Dit is een fantastische manier om Spaans te leren in je eigen huis en eigen tempo op een fijne manie

Wij hebben bijna onze eerste cursus afgerond en gaan er mee door. Het is erg fijn om in je eigen huis les te krijgen op eigen tempo. Marixanne is een hele fijne en gezellige docent die alle geduld heeft. Als er vragen zijn, tussen de lessen door kunnen ze altijd gesteld worden. Nog nooit was een taal leren zo leuk. Op de middelbare school heb ik Engels, Frans en Duits gehad. Je moest hier rijtjes bij leren en moet op een moeilijke manier de grammatica leren. Bij deze cursus ga je het spelenderwijs leren. Door verschillende soorten oefeningen blijft het leuk.

Effectief, betrokken, op maat en betrouwbaar!

Op een leuke en effectieve manier Spaans leren. Super fijn dat dat aan huis kan. Betrokken, goede docente. Door de een op een setting sluiten de lessen goed aan bij de leerling.

Het is een fijne manier om een cursus te volgen.

Fijn en leerzaam

Perfecte docent, neemt altijd de tijd voor iedereen!

Voor mijn examens merkte ik dat ik nog steeds super veel twijfels had over hoe mijn Spaans! Na de lessen die ik samen heb gehad met Marixanne van ñ merkte ik al snel vooruitgang! Ik ben zeer dankbaar voor al haar hulp en ik ben nog lang niet daar!!

Professioneel, vriendelijk, betrokken en creatief

Marixanne heeft onze dochter geweldig goed geholpen de basis van de Spaanse taal en geammatica te verstevigen. Ze heeft ervoor gezorgd dat onze dochter weer plezier kreeg in het leren. Ik beveel haar lessen van harte aan.