Zeer meegaand en veel activiteiten!

Wat zijn wij blij met de avonturiers! Altijd word er voor een oplossing gezocht en dat is voor ons ouders heel fijn! Voor de kinderen wordt er ontzettend veel georganiseerd. Mijn kinderen van 8 en 11 vinden het super leuk. Huiselijk en gezellig. Leuke leidsters!!

Leuke gezellige kinderopvang.

Leuke opvang. Leuke professionele medewerkers. Belangrijkste vind ik dat mijn kinderen het naar hun zin hebben. En met een fijn gevoel naar de opvang gaan. Als er iets is kun je naar de medewerkers toe. Dat zorgt bij mij voor een prettige omgang naar de medewerkers toe. Kortom; zeer tevreden over de opvang en de directie!

Lief en betrokken bij de kinderen.

Kids hebben het erg naar hun zin. Af en toe een leuk feestje voor ze en de ouders zijn dan ook welkom. Lieve medewerkers. Met een gerust hart zit ik op mijn werk omdat ik weet dat mijn kinderen zich daar vermaken.

Hele fijne sfeer

Dat de kinderen altijd worden vermaakt ondanks dat het soms kleine groepjes zijn. En dat ze van alles meedoen en organiseren zoals Halloween..sint enz.. En zeer vriendelijk personeel!

top

Erg laagdrempelig

Mijn zoon vindt het geweldig vooral hun eigen gymzaal waar ze kunnen ravotten.

Zeer positief

Altijd met open armen ontvangen. Kids hebben het altijd naar hun zin daar en een leuke meiden team waar je altijd een babbeltje mee kan maken en ook echt oprecht geïnteresseerd in je zijn.

Fijne en vertrouwde opvang

Geweldige kinderopvang met fantastische leidsters

Goed.

Altijd vriendelijk en geduldig personeel.

Me dochter gaat met veel plezier naar jullie toe we worden altijd netjes te woord gestaan super

vriendelijke leidsters

De leidsters zijn vriendelijk, ik moet zelf erg wennen aan de bso omdat mijn dochter van 8 wegens omstandigheden nu op de 3e BSO zit, en ik vind de buurt niet echt prettig. Nu 2 keer meegemaakt dat er niemand op de VSO aanwezig was, dat maakt mij onzeker.

Professioneel en gezellig

De kinderen hebben het ontzettend naar hun zin. Het liefst gaan ze ook nog in de weekenden.