Positief!

Vooraf hebben we duidelijke verwachtingen uitgesproken en dit zijn we nagekomen. Daarnaast stelde Hans zich flexibel op wat ik enorm kon waarderen. Dit jaar gaan we weer voor een nieuwe aangifte!

Heel goede ervaring!

Ik had een grote achterstand met mijn boekhouding en moest nog de jaarrekeningen en IB aangifte doen van oude jaren. Admin-Consult heeft alles prima bijgewerkt zodat ik weer helemaal bij ben. Goed bereikbaar en geeft snel antwoord op mijn vragen. Ik ben heel tevreden.

Deskundig en betrokken en met veel ervaring.

Admin-Consult begeleidt je met een optimale inzet. Betrouwbaar en met een juiste timing voor alles. Er is aandacht en betrokkenheid en een uitstekende knowhow over het vakgebied.

Bekwaam, vriendelijk en snel

Mijn boekhouding had ik niet heel netjes op orde. Ik kreeg precies te horen wat ik qua cijfers/informatie aan moest leveren in Excel-bestanden. Nadat dit gedaan was, hebben we alles samen doorgenomen en werd mijn jaaraangifte gedaan. Zeer bekwame, vriendelijke en snelle dienst. Aldus zeker een aanrader voor wie zijn/haar administratie wil laten doen of daar hulp bij kan gebruiken!

Ieder kwartaal wordt m'n boekhouding en btw aangifte prima gedaan. Altijd op tijd. En ik kan altijd bellen en mailen als ik iets wil weten. Hoop dat Admin-Consult nog lang m'n boekhouder blijft.

Vriendelijk en kundig

Hans reageert snel, vriendelijk en kundig. Is indien nodig bereid iets uit te zoeken.

Snel en accuraat

Deze zzp-er, Hans Bandell doet zn werk met veel plezier en straalt dat ook uit! Een snelle afhandeling van de boekhouding, prima! 👍

Betrokken, kundig en betrouwbaar

Het persoonlijke contact verloopt heel prettig. Het gemak van halen en brengen van de administratie, snelle reactie op vragen, meedenken en betrokkenheid ervaar ik als zeer prettig. Ik heb ook vertrouwen in Hans als persoon, tenslotte werkt hij met privacy gevoelige informatie.

Admin-Consult is altijd snel en betrouwbaar

Mijn ervaring met Admin -Consult (Hans) is ieder jaar een zeer prettige ervaring. Ik kan het iedereen aanraden.

Prima ervaring, komt afspraken na

De boekhouding, jaarrekening en belastingaangiften waren op de afgesproken tijd klaar, en alles klopte precies. Hele goede prijs/kwaliteitsverhouding