Lilian is Ongelooflijk kundig betrokken en zorgzaam

Ik heb drie keer de zorg van Lilian mogen ervaren en daar ben ik ontzettend blij mee. Bij alle zwangerschappen heeft ze mij met ongelooflijk veel zorg en toewijding begeleid. Ze is professioneel, betrokken en nam altijd de tijd en rust voor iedere afspraak. Ze heeft deze bijzondere momenten in mijn leven extra bijzonder gemaakt. Dank Lilian!

Lilian heeft mij/ons heel goed geholpen en ondersteund. Altijd bereikbaar, zeker in deze rare tijd als heel prettig ervaard.

Uitstekend!

Wij kijken terug op een fijne zwangerschap. Mede door de vakkundige begeleiding en ondersteuning van Lilian Custers!

Een super verloskundige!

Staat altijd voor je klaar met al je vragen en neemt zich hier ook echt de tijd voor. Tijdens de bevalling straalt ze complete rust uit en weet ze je heel goed te begeleiden.

Fantastisch, wat een geweldig aardige spontane en leuke verloskundige. Zoals mijn leraar altijd zei: ga zo door!