e.d. kreeg je vroeger niet bij biologieles :-| Leuk om te noemen: Bij Maarten denk ik meteen aan hetgeen wat je in super-helden/human-films ziet. Combo met power ranger uitbreidingen en dan heb je kennis geleerd waardoor je echt buiten en boven jezelf uit kan stijgen. Dat allemaal terwijl je met je voeten hier op aarde, stevig op de grond staat en niet omver te halen bent! To be continued...

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hallo A, Dank voor je beoordeling! Met een consult ga ik soms behoorlijk de diepte in .... Je zelf volledig kunnen accepteren geeft veel ruimte en rust. Vitale groeten, Maarten Ruisch

Verrassend en totaal

Maarten luistert goed naar je maar plaatst terecht kritische noten bij hetgeen je vertelt. Hij is eerlijk over de producten welke hij aanbeveelt / mee werkt en heeft een Holistische werkwijze welke voorop staat.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hallo Nancy, Dank voor je beoordeling. Ik luister naar m'n gevoel en kan zo herkennen of dat wat je zegt voor jou ook klopt. Dat wat je zegt, komt dat voort uit denken of uit voelen? Door de juiste vragen te stellen kom jij steeds dichter bij je kern. Vitale groeten, maarten Ruisch

Heel fijn en veilig gevoel

Gisteren was ik voor de eerste keer bij Maarten in zijn praktijk. Ik voelde me gehoord, als snel was hij erachter wat nodig was. Na een vitaliteits test wat sprays meegenomen, om wat tekorten aan te vullen. Super handig die sprays!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hallo Monique, dank voor je beoordeling. Via de Vitaliteittest (ik test hier hoe vitaal je bent) komt naar boven waarom jij klachten hebt. Ik vind bewust-wording heel belangrijk. Ik vind het belangrijk dat jij begrijpt hoe dingen zijn ontstaan, zodat jij keuzes kan gaan maken. En vervolgens ben ik de oplossing voor jou gaan uittesten. In het algemeen kom ik dan op adviezen, druppels en sprays. Deze sprays bevatten hoofdzakelijk vitamine, mineralen en kruiden. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt. Vitale groeten, Maarten Ruisch

Vele jaren

Maarten ken ik al vele jaren. Telkens heel rustig en veroordeeld me niet. Trekt mijn vermogen tot observatie niet in twijfel en zoekt oplossingen in richtingen waar ik nog niet van heb gehoord. Er is geen vraag of gedachte te gek en mijn chaotisch hoofd komt tot rust. Hij kijkt niet op zijn klok en ik voel me op mijn gemak. Ik hoef er maar een paar keer te komen en bij elk keerpunt in mijn leven weet ik dat ik hier een antwoord ga vinden waar ik zelf mee verder kan.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hallo Barbara, Dank voor je beoordeling. Fijn ook dat ik je ieder keer weer mag helpen. Zoals ik jou ook uitlegde, ben jij de zender en ik de ontvanger. Zo voel ik waar ik aan mag werken, zodat jij weer verder kan. Vitale groeten, Maarten Ruisch

Spontaan! Hulpvaardig, betrokken, goede informatie. Mijn oprechte Dank!!

zie vorige

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hallo Ingrid, Ik help waar ik kan en mag helpen! Ik hoop dat je gezondheid weer verder in een stijgende lijn gaat. Vitale groeten, Maarten Ruisch

ongelooflijk

Ongelooflijk wat Maarten bij mij naar boven haalde. Het is inmiddels al weer enig tijd geleden dat ik bij Maarten was, maar geweldige wat deze man teweeg bracht. Hij weet wat het voor mij betekend niet meer op de motor te kunnen stappen.......hoop doet leven Vele dingen wat mij "in de weg" zat haalde hij klakkeloos naar boven. Ben Maarten oneindig dankbaar voor zijn hulp.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hallo Tooske, Ik had geen idee hoeveel het consult bij je teweeg heeft gebracht! Ik ben dan ook blij dat ik iets voor je heb kunnen doen. Ik hoop dat je weer een toekomst hebt waar je zelf kunt motorrijden. Succes, Vitale groeten, Maarten

Deskundig en vakbekwaam .

Na een polsblessure door overbelasting waar ik 1 jaar bij een hand en pols fysiopraktijk ben behandeld en geen resultaat boekte ben ik bij Maarten terechtgekomen . Met zijn behandelingen heeft hij ervoor gezorgd dat mijn lichaam uiteindelijk zelf de aanzet gaf tot genezing. Een hele prettige ervaring! Één zin van hem zette mij aan het denken :” Jij zit je pols in de weg !!” Toen ik me daarvan bewust werd kon ik accepteren dat de genezing niet zo snel ging dan ik wilde . Ik deed gewoon teveel . Bedankt Maarten .!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hallo Annie, Fijn dat ik je kon helpen! Ons lichaam is tot veel in staat, zeker als je het op de juiste manier ondersteunt (Fysische Vaattherapie). Geniet van het leven, Maarten Ruisch

heel goed

Een luisterend oor, en prettig mens die goed door dingen heen kan kijken.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hallo Franca, dank voor je beoordeling. Mooi jouw omschrijving van mij. Vitale groeten, Maarten Ruisch

Goede ervaring

Aan Maarten Ruisch, Bezoek aan u praktijk is al weer lang geleden. Een afspraak gemaakt omdat ik bij u voor chronische klachten terecht kon. De werkwijze was voor mij helemaal nieuw. Moet zeggen dat u er alle tijd voor heeft genomen. Hiervoor mijn dank. Mvg. M.Heijne

• Deskundigheid/Vakmanschap

Dank voor je beoordeling. Fijn dat ik iets voor je heb mogen betekenen. Vitale groeten Maarten Ruisch

Daar waar je geen gehoor krijgt in de reguliere geneeskunst, kan deze praktijk een oplossing bieden.

Maarten bekeek bijna 20 jaar geleden naar onze zoon (toen 6 jaar oud). Hij hielp hem van een aantal problemen af, via mij. Wanneer je, na de afspraak met mij 's avonds, een heel ander (lees: rustig, tevreden en evenwichtig ) kind uit bed ziet komen, is dat een wondertje, toch. Ook in de jaren die volgden, heeft hij vaker ondersteuning van Maarten ontvangen. Zelfs wel eens, zonder zelf te weten dat Maarten op de achtergrond mee keek.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hallo Ingrid, Dit werk is mijn passie en consulten zoals mbt jou zoon zijn dan de pareltjes. Als een kind niet goed in z'n vel zit, kan dat effect hebben op vele gebieden. Dan is het fijn als je kunt helpen. Door dat jou zoon mij vertrouwde, hoefde hij niet aanwezig te zijn bij de behandeling. Voor mij waren de consulten ook steeds heel mooi. Vitale groeten Maarten Ruisch

Super positieve ervaring bij Bewust -ZIJN

Maarten gaf mij een methode om te stoppen met roken die heel goed werkte. Daarnaast deed hij een onderzoekje naar welke vitamines en mineralen er een tekort was. Heel duidelijk, fijn en deskundig !

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hallo Rob, Fijn dat ik je heb mogen helpen om te stoppen met roken! En zo als ik beloofde, met maar 1 behandeling! Vitale groeten, Maarten Ruisch

Verrassend

Ik ging naar Maarten op een moment dat ik wanhopig was. Telkens als ik bij Maarten vandaan kwam voelde ik me beter. Hij had een verrassende manier van behandelen waar ik me goed bij voelde. Na afloop van het hele traject van behandelen was ik veel gelukkiger dan toen ik er mee begon.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hallo Rita, Ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen en dat je het leven weer ziet zitten. Vitale groeten Maarten Ruisch

Maarten heeft mij zo goed behandeld. Migraine is helemaal verdwenen

Ik was een beetje sceptisch over de behandeling. Maarten komt heel rustig en betrouwbaar over. Hij neemt alle tijd voor je en door het effectieve behandelplan ben ik nu van mijn migraine af. Ik ben een nieuw mens. Bedankt!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hallo Marijke, Ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen. Gelukkig kan Migraine nu snel behandeld worden! Dank voor je recensie. Vitale groeten Maarten

Zeer goed!

Uitermate tevreden.

betrokken en deskundig

Ik heb Maarten leren kennen als een zeer deskundige en betrokken therapeut. In zijn behandelplan houdt hij altijd rekening met stralingsbelasting als verstorende factor en met de Spininverter van Wibronic kan hij deze stralingsbelasting/ spininversie in 12 minuten corrigeren. Kortom, een aanrader om naar toe gaan als je aan je gezondheid wilt werken.

De stralingsbelasting kan voor veel verschillende vage klachten zorgen, gelukkig kan ik de mensen nu een oplossing bieden! Dank voor je Recentie!

Kundige, empathische, zeer betrokken coach.

Na een stevige burn-out bezocht ik Maarten om samen met hem te kijken hoe ik mijn energie zou kunnen verhogen en beter zou kunnen omgaan met resterende lichamelijke klachten. Maarten heeft mij daar goed mee geholpen. Zowel op geestelijk niveau als lichamelijk niveau heeft hij mij hulpmiddelen aangereikt. Ik hoorde van hem dat ik (ook) last had van Lyme, dat was schrikken maar maakte ook veel duidelijk. Hij leerde mij een positieve mindset, keek met mij naar geestelijke blokkades/ overtuigingen vanuit het verleden en wees mij de weg naar goede lymemedicatie. Zijn vitaminesprays zijn voor mij ook veel gaan betekenen. Op het moment sta ik weer midden in het leven. Niet dat alle klachten nu helemaal weg is, maar ik voel me nu veel beter en kan weer volop genieten. Ik ben blij dat ik Maarten als coach heb gekozen.

IK ben blij dat ik ZO'N verandering heb kunnen bewerkstelligen!