Prettige leerkracht en goede kennis van haar vak

Onze dochter volgde met plezier haar lessen terwijl het niet haar favoriete vak betrof.

Fantastisch!

Ik ben enorm geholpen door deze online bijlessen. Je wordt enorm op je gemak gesteld en er wordt super goed naar je geluisterd. Ook krijg je fijne tips en is de sfeer heel luchtig. Ik heb er enorm veel aan gehad, en door twee keer een uurtje bijles heb ik een hoge voldoende gehaald voor een Spaans mondeling in mijn examenjaar. Kortom, super ervaring, ik zou het zo weer doen al is het alleen maar voor de gezelligheid!

Fantástica

Naast het feit dat het heel leerzaam is, is het vooral ook heel erg leuk om Spaanse les te krijgen van Marixanne. Ideaal dat de lessen zijn afgestemd op de behoefte en dat we direct antwoord krijgen op alle vragen die we hebben. Wij kijken uit naar het vervolg!

Leerzaam

Een hele aardige geduldige dame , met plezier de lessen gevolgd

Energiek, kundig en plezierig!

Ze verstaat haar vak goed en kan dit op een leuke manier overbrengen. Ik voelde mij heel comfortabel tijdens de lessen. De lessen worden echt met passie gegeven. Wil je geen saaie, stoffige Spaanse les? Dan ben je hier aan het goede adres!

Fijne rustige manier om Spaans te leren

Marixanne geeft op een rustige en duidelijke manier les. Ze geeft je het vertrouwen dat je echt Spaans kan spreken en schrijven. Al met al een hele fijne ervaring gehad!

Geweldig!

Altijd stipt op tijd! Altijd aardig en lief. Super creatief in verschillende werk vormen en zoekt altijd de beste manier wat bij jou past. Daarom kijk ik altijd uit naar de lessen van Marixanne! Marixanne je bent een geweldig persoon met een hart van goud en ik ben blij dat ik je heb morgen leren kennen!

Leerzaam, informatief en heel leuk

Lessen zijn interessant en je leert niet alleen de taal maar ook een stuk cultuur. Fijne manier van lesgeven zowel online als aan hui.

Gezellig, leerzaam, functioneel.

Zie bovenstaande

Dit is een fantastische manier om Spaans te leren in je eigen huis en eigen tempo op een fijne manie

Wij hebben bijna onze eerste cursus afgerond en gaan er mee door. Het is erg fijn om in je eigen huis les te krijgen op eigen tempo. Marixanne is een hele fijne en gezellige docent die alle geduld heeft. Als er vragen zijn, tussen de lessen door kunnen ze altijd gesteld worden. Nog nooit was een taal leren zo leuk. Op de middelbare school heb ik Engels, Frans en Duits gehad. Je moest hier rijtjes bij leren en moet op een moeilijke manier de grammatica leren. Bij deze cursus ga je het spelenderwijs leren. Door verschillende soorten oefeningen blijft het leuk.

Effectief, betrokken, op maat en betrouwbaar!

Op een leuke en effectieve manier Spaans leren. Super fijn dat dat aan huis kan. Betrokken, goede docente. Door de een op een setting sluiten de lessen goed aan bij de leerling.

Het is een fijne manier om een cursus te volgen.

Fijn en leerzaam

Perfecte docent, neemt altijd de tijd voor iedereen!

Voor mijn examens merkte ik dat ik nog steeds super veel twijfels had over hoe mijn Spaans! Na de lessen die ik samen heb gehad met Marixanne van ñ merkte ik al snel vooruitgang! Ik ben zeer dankbaar voor al haar hulp en ik ben nog lang niet daar!!

Professioneel, vriendelijk, betrokken en creatief

Marixanne heeft onze dochter geweldig goed geholpen de basis van de Spaanse taal en geammatica te verstevigen. Ze heeft ervoor gezorgd dat onze dochter weer plezier kreeg in het leren. Ik beveel haar lessen van harte aan.