Geweldige en leerzame lessen.

Het waren altijd geweldige lessen met Ruud. Hij liet mij altijd op mijn gemak voelen en liet mij van mijn fouten leren. Goede uitleg met wat er van je verwacht wordt. Hij laat je niet meer betalen dan dat nodig is. Als ik zou horen dat iemand een rijschool zoekt dan zou ik Ruud zeer zeker aanbevelen. Van mij krijgt hij een dikke 10!!!

Super fijne lessen gehad en ook gezellig Ruud gaf mij de rust en het vertrouwen en nu ga ik rij ik met rust en zekerheid op de weg. Hij houd je goed in de gaten en maakt tijd voor elke leerling Ontzettend bedankt!

Top instructeur!

Ruud is een hele aardige man die goed en duidelijk uitlegt waar je aan moet denken. Heb er van genoten om met hem te rijden!

Geweldige rijinstructeur!

Ruud is echt een toffe gozer die echt de tijd voor je neemt. Alles goed met je doorneemt en je niet voor verrassingen laat staan. Buiten dat heb ik een hele leuke tijd beleefd en ook in een keer geslaagd!

Hele fijne ervaring gehad!

Ruud is heel aardig en begripvol, hij neemt de tijd voor je en zegt waar het op staat. Je betaalt alleen voor wat je echt nodig hebt. Mijn ervaring is helemaal top! In 1 keer geslaagd door verkeersschoolstrada.

Helemaal geweldig!! Super genoten

Hele fijne instructeur legt alles rustig en netjes uit is heel geduldig waardoor je zekerheid en zelfvertrouwen snel groeit altijd in voor een geintje! Echt een super leuke tijd gehad.

Super fijne rijschool :)

Hele leerzame, gezellige en leuke rijlessen krijg je van Ruud! Ik kan het iedereen aanbevelen om bij hem rijlessen te nemen. Ruud, super bedankt voor alles!

Ik had het altijd naar mijn zin tijdens rijles. Veel gelachen en gepraat en natuurlijk veel geleerd.

Mooi en snel geleerd!

Ik kreeg de rijschool aanbevolen van de buren en toen ik een proefles ging nemen klikte het gelijk. Eerlijke instructeur, wil je niks aansmeren dus daar zit je wel goed. Mooi gelest bij Ruud, ook tijdens deze corona tijden nog redelijk snel mijn rijbewijs in 1 keer kunnen halen. Verder was alles ook gewoon top (mooie en uitgeruste auto ook).

SUPER!

Ruud is echt oprecht de fijnste instructeur die je kan hebben. Laat je op je gemak voelen. Helpt je goed en bereidt je goed voor op je examen. Zelf in 1x geslaagd met 26 uur rijles. Als je een rijschool zoekt heb je m nu gevonden!

Echt een aanrader

Hele leuke tijd gehad met Ruud in de auto. Lekker duidelijk en direct, ik hou ervan. Veel gelachen en in 1x mijn rijbewijs gehaald!

Fun and Easy

Ruud was super helpful, fun and made it very easy and clear for me to understand the rules in the Netherlands. I highly recommend anyone who wants to learn how to drive well to take lessons with Ruud.

Een fijne, duidelijke weg naar je rijbewijs

Beste lezer, Verkeerschool Strada heeft mij geholpen en hopelijk ook jouw in het halen van je rijbewijs. Van stap 1 word alles je duidelijk gemaakt en op een rustig tempo geleerd. 'Lekker rustig met een bak koffie een lekkere ronde rijden' zo heb ik Strada ervaren en ook los moeten laten. Want voor ik het wist was ik geslaagd en kon ik me eigen route beginnen. Met een vriendelijke groet, Guus. P

1 woord : super!

Ruud stelt je altijd helemaal op gemak en dit is heel fijn! Hij is eerlijk en verteld wat je wel/niet goed doet en blijft hier op hameren tot het goed gaat. Heb een prettige ervaring hier en heb een fijne tijd gehad! Alles mede dankzij Ruud! Bedankt!

Leuke en leerzame lessen

Door de leuke en zeer leerzame lessen ben ik in een keer geslaagd voor mijn auto rijbewijs. Ook kan ik veilig en zelfstandig de weg op!

Top rijschool!!!

Erg duidelijke, goede en gezellige rijlessen gehad! Door deze topper in 1 keer geslaagd! STRADA is zeker een aanrader, eerlijk advies, duidelijke informatie en hij weet waar hij mee bezig is! :)

Met zelfvertrouwen het examen in 1x gehaald

Ik heb bij Ruud gelest met enorm veel plezier. Was altijd super gezellig, hele goede band. Ruud was daarnaast ook erg direct met wat beter kon, zodat het rijden echt goed ging, en niet negatief. Hele fijne sfeer. Heb mijn examen in 1x gehaald, met zelfvertrouwen! Raad Verkeersschool Strada zeker aan!

Flexibel, gezellig, duidelijk

De lessen met Ruud waren enorm gezellig van goede muziek tot geweldige verhalen, verveelde het nooit! Een man met passie voor z'n werk om je zo goed mogelijk voor te bereiden op vele veilige kilometers! Hij kan flexibel omgaan met een drukprogramma en probeert altijd de juiste en optimale oplossing te vinden. Met een duidelijk plan wordt er naar examens toe gewerkt wat rust oplevert. Ruud is een enorme aanrader! Topper Bedankt Ruud!

Aanrader

Erg blij dat ik de keuze heb gemaakt om bij Ruud te lessen. Ruud communiceert goed en duidelijk tijdens de lessen, speelt goed in op het soort persoon waaraan hij les geeft. De rijschool is flexibel. Doelgericht een plan gemaakt en ook nog gezellig. :) in een keer geslaagd. Nogmaals bedankt!

Top ervaring!

Een hele fijne tijd gehad bij rijschool Strada! Door corona veel geduld moeten hebben met theorie maar ook hier wist de rijschool goed mee om te gaan door alles er goed omheen te plannen! Bedankt voor de fijne lessen!

Fijne lessen, duidelijke informatie.

Bij Ruud lessen gevolgd. Super fijne lessen, duidelijkheid en goeie afspraken!! Doet er alles aan om je zo goed mogelijk voor te bereiden, daardoor in 1 keer geslaagd!!!!

Fijne, veilige, gezellige rijlessen

Ik ben gaan lessen bij Ruud omdat mijn zus bij Strada haar rijbewijs heeft gehaald. Ik had geen betere rijles instructeur kunnen wensen. Ontzettend fijne, veilige en natuurlijk enorm gezellige rijlessen gehad. Ik zou iedereen aanraden wie zijn/haar rijbewijs wilt om dit bij Ruud te doen. Je krijgt hier persoonlijke begeleiding op de manier wat het beste werkt voor jou. Erg dankbaar voor deze fijne ervaring.

Top rijschool!

Fijne lessen bij Ruud gehad, hij doet het echt om z’n plezier en niet om alleen maar het geld binnen te harken. Met 25 lessen in 1x geslaagd, allemaal dankzij Ruud!

Top Rijschool!

Erg fijne lessen gehad bij Ruud. Goudeerlijke vent met belangstelling voor zijn leerlingen en niet voor de winst. Weet veel te vertellen over het vak en ervaringen van voorgaande jaren. Al met al gezellige lessen maar natuurlijk ook heel leerzaam. Een absolute aanrader!

Super rijschool

Super fijne lessen gehad van ruud. Heel relax en gezillig gehad tijdens de lessen. Echt een top rijschool, een aanrader!