Ik ben super goed geholpen in maar een paar behandelingen

Ik ben super goed geholpen voor de tintelingen in mijn arm. Na een paar behandelingen merkte ik al verschil en weet ik nu ook hoe ik hier verder mee moet.

Super behandeling met resultaat

Ik wist niet dat osteopathie zo doeltreffend kon zijn Na een paar behandelingen van al mijn rugpijn af Bedankt osteopaat van Wely

Fijn om te horen dat de klachten zijn opgelost. Bedankt voor de mooie review.

eindelijk van mijn hoofdpijn af!

Een professionele, zachtaardige behandeling, met 100% resultaat door osteopaat van Wely. Perfect en nogmaals dank.

Fijn dat ik je kon helpen. Bedankt voor de mooie review.

Snelle verbetering en goed advies

Baby van 2 maanden oud ivm voorkeurshouding. Na 2 behandelingen al verbetering gemerkt. Ook uitgebreide goede advies voor thuis.

Zorg met zin!

Bedankt voor de goede zorg. Onze zoon van 4 maanden had last van maagklachten, overbewegelijkheid waarna ook niet in slaap willen vallen. Hiervoor maar 3 keer geweest, waar onze zoon heel ontspannen geholpen werd en wij als ouders veel fijne informatie kregen over de mogelijke oorzaak en ook ideeën over wat we zelf praktisch misschien eens anders kunnen doen om nog meer resultaat te boeken. Niks geen medicatie en of adviezen die bij het vuil konden. Al met al direct merkbaar effecten. Zo zo fijn. Onze jongen is meer ontspannen, wij meer rust en zelfverzekerheid in wat we doen, met als resultaat dat er ook werd voorgesteld om de behandeling nu af te sluiten. Mochten we nog vragen hebben konden we altijd contact opnemen. Dit is zorg zoals we het gewenst hadden. Groetjes!!

Deskundig rustig vertrouwen

Zeer deskundig . Prima behandeling en het helpt. Na 2behandelingen al resultaat

Ik ben heel tevreden over aanpak en de behandelingen.

-Prettig en duidelijk in communicatie. -Ik heb heldere informatie gekregen m.b.t mijn klachten . -Goede voedingsadviezen om klachten aan te pakken. -De behandeling heeft zeer goed resultaat opgeleverd .

Vakkundig en betrokken.

Mijn ervaring is dat de hr van Wely naast vakkundig en betrokken ook uitermate toegankelijk en flexibel is.

Zeer tevreden over de behandeling en de adviezen.

Ik ben naar de heer Jeroen van Wely gegaan met rugklachten. In 4 behandelingen en door goede adviezen zijn de klachten weggenomen. De heer van Wely is een plezierige behandelaar, die helder uitlegt wat de behandeling steeds inhoudt. Mocht ik weer klachten krijgen, dan ga ik zeker weer naar hem terug!

Fijne man die passie heeft voor zijn werk

Met relatief weinig behandelingen ben ik van mijarenlange rugpijn afgekomen. Ik vind het mooi hoe hij een sessie indeelt. Hij behandelt, geeft oefeningen mee en gaat met mij het gesprek aan over lifestyle.

In drie behandelen van de hoofdpijn af

Ruim een half jaar hoofdpijn gehad (long covid). Geen oplossing met diverse pennecilline kuren. Een voorhoofdsonsteking zichtbaar op een MRI. Neuroloog had ook geen oplossing.

Direct resultaat!

Bij het eerste consult werd direct een heldere diagnose gesteld en ook met de behandeling begonnen. Na 3 afspraken waren de klachten grotendeels voorbij. Nu zelf aan de slag met de adviezen van osteopathie van Wely (Jeroen) om het maximale resultaat te behalen en te behouden.

Fijne behandeling

Dankzij de behandeling en de bijbehorende oefeningen voor thuis, ben ik in staat geweest om op een goede manier de vierdaagse van Nijmegen 2022, wat gezien de extreme weersomstandigheden uiteindelijk een 3 daagse werd, met goed gevolg heb volbracht.

Zeer deskundig!

Mijn ervaring is zeer positief! Jeroen luisterde naar ons verhaal en nam echt de tijd om te luisteren. Jeroen geeft goede tekst en uitleg voordat hij een behandeling gaat doen. Zeker de moeite waard!

Wauw!

Jeroen is een uitstekende osteopaat. Door zijn holistische aanpak weet hij precies waar mijn klachten zitten in het lichaam en de oorzaak van de klachten. Hij neemt rustig de tijd om het verband tussen oorzaak en gevolg uit te leggen i.c.m. leefstijladviezen. Al na een paar behandelingen waren mijn langdurige klachten verdwenen.

Erg goed geholpen

We zijn drie keer met onze zoon geweest, nu vijf maanden oud. Veel spanning op zijn nekje, nu vrijwel geen klachten meer.

uitmuntend, zeker doen voor je iets anders probeert

Ik stond voor een schouderoperatie. Door de professionele behandeling door osteopaat van Wely heb ik dit kunnen voorkomen. Ik functioneer weer voor 100% en zonder pijn. Absoluut doen voor je een ingreep overweegt! Ton P Lommel

'n wondertje

Na pakweg 40 jaar nekklachten waarvan de oorzaak toegeschreven werd aan wat slecht herstelde breuken na een ongeval, bij Jeroen van Wely beland op aanwijzing van huisarts Mulder. Reeds bij de eerste behandeling wist Jeroen de vinger letterlijk en figuurlijk op de zere plek te leggen. Overigens net een ander plekje als steeds door artsen en specialisten werd verondersteld de veroorzaker te zijn. Na 4 behandelingen als een gelukkig mens de praktijk verlaten.

zorgvuldige diagnose

Na zorgvuldig onderzoek heeft de heer Van Wely de oorzaak van mijn klachten gevonden. In 5 behandelingen met heldere adviezen, waren de langdurige klachten al verdwenen. Dank!

ik ben zeer tevreden.

mijn klachten zijn voor90% verdwenen.

Goede ervaring! Oorzaak direct gevonden, tweede bezoek waren de klachten al duidelijk minder!

Prettige osteopaat, zeer kundig, vriendelijk en duidelijk.

Kundige en aardige man.

Kundige en aardige man. Goed geholpen.

Goede en duidellijke uitleg en behandeling

Ik heb de behandelingen en gesprekken als prettig ervaren. Veel informatie en uitleg gehad.

Zorgvuldige diagnose stelling en respectvolle aanpak.

Jeroen kijkt verder dan de klacht en bracht mij op het spoor van mijn voedingsgewoontes. Mijn nekklachten hebben toch ook echt te maken met mijn buik, de gevoeligheid voor gluten en melkproducten kende ik al wel, maar door hier nog alerter op te zijn, zijn mijn klachten in combinatie met de behandeling nu weg. Mijn rug is ooit gekraakt door een fysiotherapeute, dat was een slechte ervaring. Jeroen stelt je heel erg op je gemak, vertelt precies wat hij gaat doen en checkt of jij er ook klaar voor bent. Superfijne, respectvolle aanpak.

Zeer kundig en goed

Voor de behandeling van darmkrampjes van onze zoon bij Jeroen onder behandeling geweest. Er werd rustig de tijd genomen om een diagnose te stellen en te bekijken wat effectief zou zijn. Jeroen stelde heldere vragen om de klachten duidelijk in kaart te brengen. Daarnaast werd een schatting gemaakt hoeveel behandelingen nodig zouden zijn. Na drie behandelingen al nagenoeg volledig van de klachten af. Ik zou Jeroen zeker aanbevelen wanneer je baby last heeft van darmkrampen!