Fijne en flexibele rijschool

Mijn rijlessen bij verkeersschool strada waren super fijn doordat Ruud flexibel was met het regelen van rijlessen. De ritten waren gezellig, leerzaam en hij stelt je goed op je gemak. Ben blij dat ik in 1 keer mijn rijbewijs bij hem gehaald heb.

Gezellig en leerzaam

Erg naar mijn zin gehad bij Ruud. Ruud stelt je op je gemak, waardoor het rijden ook iets gemakkelijker gaat. Ruud past zich makkelijk aan, passend bij de behoefte van de leerling.

Super rijschool

Hele gezellige super leuke lessen! Ruud neemt alle tijd voor je en hij leert je alles duidelijk en fijn aan!

Top Lessen!

Altijd leuke lessen met Ruud gehad, eerlijk over wat nog beter moet en of er nog extra lessen nodig zijn. Ook flexibel in het plannen van lessen!

Leerzaam, Fun en fijne ritjes

Ruud is iemand die echt individueel naar de persoon kijkt geeft goed advies en denkt mee over wat mogelijkheden zijn. Is erg positief maar ook zeker realistisch en zegt waar het op staat. Is altijd goed bereikbaar voor vragen en afspraken. Ik had de laatste lessen net even dat zetje nodig om me exame te doen en dat heeft me zeker goed geholpen en in 1 keer me rijbewijs gehaald. Echt een aanrader als je je rijbewijs wilt halen.

Top rijinstructeur!

Ik wist het meteen bij de proefles! Ik zal mijn rijbewijs bij Ruud halen! En dat is zeker weten gelukt:D Naast dat het altijd gezellig was in de auto heeft hij mij ontzettend veel geleerd! Hij leert je de slimste trucjes, en past de lessen aan in wat je lastig vind. Daarnaast is het ook een hele fijne auto! Ik raad Ruud 100% aan iedereen aan!

Fantastisch

Super leuke tijd gehad bij Ruud in de auto! Altijd lachen en kletsen en toch goed les krijgen! Ruud is eerlijk en geeft goed advies . Je kan erop vertrouwen dat hij je niet onnodig lang lessen laat volgen, hij weet goed wat je nodig hebt. Ging altijd met veel plezier naar de lessen. In 1 keer geslaagd dus kan helaas niet meer wekelijks gezellig bij Ruud in de auto. Ontzettend bedankt!

Zeer goede rijschool!

Ruud is een goede rij instructeur. Duidelijk, rustig en overzichtelijk. Ruud heeft vanaf de proefles goed ingeschat hoeveel lessen mijn zoon nodig zou hebben. In 1x geslaagd. Top, echt heel blij mee!

Super rijschool en instructeur!

Wegens de korte wachttijden en de flexibiliteit heb ik zonder gedoe en gezeur over mijn eigen beschikbaarheid snel mijn rijbewijs gehaald. Heb het geen enkel moment niet naar mijn zin gehad.

Top tijd gehad!

Super lessen gehad van Ruud & tussendoor fijne feedback. Makkelijk met afspraken maken en probeert zo veel mogelijk voor je te doen om toch in je drukke week te kunnen lessen. Heel erg fijn! Tussentijdsetoets en eindexamen in 1 keer geslaagd.

Super leuke en leerzame lessen!

Bij Ruud krijg je les aangepast op jouw niveau. Hij is open en eerlijk over wat hij denkt, zodat je weet waar je staat. Hij heeft geduld met je lukt t niet doen we het gewoon nog een paar keer. Op een leuk en gezellige manier leren rijden, wie wil dat nou niet?!

Goed en vertrouwelijk

Rijschool strada (ruud) is een aanrader hij blijf altijd kalm ook al maak je meedere fouten . De lessen zijn zeer leerzaam en legt het goed uit dat je toch slaagt.

Top instructeur, fijne uitleg en altijd erg leuk!

Verkeersschool Strada is een super verkeerschool! Ruud legt legt altijd erg goed uit en is heel eerlijk naar je. Voorbeelden krijg je in fantastisch ter plekke bedachte scènes, waardoor je inzicht krijgt hoe het wel of niet moet. Al met al raad ik iedereen aan om bij Verkeerschool Stada te komen lessen om zelf te ervaren wat voor een goede lessen je krijgt!

Ruud den Hollander is een topper.

Een paar jaar geleden bij Ruud mijn motorrijbewijs gehaald. Nu van automaat rijbewijs naar een schakel rijbewijs gehaald. Ruud is echt een topper. Die rust die hij uitstraalt en zijn wijze lessen, echt top. Een rijinstructeur met heel veel geduld en geweldige humor. Ruud bedankt.

Zeer goede rijlessen en leuke rijinstructeur.

Na eerst onsuccesvol bij een andere rijschool lessen te hebben gevolgd overgestapt naar Ruud. Hij heeft mij met veel geduld zelfstandig leren rijden met veel begrip voor mij. Ruud kan goed analyseren wat de problemen zijn, en dit verbeteren zonder er veel woorden aan vuil te maken. Ook goede begeleiding gekregen voor het theorie examen en de eigen verklaring. Gewoon top dus.

Fantastisch

In 1 x geslaagd met het goede hulp van ruud. Flexibel en rechtvaardig. Geeft goede en duidelijke uitleg. Is strak en pland dingen snel in, waardoor je snel door kunt gaan. Ruud is altijd in voor een grapje waardoor je snel de zelfvertrouwen krijgt om te rijden en dat je een goed gevoel hebt/krijgt bij ruud. Ruud is zeker een aanrader!! Bedankt voor alles ruud was top:)

Top rijschool! Echt een dikke aanrader!!!

Na slechte ervaringen met een andere rijschool ben ik overgestapt naar strada Didam. Dit heeft mij goed gedaan. Ben daar in 1.5 maand geslaagd voor mijn rijbewijs! Hij is een goeie rij instructeur en geeft goeie adviezen. Ook zegt hij wat er beter kan in de les en waar je de volgende keer op moet letten. Ik ben erg trots en blij dat ik het bij Ruud gehaald heb. Want het is echt een top instructeur. Ik raad iedereen aan om bij hem te lessen!!

Ervaren instructeur, past zich aan aan jou behoeftes.

Ruud is een top instructeur. Erg ervaren, dat merk je in zijn doen en laten. Ik zelf was een wat onzekere student, Ruud wist zich precies aan te passen aan mijn behoeften waardoor ik me al snel zeker voelde. Altijd gezellig in de auto, en op zijn tijd was er ruimte voor feedback. Het inplannen van de lessen verliep altijd in overleg, en alles kon snel ingepland worden. Het inplannen van de examens verliep soepel, waardoor ik aan het eind snel mijn rijbewijs heb kunnen halen!

Kwalitatieve begeleiding!

Prettige communicatie en een erg goede instructeur! In 1 keer geslaagd en ik ging weer met plezier na rijles nadat ik eindelijk bij verkeersschool strada terecht kwam!