Leuke om iemand te verrassen, super verzorgd!

Duidelijke site, de bestelling gaat makkelijk, het contact verloopt soepel en de smulmand ziet er goed verzorgd uit. Heel leuk om iemand mee te verrassen!

Prima en op tijd bezorgd voor 14 personen maar konden het niet op. Kwaliteit/ prijs / hoeveelheid heel goed.

Snelle correcte bestelling met veel persoonlijke aandacht

Heb een Sarah ontbijt besteld om te laten bezorgen. Kon zelfs op zondag bezorgd worden. Op het laatste moment moest het ontbijt naar een ander adres, (de buren). Door het goede contact via WhatsApp, kon ik gelijk alles doorgeven. Er werd snel gereageerd en goed geregeld. Top service.

Super, een compliment waard!

Het ontbijt is super goed verzorgd. De Smulmand denkt met je mee en het geheel ziet er zo leuk uit in een mooie mand. Ontzettend leuk om te krijgen en weg te geven. Het is meer dan genoeg en zeker je geld waard. Volgende keer zal ik meteen weer bij de Smulmand mijn bestelling doen. Bedankt Ingrid voor je goede zorgen.

Snelle service, heerlijk ontbijt, lieve dame, hoogwaardige kwaliteit. Bedankt, een echte aanrader.

Het was echt lekker en goed geregeld!

Mijn man had voor mij een high tea als verrassing geregeld voor mijn verjaardag gisteren. Smulmand heeft het keurig georganiseerd, waren op tijd en dozen vol met lekkere dingetjes werden gebracht. Ik vond de kwaliteit van de red velvet en de appeltaart...oeh, die appeltaart.. en de brownies en de soesjes echt ver boven verwachting. De broodjes en sandwiches waren vers en echt heerlijk. Ik was zeer onder de indruk en heb toch heel wat high teas versmaad in mijn leven, hahaha. Enige verbeterpuntje zou kunnen zijn om niet Pickwick theetjes mee te leveren (die hebben we allemaal zelf in de kast liggen) maar misschien van een speciaal merk wat bijzondere theetjes mee te geven...voor een nog groter 'bijzonder en lekker' - gevoel. Aan te raden dit, zeker aan te raden...wanneer is mijn volgende verjaardag???

Fantastisch,goed verzorgd,zeer uitgebreid

Wat hebben wij gesmuld. Verse broodjes,lekker beleg,vers fruit,verse jus bonbons brownies, ongelooflijk. Echt hier moet je echt bestellen als je iets goed en lekkers als verrassing wilt,toppie

Heerlijk verzorgde high tea!

Een uitgebreide high tea voor op mijn werk besteld en alle reacties waren enthousiast! Alles was lekker, vers gemaakt en de bezorging mooi op tijd! Alleen maar pluspunten wat ons betreft!

Top kwaliteit en ruim gevuld

Zeer ruim gevulde mand met allemaal lekkers!! Levering op de afgesproken tijd. Goede kwaliteit.

Super goed.

Alles was zeer naar wens. Er is goed nagedacht over alles.

Werkelijk superdeluxe, topklasse!!!

Vanmorgen weer een heerlijke smulmand ontvangen(ondanks de sneeuw)keurig op tijd een rijkelijk gevuld, met extra aandacht voor de sweet sixteen verjaardag van onze dochter!!!

Goed gevulde ontbijtmand en fantastische service

Wat een service! Alles kan! Ingrid denkt goed mee. In een woord, FANTASTISCH. Thema ontbijtmand besteld voor pas getrouwd stel. Netjes op de afgesproken tijd bezorgd, met een goed gevulde mand. Helemaal in sfeer van liefde. De verrassing was dan ook groot voor het bruidspaar.

Geweldig ontbijt

Vanmorgen een luxe ontbijtmand laten bezorgen als verrassing voor mijn man zijn verjaardag. Prima verzorgde goed gevulde mand. Alles vers en lekker. Wel veel dus we hebben nog iets lekkers voor de lunch. Zeker voor herhaling vatbaar:)

Heerlijke ontbijtmand

Een rijkgevulde ontbijtmand laten bezorgen bij onze dochter en schoonzoon. Ze waren erg verrast. Het zag er heel goed en lekker uit. Ze waren er heel blij mee. Ingrid complimenten voor jou. Gr. Hanny

Geweldig!!!!!

Voor de 2 e keer een smulmand Nu voor Vaderdag Besteld! En weer super geregeld!! Zeer mooie mand met super verse producten en de mand zit echt super vol!! Bedankt weer en tot volgend jaar!!

In Een Woord Geweldig

Ik Dat N Keer Gedaan Met Moederdag Geweldig Op Tijd Gebracht Er Zat Van Alles In Helemaal Kompleet Eeeen 10 Waard

Heerlijk eten en goede service

Ik wil jullie bedanken. Mijn ouders belden net op om te zeggen hoe leuk ze de (verrassings)ontbijtmand vonden. Er zat niets bij wat ze niet lekker vonden. Goede service (de mand kwam precies op tijd en netjes geleverd ondanks de regen), heerlijk eten en leuk verpakt. Bedankt!

Voor tweede maal een top mand gehad

Hebben bij smulmand nu voor de tweede keer een mand besteld. Het is de prijs goed besteed, veel lekkere dingen in de mand en kon niet in 1x opgegeten worden. Zoveel zat er in de mand. Gaan zeker meerdere keren hier de ontbijtmanden bestellen. Gaat zo door.

Geweldig!!!!!

Geweldige Moederdag smulmand besteld, mijn moeder vond t fantastisch!!!!

Heerlijk ontbijt en fraai in mand geleverd.

Heel leuk om te ontdekken dat er meer in de mand zat. Het flesje prosecco met de glazen is weer gewaardeerd. Mijn vrouw werd 70 op Koningsdag. Geproost met de koning om 16 uur bij de tv.

fantastisch!

Een bijzondere verjaardag in corona-tijd, maar met de hogh-tea van De Smulmand hadden we een fantastische middag. Alle gerechten zijn heerlijk, het ziet er prachtig uit en aan werkelijk alles is gedacht. Een absolute aanrader!

Heerlijk ontbijt & fantastische service

We hebben onze (schoon)moeder verrast met een heerlijk ontbijt van de Smulmand. Volgens afspraak werd het netjes op tijd bezorgd. Er is overduidelijk aandacht aan besteed en er was genoeg om er ook nog van te lunchen. Fijn ook dat je het ontbijt kunt uitbreiden met bonbons en bloemen. Het contact verliep uitstekend via de mail en whatsapp. Ik raad de Smulmand zeker aan! Zeker in deze corona periode is het fijn om iemand zo te verrassen.

Lekkere verrassing

Mijn ouders waren blij verrast met de heerlijke ontbijtmand. Zo konden ze hun 50e huwelijksdag feestelijk starten ondanks de domper dat we het niet kunnen vieren zoals gepland door de Corona-toestand. Hartelijk dank voor de goede service!

Goed gevulde mand. Zag er erg leuk uit

Een prachtig begin van de dag

Nog niet zo lang geleden was ik op zoek naar een leuke verassing voor mijn vrouw, we zijn al 20 jaar samen en wilde iets speciaals doen. Ik had wat vragen over de ontbijtmand en deze werden snel en zeer vriendelijk beantwoord, dat gaf direct vertrouwen! Ik wilde het graag op zondag laten bezorgen om 09:00 uur, wat een tijdstip, maar dat was geen probleem. Op de speciale dag kreeg ik een berichtje dat Smulmand in de buurt was (op tijd), kon ik mooi naar beneden sluipen. Een prachtig ingepakte mand werd mij aangegeven. Nieuwsgierig kwamen mijn vrouw en zoontje naar beneden en er klonk een “wauw” en “hoe kan dat op zondag bezorgd worden!” De mand was zorgvuldig ingepakt, ik had gekozen voor de luxe ontbijtmand voor 2 personen, er zat zo veel lekkers in de mand, het stond zo prachtig op tafel… het is jammer dat ik geen foto kan laten zien en zelfs de mand beviel, onze kat heeft hem uitgekozen als slaapplek, hij is nu ons “tijgerbroodje”… dat moet je zien om te geloven! Die zondag wordt nu nog vaak besproken, we hopen bij ons volgende feestmoment weer een Smulmand te laten bezorgen, een echte aanrader!