geweldig

DakdekkerGerards is heel flexibel geweest bij onze opdracht en heeft uiteindelijk wat later dan gepland het werk conform afspraak uitgevoerd. Daarbij is de offerte gehanteerd. de communicatie is helder en altijd beleefd. Dit geeft een goed gevoel en vertrouwen. Onze wensen zijn in goed overleg en ben binnen de technische mogelijkheden uitgevoerd uitgevoerd. al met al dik tevreden en ik kan deze partij dan ook aanbevelen.

geweldig

Deskundig en eerlijk advies Dak was lek. Er stond snel iemand voor de deur die vrijblijvend de zaak bekeek. Omdat het een domme constructie van de aanbouw bleek, kon hij er niet veel mee. Tóch gaf hij waardevolle tips zodat we het euvel zelf tijdelijk konden verhelpen. Als er uiteindelijk een nieuw dak op moet, weet ik waar ik moet zijn. De man die bij ons kwam kijken, kwam heel deskundig, betrouwbaar en eerlijk over

geweldig bedrijf

snel en positief mee denken van mijn dak deze vakmannen wil ik aanbevelen die zo hard werken in de kou van pannen dak en mijn schuur in bitumen waren mederen dakdekkers geweest lang gewacht op de offertes slechte uitleg ik ben blij dat Gerards dakdekkers mijn pand heeft gedaan het is prachtig geworden ik heb een goede afspraken mooi offerte en ik heb gewoon netjes een factuur gekregen wij moesten betalen over de bank en kreeg netjes mijn factuur voor mijn zijn mijn ouders gegaan met een leiden dak ook allemaal netjes verlopen en die hebben het al 7 jaar geleden gedaan en krijgen nog steeds garantie op de. werkzaam heden ik plaats normaal nooit Reviews maar lees toevallig ontevreden mensen ik heb zelf ook groot bedrijf als mensen niet tevreden zijn plaatsen ze een review maar als ze een mooi of dat het goed is bijna niet toevallig ken ik dit bedrijf al heel lang en lijk mijn sterk dat meneer gerards die zo lang en zo groot bedrijf geen factuur of garantie zal geven ik vin dat dakdekker gerards in een woord een top bedrijf heeft Johan gerards met je vak mannen van mijn een dikke 10 je heb een top team er zitten altijd vervelende mensen tussen dat hoort bij dit vak .

top bedrijf bedankt voor jullie snelle reactie en hulp

wij hadden onlangs een lekkage aan ons dak in verband met stormschade wij wonen in maastricht verschillende bedrijven gebeld maar niemand kon ons verder helpen via internet terecht gekomen bij gerards dakdekkers en zijn on toen wel snel komen helpen en dat helemaal uit rotterdam u heeft ons echt uit de brand geholpen dat mogen jullie gerust weten top

Rampzalig!

Enorm slechte ervaringen met dit bedrijf; - werkzaamheden die een week zouden duren, duurde 4 maanden - bij commentaar op het geleverde werk opmerkingen als "nou, als het je niet bevalt, dan stoppen we toch gewoon" (als je dak al helemaal open ligt) - werklieden kwamen niet opdagen op de afgesproken dagen - start van werkzaamheden zonder overleg uitgesteld - continue klagen over dat de klus hem alleen maar geld kost - er wordt niet gereageerd op mails - na maanden "zeuren" nog steeds geen factuur ontvangen. Als het werk dan goed gedaan zou zijn, zou dat allemaal nog niet zo erg zijn, maar wij hebben nadat zij "klaar" waren, een deel van de werkzaamheden opnieuw moeten doen. Onder het mom van "maar je hebt 10 jaar garantie, je kan altijd op ons rekenen" proberen ze je vertrouwen te winnen, maar aan garantie heb ik niks als er vanaf het begin af aan prutswerk geleverd wordt. Voor haastwerk zijn ze vast snel ter plekke want dat is snel geld verdienen, maar klanten die een afspraak gemaakt hebben mogen daarvoor boeten. Maanden de tijd gegeven om de zaken op orde te brengen, steeds slechte excuses gekregen, nu is het tijd om mensen te waarschuwen voor dit bedrijf.

Johan Gerards ik ben zeer tevreden met mijn dakpannen en isolatie goeden complicaties kan geen slecht woord zeggen ik zie reacties met minder ervaring maar wij hebben hier een helen straat gedaan met 54 huizen en wij zijn allemaal tevreden ja wij moesten ook betalen maar dat is normaal ik lees ook voorwaarden ja sorry lieve mensen dat ben je zelf aansprakelijk voor maar je heb gelijk klanten plaatsen graag negatieven berichten en tevreden is zeldzaam daarom van mij een 10 je heb lang werk bij ons gedaan ik kon je opa nog goed familie bedrijf met hard voor het werk top Johan ga zoo door x

Zeer tevreden over de dakrenovatie

Wij zijn zeer tevreden over de dakrenovatie en isolering van onze woning. De werknemers zijn vriendelijk en werken hard. Gerards denkt gedurende de werkzaamheden met ons mee en past zijn werkzaamheden aan als dat tot een beter resultaat en een tevreden klant leidt. Gerards wil simpelweg topkwaliteit afleveren. Om die reden zou ik Gerards altijd aanbevelen.

Geweldige service!

De heren van Gerards Dakdekkers hebben mij geholpen met een daklekkage. Ik was heel erg tevreden met hun werkwijze.

Snel en vakkundig

Na melding van stormschade , zeer snel terplaatse ,degelijke noodvoorziening gemaakt zodat daklekkage stopte, en volgende dag dakpannen en goot keurig netjes hersteld, vriendelijk en vakkundig personeel , echt een aanrader !!!

Ervaren als zeer vakkundig

via deze weg wil ik Gerads dakdekkers enorm bedanken voor hun service en vakmanschap. Door mijn dak perfect te hebben gemaakt kan ik weer rustig slapen. Heel erg bedankt. Sven hartman