Ik heb echt mega fijne lessen gehad, een top ervaring met mega fijne les instructeur!

Ik had geen betere les instructeur kunnen wensen! Mega fijn en gezellig en helpt je ontzettend fijn en goed naar je examen toe! Mega goede aanrader!!

Voor iemand die rijden spannend vond, een ontzettende fijne begeleiding gehad!

Mijn spanning voor het autorijden heeft Ruud helemaal weggenomen. Wat een fijne begeleiding heb ik gehad! Mijn rijles-pakket werd aangepast naar wat voor mij geschikt was. Ik kijk er geslaagd op terug!

Super rijschool

Je krijgt hele goede instructies en is lekker rustig altijd in voor een praatje en lachen echt een top rijschool

Top Rijlessen!

In 1 keer mijn rijbewijs gehaald door de perfecte hulp van Ruud. Relaxed, fijn en vooral gezellig de Rijlessen ervaren. Hij geeft duidelijk les en geeft je veel zelfvertrouwen achter het stuur. Fijn meegedacht over de theorie, tussentijdse toets en praktijk examen. Zeker aan te raden om bij Ruud te gaan lessen! Dankjewel Ruud :)

Soepel

Ik heb Rijschool Strada geweldig ervaren. Fijne instructeur en auto. Als je goed voorbereid wilt zijn voor je examen dan moet je bij Rijschool Strada zijn.

Fijne leerkracht, ontspannen rijles

Altijd fijn met Ruud in de auto gezeten. Altijd vrolijk en geeft op een fijne manier les. Tussentijdse toets en examen fijn snel ingepland zodat je een doel hebt om naar toe te werken. Bij de toets de vrijstelling gehaald en in 1x geslaagd met 21 uur les. Zeker aan te bevelen om hier je rijbewijs te halen.

Ik heb erg genoten van de leuke lessen bij verkeerd school STRADA. Hele aardige man met veel vertrouwen in zijn leerlingen! Zeker een aanrader om hier te komen lessen.

Zeer goede instructeur, zou het zeker aanbevelen!

Ik heb bij Ruud gelest voor het aanhangerrijbewijs. Dit beviel mij erg goed, met 4,5 uur heb ik het rijbewijs gehaald.

Fijne goede kundige en gezellige instructeur!

Rijbewijs in 1x gehaald. Denkt goed mee, flexibel, positief ingesteld! Gewoon een erg goede verkeersschool.

Gezellig en leerzaam

Ruud kan goed uitleggen en kan ook een gezellig praatje maken tijdens de rijles,

Hele duidelijke uitleg en gezellig

BE rijbewijs gehaald na een halve dag oefenen en daarna afrijden

Een ervaring waar ik veel zelfvertrouwen van gekregen heb.

Het was een super fijn ervaring, heb veel zelfvertrouwen gekregen. En het fijn was dat ik altijd dezelfde persoon naast me had zitten die ook in mij vertrouwde.

Zeer professioneel en flexibel

Ruud is een heel fijn en eerlijk persoon om als rijinstructeur te hebben. Denkt mee in oplossingen en komt afspraken perfect na. Zoek je een betrouwbaar adres tegen een scherp concurrerende prijs dan is Strada de rijschool voor jou.

Super fijn les gekregen

Top instructeur die alles goed en duidelijk uitlegt. Fijne lesauto zonder problemen. Hij heeft er voor gezorgd dat ik in een keer ben gslaagd. Heel erg bedankt Ruud!

Geduldig en meedenkend.

Vanaf de proefles gaf Ruud goed de aandacht en probeerde het op een leuke maar ook makkelijk te begrijpen manier het aan mij uit te leggen. Rijlessen waren goed te plannen en Ruud probeerde dan ook altijd zoveel mogelijk mee te denken in hoe we het samen konden doen. Over het algemeen ben ik zeer tevreden en zou ik Strada zeker aanraden. Biedt goede hulp en probeert mee te denken om samen ervoor te zorgen dat je het rijbewijs kan halen. Kortom het voelde alsof je er niet alleen voor stond maar samen.

“Niet lullen maar poetsen”

Overgestapt van een andere rijschool naar Ruud, in de hoop dat hij me kon helpen door mijn zo nu en dan chaotische gedachten tijdens het rijden. Hoewel je dit natuurlijk het beste zelf kunt doen, is de juiste begeleiding essentieel. Ruud is een uitstekende instructeur en ziet goed waar de aandachtspunten liggen. "Niet lullen maar poetsen," brengt hij op zo'n manier over dat je zijn stem in je hoofd hoort tijdens het examen om de juiste handelingen en stappen te ondernemen en je kans van slagen te vergroten. Dankjewel voor het laatste zetje dat ik nodig had!

Hele fijne rijschool!

Super fijne rijlessen van Ruud gehad en In 1 keer geslaagd! Fijne combinatie tussen leren en gezelligheid.

In 1x geslaagd bij ruud, mooie kerel om bij te rijden

Goede, leuke, leerzame lessen!

Alles wordt goed uitgelegd waardoor je het rijbewijs meestal in 1 keer haalt ( ligt ook aan jezelf )

Goede lesschool

Ruudje motormuis, Naar 6 jaar terug bij je om me aanhanger BE te halen. Ruud je bent een een rustige sociaale rijinstructeur met gedult lukt het niet dan nog ma zelf 6 keer oefenen. En ook me BE-RIJBEWIJS in me pokket. Een AANRADER om te lessen. Ruud tot over 2 jaar voor me zoon te laten rijden voor zijn B rijbewijs

Aanrader voor iedereen

Ruud heeft mij binnen 10 lessen klaargestoomd voor het examen na een slechte ervaring bij een andere rijschool. Ruud legt alles goed en duidelijk uit Binnen deze lessen zelfvertrouwen gekregen en dan ook in 1x geslaagd. Bedankt voor de fijne lessen Ruud! :)

In 1x geslaagd, in korte tijd, dankjewel Ruud!

Dankjewel voor de fijne lessen!! In 1x geslaagd met maar 21 lessen, dat kan je niet bij veel rijscholen zeggen. Altijd super gezellig en relaxet in de auto gezeten. Aanrader bij Ruud! :) <3

Super leuk

Super leuke lessen gehad van Ruud altijd lachen maar het kan ook serieus zijn ik hou van Nederlandstalige muziek dus ik kwam bij Ruud in de auto stond er Nederlandstalige muziek op praktijkexamen 1 x geslaagd super erg bedankt voor leuke lessen

Top rij-instructeur !!

STRADA is de juiste plek als je, je rijbewijs wil halen! Nadat ik bij een andere rijschool was gezakt ging Ruud de uitdaging met mij aan.  Ruud werkt samen met je vanuit een plan en helpt je met alle geduld. Hij geniet van zijn werk, maar neemt het ook serieus. Ruud is erg flexibel, hij denkt graag met je mee en stelt je altijd op je gemak.