Weten waar je aan toe bent

Prima offerte, snelle behandeling, snelle aanvang van de werkzaamheden, netjes gewerkt en precies volgens het tijdplan. Allemaal vakmensen (voor zover ik dat kan beoordelen) alleen de electricien had wat eigen ideeen die net een minpuntje kosten.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Vloer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

persoonlijk, betrouwbaar, goed beschikbaar, service t/m het einde goed

voorafgaand aan bouw (contractfase): rommelig, reacties op wijzigingen contract niet altijd adequaat, duurde langer dan nodig was, leek niet de aandacht te hebben die het nodig had,; op enig moment werden de houten skeletten al gemaakt terwijl het contract nog niet was getekend; maar dat had ook met de door ons gestelde strakke tijdlijn te maken en dat was dan dus prima anticiperen van Nivo Bouw; naar later bleek had dat ook te maken met een interne transitie (aanstelling van een nieuwe verantwoordelijke voor die activiteit); wel altijd beleefd, persoonlijk, en op het uiteindelijke resultaat (samen bouwen) gericht; tijdens de bouw: plezierige samenwerking, zeer betrokken en goed bereikbaar, goede communicatie over het verloop, problemen goed en tijdig opgelost, geen grote tegenvallers, tijdlijn gehaald (was kritisch), geen rommeltje, strakke afwerking, goede kwaliteit materialen, onderaannemers (verlichting, loodgieter, etc.) ook goed en onder controle en gemanaged. ook nadat de bouw was gerealiseerd goed tot zeer goed in de nazorg van dan opkomende (afwerking)klachten, dus klachtafhandeling adequaat en meer dan goed. toen in de avond om 23.00 uur een lekkage ontstond op de bouw stonden Gerard en een loodgieter binnen een half uur op de bouwplaats om de lekkage te verhelpen; dat vind ik super dienstverlening!! overschrijding van begroting en/of budgetten werden tijdig besproken en goed opgelost. geen gekke tegenvallers overigens.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Afspraken nakomen, prima personeel en meedenken.

Flexibiliteit was ook nog een belangrijke eigenschap.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Toppers zijn het!

Onze renovatie van onze woning uit het jaar 1900 was een enorm project. Alleen de muren bleven staan. We zijn vanaf de eerste afspraak tot en met de oplevering uitstekend begeleid. Ook als wij daarna vragen hadden, was de service zoals je bij nivobouw kunt verwachten: uitstekend!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

Professionele en flexibele vakmannen

Onze verbouwing op zolder waarbij nivo bouw van een onverdeelde ruimte 2 slaapkamers gemaakt heeft is in een woord uitmuntend. De afspraken die vooraf gemaakt zijn alsmede de planning worden netjes gevolgd waarbij ze ook ruimte hebben gegeven voor laatste moment aanpassingen vanuit ons. De kwaliteit wat ze geleverd hebben in de bouw en afwerking is met recht een 5 sterren plus. En dat hebben ze ook nog eens op een nette manier gedaan waardoor we in de rest van de woning minimaal last hadden.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Goede service,kwaliteit is goed en komen gemaakte afspraken na

Nivo bouw heeft de complete verbouwing van mijn woning verzorgt.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Indelingswijziging, Onderhoud service, Beglazing en kozijnen, Isoleren (deel) woning, Badkamer, Vloer

Zeer kundig en netjes

Nivobouw heeft in 3,5 week tijd twee dakkapellen en vier kamers op onze zolder gerealiseerd. Heel tevreden met het resultaat. De communicatie verliep goed en alles netjes opgeleverd.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Dakkapel/dakraam, Vloer

Over Bouwnu