Slechte service

Zeer slecht 1 11111 Bezoekdatum: 17 juni 2023 Datum beoordeling: 23 juni 2023 Reisgezelschap: gezin Goeden dag . Ik heb een klacht betreft over de afhandeling hoe wij zaterdag 17-6- 23 zijn behandeld. Ik had 14 juni fietsen geregeld voor zaterdag 17 juni. En schijnbaar is dat fout gegaan hoe en waarom geen idee. Ik heb donderdag middag nog telefonisch contact gehad met Zeelen of er een mogelijkheid was dat ik fiets kon wisselen voor een herenfiets. Met order nr erbij gegeven en word ook gevraagd. Zaterdagochtend hebben wij de eerste boot gemist. En zeelen om 9.00 gebeld dat wij de boot hebben gemist dat wij later aan kwamen pas om 12.00 uur. Toen werd er weer gevraag om de order nr. En er werd weer niets gezegd dat de fietsen op donderdag stonden tot 2 x toe. Dit is intotaal de derde keer dat wij fietsen huren. Eerste keer goed geregeld dat was vorig jaar. Later nog een keer 4 fietsen gehuurd. En nu kwamen wij aan en fietsen ophalen. Netje met de bon er bij. Fietsen werden buiten gezet en fiets geruild voor mijn klein dochter. En zij de vrouw die achter de balie stond (Schijnbaar de chef.) dat de deze order niet meer geldig was en wij vervangde fietsen mee kregen. Antwoord was wij hadden de fietsen voor donderdag staan en niet voor zaterdag. Gebeurd vaker zij dat fietsen niet worden gehaald. Klanten service mail sturen of bellen zit er schijnbaar niet in. Er moest op nieuw betaald worden. Ik zij waarom Ik zij dat doe ik niet vind niet netjes pure oplichting. Antwoord wat ik kreeg dan krijg je geen fietsen mee. Hoe moet het dan zij vroeg ik om oplossing. Gewoon betalen zij. Ik was erg boos en heb nog geklaagd bij lange man 2 meter ongeveer die probeerde het op te lossen en mee te denken. Zeelen heeft mijn rest van de dag goed verpest. Dat er oeral op terschelling is dat het druk is daar heb ik alle begrip voor. Maar dat je zo met mensen omgaat is totaal respect loos De fiets die ik mee had liet het zadel van los We waren een service punt van zeelen al voorbij. Ond

Nederlandse kneuterigheid

Ik wilde graag even mijn band oppompen en buiten staat een pomp. Daarvoor had ik een opzetstukje nodig omdat het een klein ventiel betrof. Die moest ik wel eerst kopen voor 3,95! Slechte service.

Ondanks Corona-crisis toch moeten betalen voor niet gehuurde fietsen

Door Corona crisis onmogelijk om Terschelling te bezoeken. Helaas moeten we toch de huur voor de fietsen (gedeeltelijk) betalen

Top geregeld

Prima fietsen, bagage goed geregeld, vriendelijke mensen.

Huur al enige jaren een scootmobiel. Ben zeker tevreden, is er iets dan is een belletje voldoende.

Goede fietsen en bagageservice