Altijd een goed advies Goede begeleiding Nemen de tijd voor je Geven jezelf ook ruimte in de behandeling

Aardige persoonlijke goede behandeling

Zie hierboven.

Snel, accuraat en goed geholpen.

Met mijn klachten kon ik snel bij Ria terecht. Na behandelingen met oefeningen voelde ik de pijn al minder worden.

Minder dan uitstekend kan ik er niet van maken.

Al vele jaren kom ik hier twee keer per week voor MS-gerelateerde klachten. Behandeling is uiterst doelgericht en ook voor andere bijkomende zaken is voldoende aandacht. Ik hoop hier nog vele jaren als patiënt te mogen komen

Vlotte deskundige service

Prettige persoonlijke aandacht. Er werd goed geluisterd.

Vlotte deskundige service

Ruimte voor persoonlijke aandacht. Er werd goed geluisterd.

Snel en accuraat geholpen.

Met mijn klachten kon ik snel terecht. Na oefeningen voelde ik de pijn al minder worden.

Snel en accuraat geholpen.

Deskundige en patiëntvriendelijke praktijk.

Deze , kleinschalige, praktijk heeft een prettige uitstraling. Het contact met de fysiotherapeuten is zeer persoonlijk en omdat de praktijk maar weinig therapeuten heeft zijn de lijnen kort, dit heeft als voordeel dat ze, zo nodig, snel elkaar kunnen vervangen. Ze volgen geregeld bijscholingscursussen, en daar hebben de patiënten weer profijt van. De behandelingen bestaan, zo nodig, niet alleen uit oefeningen maar ook uit gewone, maar goede massage. Er is voldoende kennis aanwezig om de meeste mensen te kunnen helpen. Maar door de beperkte ruimte en therapeuten kunnen niet alle disciplines aangeboden worden zoals bv geen manuele therapie. Wel is er weer goede kennis op gebied van lymfoedeem.

Deskundige en patiëntvriendelijke praktijk.

Vlotte deskundige behandeling

Fijne persoonlijke aandacht, goed luisterend.

Vlotte deskundige service

Goed luisterend, persoonlijke aandacht.

Adequate, patiëntgerichte behandeling.

Sedert een tiental jaren ben ik patiënt (cliënt) bij deze praktijk. Ik kan niet anders stellen dat ik daarover zeer tevreden ben. Als chronisch patiënt bestaat de behandeling vooral uit ‘voorkomen van achteruitgang’ innplaat van het boeken van progressie. Dit lukt vooralsnog prima. Mijn klachten worden hierdoor tot een minimum beperkt en dat maakt dat ik op vele fronten nog prima meekan. Kortom, een aanrader!

prima geholpen, kon ook direct terecht

Bij klachten waar ik geen raad mee weet, ben ik bij Ria aan het goede adres. Zij probeert altijd meteen ergens een gaatje te vinden, zodat ik kan langskomen.

Geweldige mensen die mijn leven dragelijk maken.

Mensen die begrijpen wat je nodig hebt voor je lichaam.

Ik heb goeie ervaringen bij deze praktijk.

Bij hun komt de mens eerst luisteren na je klacht en dan pas kijken ze hoe je verzekerd bent,en dat heb ik bij andere praktijken wel anders ervaren.

superrrrrrrrrr

goede behandeling en nemen tijd voor je ook leggen ze uit hoe en waarom ze handelingen doen super tevreden

Door de fysio kan ik blijven functioneren.

Betrokken, behulpzaam, goede diagnoses, behandelt zelf.

Het is een goede praktijk.

Wij komen er al jaren. En ze weten precies wat er gebeuren moet.

Deskundig, vriendelijk en goede benadering van lichaam en geest.

Altijd een goede behandeling , een goed en ondersteunend gesprek , met begrip voor de lichamelijke en geestelijke problemen. Vriendelijk en deskundig .

Alles wordt goed uitgelegd en het personeel is vriendelijk en heeft aandacht voor de patiënt.

Zie boven!

Goede service en Vriendelijk

Goede service en Vriendelijk en Goede Behandeling en kwam bij mij thuis voor knie naar een operatie prima