Prima kantoor

Wij zijn heel tevreden met Admin-Consult. Hans geeft duidelijk uitleg op onze vragen en zorgt dat de boekhouding, jaarrekening en belastingaangiften op tijd klaar zijn en ingediend. Hans is een vriendelijke man die zijn vak goed beheerst. Absoluut een aanrader

Prima Boekhoudkantoor!

Ik heb een heel goede ervaring met Admin-Consult. Ik ben blij dat ik de boekhouding en belastingzaken uit handen heb gegeven. Ze zijn heel vriendelijk en doen wat er is beloofd, en geven ook goede adviezen. Vragen worden snel beantwoord en als het nodig is kan ik ze ook in het weekend bellen. Dat is makkelijk want door de week ben ik vrij druk.

Hans is heel betrouwbaar en werkt heel nauwkeurig. Je kunt altijd bij hem terecht voor vragen en hij reageert heel adequaat.

snel en behulpzaam

Doet de belasting aangifte voor een ZZPer. Is duidelijk welke gegevens hij wil hebben. Komt met adviezen om eventueel in de boekhouding aan te passen. Is makkelijk te bereiken voor vragen zowel via email als telefonisch. Aangifte en jaarstuk die gemaakt wordt zien er netjes uit. In maart al de belasting aangifte gereed. Doet niet aan uitstel tot september of later,

Prima Administratiekantoor

Ik had wat achterstanden en dat heeft Admin-Consult snel en goed opgelost. Heel goed bereikbaar en geeft je vetrouwen dat je boekhouding en belastingen volgens afspraak en op tijd wordt gedaan.

Persoonlijk & professioneel!

Zo blij met de boekhouding door Admin-Consult. Persoonlijk en betrokken, maar ook professioneel en altijd bereid om tussendoor even een vraag te beantwoorden. Alle moeilijke dingen worden uit handen genomen, zodat ik me kan richten op wat ik goed kan! Dikke aanrader.

Veel kennis van zaken en reageert snel

Veel ervaring en behulpzaam.

Positief!

Vooraf hebben we duidelijke verwachtingen uitgesproken en dit zijn we nagekomen. Daarnaast stelde Hans zich flexibel op wat ik enorm kon waarderen. Dit jaar gaan we weer voor een nieuwe aangifte!

Heel goede ervaring!

Ik had een grote achterstand met mijn boekhouding en moest nog de jaarrekeningen en IB aangifte doen van oude jaren. Admin-Consult heeft alles prima bijgewerkt zodat ik weer helemaal bij ben. Goed bereikbaar en geeft snel antwoord op mijn vragen. Ik ben heel tevreden.

Deskundig en betrokken en met veel ervaring.

Admin-Consult begeleidt je met een optimale inzet. Betrouwbaar en met een juiste timing voor alles. Er is aandacht en betrokkenheid en een uitstekende knowhow over het vakgebied.

Bekwaam, vriendelijk en snel

Mijn boekhouding had ik niet heel netjes op orde. Ik kreeg precies te horen wat ik qua cijfers/informatie aan moest leveren in Excel-bestanden. Nadat dit gedaan was, hebben we alles samen doorgenomen en werd mijn jaaraangifte gedaan. Zeer bekwame, vriendelijke en snelle dienst. Aldus zeker een aanrader voor wie zijn/haar administratie wil laten doen of daar hulp bij kan gebruiken!

Ieder kwartaal wordt m'n boekhouding en btw aangifte prima gedaan. Altijd op tijd. En ik kan altijd bellen en mailen als ik iets wil weten. Hoop dat Admin-Consult nog lang m'n boekhouder blijft.

Vriendelijk en kundig

Hans reageert snel, vriendelijk en kundig. Is indien nodig bereid iets uit te zoeken.

Snel en accuraat

Deze zzp-er, Hans Bandell doet zn werk met veel plezier en straalt dat ook uit! Een snelle afhandeling van de boekhouding, prima! 👍

Betrokken, kundig en betrouwbaar

Het persoonlijke contact verloopt heel prettig. Het gemak van halen en brengen van de administratie, snelle reactie op vragen, meedenken en betrokkenheid ervaar ik als zeer prettig. Ik heb ook vertrouwen in Hans als persoon, tenslotte werkt hij met privacy gevoelige informatie.

Admin-Consult is altijd snel en betrouwbaar

Mijn ervaring met Admin -Consult (Hans) is ieder jaar een zeer prettige ervaring. Ik kan het iedereen aanraden.

Prima ervaring, komt afspraken na

De boekhouding, jaarrekening en belastingaangiften waren op de afgesproken tijd klaar, en alles klopte precies. Hele goede prijs/kwaliteitsverhouding