Ik heb goeie ervaringen bij deze praktijk.

Bij hun komt de mens eerst luisteren na je klacht en dan pas kijken ze hoe je verzekerd bent,en dat heb ik bij andere praktijken wel anders ervaren.

superrrrrrrrrr

goede behandeling en nemen tijd voor je ook leggen ze uit hoe en waarom ze handelingen doen super tevreden

Door de fysio kan ik blijven functioneren.

Betrokken, behulpzaam, goede diagnoses, behandelt zelf.

Het is een goede praktijk.

Wij komen er al jaren. En ze weten precies wat er gebeuren moet.

Deskundig, vriendelijk en goede benadering van lichaam en geest.

Altijd een goede behandeling , een goed en ondersteunend gesprek , met begrip voor de lichamelijke en geestelijke problemen. Vriendelijk en deskundig .

Alles wordt goed uitgelegd en het personeel is vriendelijk en heeft aandacht voor de patiƫnt.

Zie boven!

Goede service en Vriendelijk

Goede service en Vriendelijk en Goede Behandeling en kwam bij mij thuis voor knie naar een operatie prima

goed binnenkomen bij vriendelijke (mensen) therapeuten die serieus met hun vak bezig zijn .

top praktijk met fijne therapeuten die naar je luisteren en naar aanleiding daarvan een (goede ) behandeling starten en indien nodig overleg hebben met elkaar en de patient .