Hele fijne mensen en zeer vakkundig!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Dak, Vloer, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Goede aannemer die vakkundige medewerkers en onderaannemers kan inzetten.

Prettig contact met aannemer bij bespreken werkzaamheden, uitgebreide offerte (begreep de ins en outs pas later) en overzichtelijke planning. Uitstekende vakmensen aan het werk gezien met een fantastisch resultaat. -Planning moest meerdere keren bijgesteld worden -Nieuwe werkvoorbereider met weinig ervaring binnen het bedrijf -Overleg met uitvoerders werkzaamheden goed en prettig -Bij problemen bereid om samen een oplossing te vinden

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Hoge kwaliteit volledig volgens afspraak

Pragmatisch, go do mentaliteit. Afspraken netjes nagekomen. Heldere communicatie en vaklui.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Garage/schuur, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Fijn bedrijf met vakbekwame mensen, goede kwaliteit!

Wij vonden het erg fijn om met Nivobouw samen te werken. Heldere communicatie, afspraken worden nagekomen, groot vakmanschap, mooie afwerking en kwaliteit van opgeleverde aanbouw / renovatie. Zeer tevreden!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Heel goed: vriendelijk en hardwerkend personeel, denkt over alles mee en komt met oplossingen

Nivobouw heeft bij ons (een oud herenhuis in Kralingen, Rotterdam) een uitbouw met glazen achterpui uitgevoerd. Heel mooi geworden, We zijn er zeer tevreden mee. Uitstekend vakmanschap (bijvooorbeeld: hoeken waar 4 lijnen samenkomen zijn perfect uitgevoerd). Nivobouw communiceerde goed over de uitvoering en heeft vriendelijk en hardwerkend personeel. Het personeel denkt over alles mee en komt met oplossingen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Serre/overkapping

Geheel volgens afspraak geleverd

Verbouwing is geheel volgens afspraak verlopen. Er wordt met zorg gewerkt. Er wordt veel aandacht gegeven aan het beperkt houden van de overlast, wat in coronatijd extra prettig was (beide thuiswerkend en drie kinderen die online les hadden). Er wordt zeer flexibel omgegaan met aanvullende wensen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Vloer, Keuken
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Aannemer waarop je kunt bouwen!!

Inmiddels twee verbouwingen met NIVO gedaan en ons huis is nu tip top in orde. Prettige samenwerking, meedenken en goed overleg maken dat wij nu heerlijk van ons huis kunnen genieten.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Wat er tot en met heden is gedaan, schitterend

De verbouwing is nog niet af. Er moeten nog 4 deuren geplaatst worden. Luchtverversing moeten nog kapjes worden aangesloten. Gashaard moet nog worden gerepareerd (scheuren)

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Keuken
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Goede kwaliteit, vriendelijk en denken mee!

Vooraf aan de werkzaamheden was het contact met Nivo bouw erg goed, goede offerte en uitvoer van de werkzaamheden waren top! Tussentijds was het mogelijk om dingen aan te passen of veranderen. Zowel over de werkzaamheden als over personeel dat het werkt doet zeer tevreden!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Aannemer waarop je kan rekenen met goede vakmensen

Maakt uitgebreide offerte en geen verrassingen achteraf. Onvoorzienigheden worden goed gecommuniceerd en kunnen goede afspraken over worden gemaakt. Ze weten wat er in de markt te krijgen is aan materiaal en weten hoe ze het moeten verwerken. Goede vakmensen dus en ook nog eens prettig in de omgang.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Goed persoonlijk contact met goede resultaten

Nivobouw heeft op onze school al een aantal project gedraaid. Er is veel contact met Danny, die niets aan het toeval over wil laten. Zoals in elk bouwproject zijn er bij de oplevering nog een aantal puntjes die verholpen moeten worden. Nivobouw lost dit altijd prima op. Een aanrader!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Vloer, Keuken, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

What you see is what you get

Echt een topbedrijf dat waarmaakt wat ze beloven. Wij hebben ons hele huis laten verbouwen. Binnen de planning en budget zijn alle verwachtingen waargemaakt. Dank!!!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Overige

Doel- en servicegericht

Nivobouw heeft speelzolders van ontwerp tot aan realisatie in twee lokalen gerealiseerd. Naast de speelzolders zijn er nog andere timmerwerkzaamheden naar tevredenheid uitgevoerd. Zoals nieuwe kastdeuren, werkplanken en lambrisering. Tijdens de totstandkoming zijn op ons verzoek in goed overleg aanpassingen gedaan. Een vakkundige aanpak en begeleiding.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Duidelijke afspraken en snelle uitvoering

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Vloer, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Vakmannen, no nonsens mentaliteit en werken super netjes

Wij zijn heel tevreden over Nivobouw, de mannen die proberen mee te denken met de plannen. Zijn netjes en beleefd, ruimen spullen netjes op en zorgen voor een mooi eindresultaat. Vast contactpersoon die de bouw coördineert is erg fijn. Hierdoor weet je wie je in je huis haalt. Problemen en klachten worden opgelost.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Vloer, Beglazing en kozijnen

Prachtig resultaat

Wij zijn enorm blij met het resultaat. Trots op ons huis en de samenwerking was fijn! Bij een groot project gaan er altijd dingen goed en dingen fout. Maar de ontstane dingen zijn goed en vakkundig opgelost. Ze denken mee! Verbeterpunt in communicatie zou nog fijn zijn. Ik zou nivobouw zeker aanbevelen en opnieuw inhuren!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Dak, Vloer, Keuken, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Snel, ouderwets degelijk met een moderne uitvoering

- tijdige planning - duidelijke tekeningen - perfect keuken advies en inplanning leidingwerk - prettig in omgang - correct personeel - flexibele instelling als het gaat om aanpassen - Eerst de afspraken gereed maken dan meerwerk wat niet direct meegenomen moet worden zodat de deadline behaald kan worden. - tijdige bouw updates en aanpassings advies tijdens bouw - openheid bij vragen - kortom een prettig bouwbedrijf met omgangsnormen hoog in t vaandel

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Serre/overkapping, Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Badkamer, Kelder, Beglazing en kozijnen, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

gezamenlijk project met een prachtig eindresultaat

Een van de eisen was dat de verbouwing binnen een gestelde termijn voltooid moest zijn en daar heeft Nivo Bouw zich aan gehouden. Er waren gedurende het proces veranderende wensen echter Nivo Bouw heeft zich vanaf het begin flexibel opgesteld. We kregen tips hoe het nog beter zou kunnen. Soms gingen er dingen niet goed, maar die werden in goed overleg opgelost. Voor ons is het altijd duidelijk geweest wat de bijbehorende kosten waren, daar is geen misverstand over geweest. Het eindresultaat is belangrijk en dat is prachtig.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Vloer, Keuken, Isoleren (deel) woning
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Weten waar je aan toe bent

Prima offerte, snelle behandeling, snelle aanvang van de werkzaamheden, netjes gewerkt en precies volgens het tijdplan. Allemaal vakmensen (voor zover ik dat kan beoordelen) alleen de electricien had wat eigen ideeen die net een minpuntje kosten.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Vloer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

persoonlijk, betrouwbaar, goed beschikbaar, service t/m het einde goed

voorafgaand aan bouw (contractfase): rommelig, reacties op wijzigingen contract niet altijd adequaat, duurde langer dan nodig was, leek niet de aandacht te hebben die het nodig had,; op enig moment werden de houten skeletten al gemaakt terwijl het contract nog niet was getekend; maar dat had ook met de door ons gestelde strakke tijdlijn te maken en dat was dan dus prima anticiperen van Nivo Bouw; naar later bleek had dat ook te maken met een interne transitie (aanstelling van een nieuwe verantwoordelijke voor die activiteit); wel altijd beleefd, persoonlijk, en op het uiteindelijke resultaat (samen bouwen) gericht; tijdens de bouw: plezierige samenwerking, zeer betrokken en goed bereikbaar, goede communicatie over het verloop, problemen goed en tijdig opgelost, geen grote tegenvallers, tijdlijn gehaald (was kritisch), geen rommeltje, strakke afwerking, goede kwaliteit materialen, onderaannemers (verlichting, loodgieter, etc.) ook goed en onder controle en gemanaged. ook nadat de bouw was gerealiseerd goed tot zeer goed in de nazorg van dan opkomende (afwerking)klachten, dus klachtafhandeling adequaat en meer dan goed. toen in de avond om 23.00 uur een lekkage ontstond op de bouw stonden Gerard en een loodgieter binnen een half uur op de bouwplaats om de lekkage te verhelpen; dat vind ik super dienstverlening!! overschrijding van begroting en/of budgetten werden tijdig besproken en goed opgelost. geen gekke tegenvallers overigens.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Afspraken nakomen, prima personeel en meedenken.

Flexibiliteit was ook nog een belangrijke eigenschap.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Toppers zijn het!

Onze renovatie van onze woning uit het jaar 1900 was een enorm project. Alleen de muren bleven staan. We zijn vanaf de eerste afspraak tot en met de oplevering uitstekend begeleid. Ook als wij daarna vragen hadden, was de service zoals je bij nivobouw kunt verwachten: uitstekend!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

Professionele en flexibele vakmannen

Onze verbouwing op zolder waarbij nivo bouw van een onverdeelde ruimte 2 slaapkamers gemaakt heeft is in een woord uitmuntend. De afspraken die vooraf gemaakt zijn alsmede de planning worden netjes gevolgd waarbij ze ook ruimte hebben gegeven voor laatste moment aanpassingen vanuit ons. De kwaliteit wat ze geleverd hebben in de bouw en afwerking is met recht een 5 sterren plus. En dat hebben ze ook nog eens op een nette manier gedaan waardoor we in de rest van de woning minimaal last hadden.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Goede service,kwaliteit is goed en komen gemaakte afspraken na

Nivo bouw heeft de complete verbouwing van mijn woning verzorgt.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Indelingswijziging, Onderhoud service, Beglazing en kozijnen, Isoleren (deel) woning, Badkamer, Vloer

Zeer kundig en netjes

Nivobouw heeft in 3,5 week tijd twee dakkapellen en vier kamers op onze zolder gerealiseerd. Heel tevreden met het resultaat. De communicatie verliep goed en alles netjes opgeleverd.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Dakkapel/dakraam, Vloer

Buijs ballotstraat 14

2693 BE ‘sGravenzande