betrokken en deskundig

Ik heb Maarten leren kennen als een zeer deskundige en betrokken therapeut. In zijn behandelplan houdt hij altijd rekening met stralingsbelasting als verstorende factor en met de Spininverter van Wibronic kan hij deze stralingsbelasting/ spininversie in 12 minuten corrigeren. Kortom, een aanrader om naar toe gaan als je aan je gezondheid wilt werken.

De stralingsbelasting kan voor veel verschillende vage klachten zorgen, gelukkig kan ik de mensen nu een oplossing bieden! Dank voor je Recentie!

Kundige, empathische, zeer betrokken coach.

Na een stevige burn-out bezocht ik Maarten om samen met hem te kijken hoe ik mijn energie zou kunnen verhogen en beter zou kunnen omgaan met resterende lichamelijke klachten. Maarten heeft mij daar goed mee geholpen. Zowel op geestelijk niveau als lichamelijk niveau heeft hij mij hulpmiddelen aangereikt. Ik hoorde van hem dat ik (ook) last had van Lyme, dat was schrikken maar maakte ook veel duidelijk. Hij leerde mij een positieve mindset, keek met mij naar geestelijke blokkades/ overtuigingen vanuit het verleden en wees mij de weg naar goede lymemedicatie. Zijn vitaminesprays zijn voor mij ook veel gaan betekenen. Op het moment sta ik weer midden in het leven. Niet dat alle klachten nu helemaal weg is, maar ik voel me nu veel beter en kan weer volop genieten. Ik ben blij dat ik Maarten als coach heb gekozen.

IK ben blij dat ik ZO'N verandering heb kunnen bewerkstelligen!