Manon is een vlotte fotograaf met oog voor details, sfeer en omgeving!

Een fotoshoot van onze familie bestaande uit 12 personen: daar draait Manon d'r hand niet voor om. Ze nam ons mee naar verschillende plekken zodat we heel verschillende achtergronden kregen. Ze is snel en goed, precies wat we zochten!

Snel, professioneel en verrassend, en gezellig met alle keus aan de klant!

Met de vele zooms en webinars van deze maanden zocht ik een foto bij mijn naam. Hoewel normaal op afspraak, kon ik toch meteen terecht. Marinka maakte een reeks foto's in verrassende en originele 'standjes', waar ik zelf uit kon kiezen - met haar advies. Door haar snelle afwerking kan ik ze meteen opladen. Eenzelfde mooi resultaat als bij de foto van mijn zus - die me naar MBShoots verwees. Hartelijk dank!

Goede fotograaf, mooie foto's!

We zijn tevreden over het resultaat!!

Geweldig ,geduldig , kundig ,

Voor onze rijvereniging heeft MBShoots geweldige foto’s gemaakt ze is enorm geduldig en weet het juiste moment af te wachten wat resulteert in een prachtige fotosessie.

Vriendelijk en deskundig personeel, neemt de tijd voor de klant. Snel en betrouwbaar voor een mooi resultaat.

Mooi foto's

Aardig mensen 😉

Manon doet haar uiterste best om iedereen te laten lachen

Het is prettig om voor de lens bij Manon te staan. Geduldig lief vrolijk voor onze kleine meid. Maar kan zich ook goed aanpassen aan mijn man. Die mee moet op de foto.

fantastisch

MB Shoots neemt alle tijd voor je en stelt iedereen op zijn gemak . en wat een prachtige foto had ze gemaakt ik raar MB Shoots aan iedereen aan . ze zijn jong sprankelend en creatief .

Super leuk

Ze heeft me dochter mooi op de foto gezet, zo lief geduldig en zo gezellige meid, ook haar collega die me dochter steeds aan het lachen maakte door lekker gek te doen, als ze dan niet lachte ging ze nog gekker doen. Haha Onze dochter hangt met haar cake smash in de etalage van hun winkel daar zijn wij als ouders trots op. Als onze dochter een beetje gaat los lopen gaan we zeker met het hele gezin mooie foto's bij haar laten maken. Nu al zin in haha

Leuke gezellige mooie shoot!

Hele leuke gezellige mooie zwangerschaps/newbornshoot gehad! Manon deed het erg leuk en nam echt de tijd! Als we weer foto's nodig hebben weten we wel weer waar we gaan! (Alleen bart vind t nu wel even genoeg geweest haha )

Het is altijd goed! Top fotografe!

Al meerdere shoots laten maken bij Manon! Eerst mijn zwangerschap shoot, daarna natuurlijk de Newborn shoot en toen mijn kleine man 1 werd hebben we ook een cakesmash shoot laten maken! Het is gewoon altijd weer super leuk een shoot te doen bij Manon! Ook de pasfoto's hoef je je geen zorgen over te maken want die worden altijd goed gekeurd. Ik beveel MB Shoots iedereen aan! Of het nou een familie shoot is of voor je bedrijf, ze weet er altijd wat moois van te maken!

Onze ervaring met MB Shoots is uitstekend!

Vanaf het eerste contact om een afspraak te maken tot aan het afleveren van de foto's hebben wij het als zeer prettig ervaren. De vakkundigheid en de juiste bescheidenheid zijn wat ons betreft een perfecte mix.

ontspannen en professioneel

Het was een ontspannen en gezellige shoot, de resultaten waren ook naar tevredenheid. Veel leuke foto's !

Bedankt voor de leuke recensie! Wij vonden het ook een gezellige en leuke shoot! Nogmaals veel plezier met de foto's

Ontspannen

Leuke fotoshoot door jonge ondernemer

Je wordt goed geholpen en er wordt geluisterd naar je wensen! Een leuk team meiden!

Dankjewel voor je recensie! Super leuk!

Mooie foto's en entausiaste meiden

We hebben een leuke shoot gehad met Manon en Marinka. Manon wist ons in allemaal leuke houdingen te zetten en fotografeerde de fotosessie. Voor ons kleine meisje van 2 moest er heel wat uit de kast getrokken worden (haha) en Marinka hielp hiermee door grappige dingen te doen en kregen we mooie lachjes op de foto's. Wij zijn er super blij mee! Echt top meiden!

Dankjewel voor de leuke en uitgebreide recensie! Erg leuk dat jullie het zo ervaren hebben! Veel plezier met de foto's nogmaals!