Ook voor Belgische doe-het-zelvers 'The place-to-be' voor uw Cortenstaal-project

Wij zochten, en vonden :-), de geschikte doe-het-zelf-oplossing voor de kantopsluiting van onze nieuwe kasseien inrit, en ook de betaalbare oplossing voor onze twee bodemloze plantenbakken, met eigen gewenste maten. We maken gewoon eenvoudig gebruik van 'geplet' Cortenstaal 3mm met omgeplooide bovenrand, en van 'recht' Cortenstaal van 2mm, alles verkrijgbaar bij 'Het Tuinstel'. Alles is netjes en duidelijk terug te vinden op hun website, je wordt vanzelf geïnspireerd doorheen het gehele bestelproces. Bestel-'bundels' maken het transport gratis, vragen worden snel beantwoord en verstuurd met extra advies. Ook alle details m.b.t. het afleveren aan huis zijn duidelijk terug te vinden op de website, men komt dus niet voor onaangename verrassingen te staan. Nu alles nog in elkaar steken en plaatsen, en gewoon wachten op het roesten :-). Wat kan men zich nog meer wensen.

Watertafels

Op 25 oktober 2023 bestelde ik twee watertafels in het kader van de renovatie van mijn tuin. De eerste watertafel werd keurig op tijd geleverd en ziet er zeer mooi uit. Er werd me wel gemeld dat de tweede tafel helaas pas later zal kunnen geleverd worden, namelijk uiterlijk in de week van 18 december. Na informatie ingewonnen te hebben, begrijp ik dat er werkelijk alles zal aan gedaan worden om de watertafel zo spoedig als mogelijk te leveren, waar ik ook alle vertrouwen in heb. Ik kijk alvast uit naar die tweede fraaie tafel, met dank voor de verhelderende uitleg die ik kreeg n.a.v. de latere levering van de betreffende tafel.

Beste Jos, Hartelijk dank voor je review en begrip na onze toelichting. We begrijpen dat het teleurstellend is dat we de gecommuniceerde levertijd niet kunnen nakomen. Hopelijk is de tweede watertafel weer snel voorradig. We wensen je veel plezier van je 2 mooie aluminium watertafels in de kleur RL-7021. Met vreindelijk groet, Mari Krauweel.

Vuurschaal of waterpartij wat je ook er van maakt

Leuk en mooi ogend artikel en zeer correcte levering

Beste Van Meenen, Bedankt voor de review en veel pezier van de waterschaal en de vogels die hier dankbaar gebruik van zullen maken. Met vreindelijke groet, Mari Krauweel.

Super goed

Prettige manier van communiceren en 100% kwaliteit.

Beste Ed, Hartelijk dank voor je review en fijn te zien dat je al meerdere aankopen bij ons hebt gedaan. Dat betekent voor ons dat je een tevreden klant bent en je tuin steeds mooier wordt. Ook de persoonlijke ontmoetingen als je de producten komt afhalen zijn zeer waardevol. Je hebt al aangegeven dat je ook volgend jaar weer een deel van de tuin gaat renoveren en ons weer een bezoek zal brengen. Tot volgendjaar ;) Met vriendleijke groet, Mari Krauweel.

Mooie producten, eerlijke prijs, gepersonaliseerd advies.

Beste Frank, Dankjewel voor deze mooie review. Je beschrijft precies wat we willen. Mooie producten leveren tegen een scherpe prijs en ons onderscheiden door meerwaarde te bieden. Heel veel plezier van je aankoop, een mooie cortenstaal plantenbak van het Type Connect. Met vreindelijke groet, Mari Krauweel.

Een persoonlijke benadering

Ik werd meteen gebeld toen we iets fout deden bij de bestelling Keurig en prettig persoonlijk contact Alle lof, zeer aanbevelingswaardig! Ook wat levering ging alles perfect

Beste Henri, Door mee te denken en allert te zijn op de samenstelling van de geplaatste bestellingen onderscheiden we ons. Uiteraard voorkomen we hierdoor ook teleurstellingen bij de klant. Fijn te lezen dat je dit zo gewaardeerd heb. Heel veel plezier van je aankoop. Met vriendelijke groet, Mari Krauweel.

Op website bloembak van cortenstaal gevonden, helaas zaten er geen wielen onder. Even telefonisch contact opgenomen en kreeg prima advies. Zelfde dag nog een bestelling geplaatst en de dag erna stond om 08.00 uur de transporteur al op de stoep met de bloembak. Prima service en zeer tevreden met de mooie bloembak op wielen.

Beste Bernadette, Hartelijk dank voor deze mooie review. En fijn dat je bij vragen contact opneemt. Hierdoor konden we je van een goed advies dienen waardoor je de juiste keuze hebt gemaakt. Veel plezier van je aankoop, een mooie cortenstaal pantenbak op verzonkenwielen. Met vriendelijke groet, Mari Krauweel.

Fantastische kwaliteit voor een correcte prijs

Wij kochten cortenstaal bloembakken. Levering op tijd en door een vriendelijke chauffeur. Uitstekende kwaliteit en het past allemaal zeer goed in mekaar. Na plaatsing zijn we heel tevredn van onze aankoop.

Beste JP, Hartelijk dank voor je mooie review. Ik zie dat je 2 mooie cortenstaal plantenbakken hebt besteld uit onze Connect collectie. Veel plezier van je aankoop en in de toekomst helpen we je uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Mari Krauweel.

Top product en snelle levering!

3 Cortenstaal plantenbakken zondagavond besteld en dinsdag al geleverd, levering keurig te volgen via Track & Trace. Zeer goede kwaliteit! Mijn complimenten...

Beste Marco, Bedankt voor dit compliment. Maandag is het altijd extra aanpoten om al de orders van het weekend de deur uit te krijgen. Ik zie dat je 3 mooie cortenstaal plantenbakken hebt besteld uit onze Connect collectie. Veel plezier van je aankoop en in de toekomst helpen we je graag. Met vriendelijke groet, Mari Krauweel.

Adequate levering

Zeer behulpzaam bij aflevering

Beste Marinus, Bedankt voor deze mooie review. De levering vinden we een belanrijk onderdeel van een order. Fijn deze ervaring te lezen. Veel plezier van de mooie cortenstal pantenbak met bodem en uit 1 deel afgelast. Hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Mari Krauweel.

Super kwaliteit tegen heel goede prijs

Via de website een Del Nord Cortenstaal Excellent XL besteld. Zeer snelle levering tegen topprijs.

Beste Rick en Chanella, Hartelijk dank voor deze mooie review. Ja dat wordt smullen met deze modulaire GRILL BBQ. Het modulaire systeem maakt het mogelijk om niet alleen staand maar ook uit je luiestoel te kunnen bakken. Dus ook zeer geschikt voor mensen die niet zo goed terbeen zijn. Ik zeg eetsmakelijk. Met viendelijke groet, Mari Krauweel.

Mooi product

Goed bedrijf

Beste Job, Helaas ging er iets mis in de opvatting in de communicatie van onze retour voorwaarden. Met 1 telefoontje hadden we dit samen kunnen verkomen. Het belangrijkste is dat we er alsnog samen zijn uitgekomen en we je een passende oplossing hebben kunnen bieden. Veel plezier van je mooie Grill / Plancha BBQ. Met vriendelijke groet, Mari Krauweel. Eigenaar.

Correct

Afspraak gemaakt en de spullen lagen klaar

Beste Paul, Bedankt voor de review en veel plezier van je aankoop. Met vriendelijke groet, Mari Krauweel.

Super snelle service!

Last minute grote plantenbak besteld. Super vriendelijk geholpen en volgende ochtend stond de koerier al voor de deur. Aanrader!

Herziening van mijn vorige review

Bestelde 4 hoekstukken en 2 borderranden cortenstaal. Heb betaald voor gaten boren in de hoekstukken a €5,95 per hoekstuk. Bij thuiskomst bleken de gaten er niet in te zitten. Blijkbaar is mijn reclamatie niet doorgekomen en is door de eigenaar alsnog het geld gerestitueerd. Waarvoor dank. De geleverde produkten waren verder prima

Beste Ruud, Hartelijk dank voor je review. Helaas hadden we beiden bij het afhalen niet goed opgelet en had je hoeken zonder gaten ontvangen. Naar aanleiding van je eerste review heb ik contact met je opgenomen. En ben gaan zoeken. uiteindelijk heb ik je mailtjes gevonden in de spammap. Deze hadden we door de drukte te lang niet gecontroleerd. Mocht je in de toekomst ons mailen en krijg je geen reactie, neem dan aub even telefonisch contact met ons op. We helpen je graag. Inmiddels hebben we onze fout rechtgezet en zullen we de spammap regelmatiger controleren. Bvd.

Prima service, kwaliteit en gedegen kennis, kortom vaklui.

Mooie cortenstaal producten voor een faire prijs. Veel keus goed vakkundig advies en snelle levering.

goed en volledig

goede producten, duidelijke site, snelle levering en goede communicatie

Super geholpen en aardige mensen.

Mooie producten voor een scherpe prijs. Aardige mensen die met je meedenken. Een aanrader dus.

excellent

woon in Belgie en heb eerst telefonisch contact gehad met de persoon in Nederland ben heel goed geholpen . Verder heel goed levering en heel mooi materiaal !

Goed product, moeilijk om te handelen

Staat enorm goed maar heel erg lastig om de bomen in het product te plaatsen.

Beste Nicolas, Ik zie dat je 2 mooie cortenstaal plantenbakken 70x70x70cm met bodem hebt besteld voor bij jullie Hotel. Indien je bakken van voldoende grootte besteld en de planten niet te zwaar zijn, zou het in de bak plaatsen geen probleem moeten zijn. Met vriendelijke groet, Mari Krauweel.

Uitstekende communicatie en service

Ik heb van het begin koopproces tot en met de levering als service gericht ervaren.

Beste E. De Graaf, Fijn dit te lezen. Service, advies en bereikbaarheid vinden wij heel belangrijk en hiermee willen wij ons zeker onderscheiden van de massa. Heel veel plezier van de mooie cortenstaal vijver met opzetwand met waterval. Met vriendelijke groet, Mari Krauweel.

Uitstekend.

Prijs kwaliteit verhouding: prima Levertijd: 1 dag Service: telefonisch prima geholpen

Beste Martin, Fijn dit te lezen. En hoe bijzonder vonden wij het hier op kantoor dat je ons zelfs belde dat je onze service en producten zo perfect vindt. Ook dit was voor ons een bijzonder mooie ervaring. Service, advies, bereikbaarheid en de kwaliteit vinden wij heel belangrijk en hiermee willen wij ons zeker onderscheiden van de massa. Heel veel plezier van de mooie cortenstaal plantenbakken met poten. Met vriendelijke groet, Mari Krauweel.

Duidelijke site en dito communicatie + goed meegedacht en service verleend inzake de aflevering.

Goede telefonische adviezen gekregen vooraf

Ik heb de cortenstalen plantenbak 90x50x50 cm met wielen gekocht. Zeer degelijke constructie. Goed afgewerkt. Toch heb ik nog wel een opmerking. De foto's op de site tonen een prachtig geroeste bak. Wat geleverd wordt is een bak die nog niet geroest is. Het staal heeft op de grote oppervlakten nog de zogenaamde walshuid. Hierdoor gaat hij , buiten gezet, als eerste roesten op die plaatsen waar het laswerk geslepen is, waardoor de walshuid op die plaatsen weg. Ik denk dat dit soort plantenbakken "egaler" zouden roesten als de bakken gestraald zouden zijn.

Beste Cornelis, bedankt voor je review. Afhankelijk van hoelang de items op voorraad staan en of ze binnen of buiten hebben opgeslagen hebben gestaan zijn de items wel of niet geroest bij levering. Krijg je een cortenstaal item geleverd die nog niet op kleur is dan krijg je deze snel op kleur door een kwart eetlepel zout op te lossen in 4 liter water. Met een vochtige doek van dit mengsel wrijf je de items de aankomende tijd even af. De items komen snel en mooi egaal op kleur. Wij hebben regelmatig items van ongestraald en gestraald staal. Voor het eind beeld maakt dit niet uit, wel voor de prijs die we voor de items moeten rekenen. Gestraald staal heeft een extra behandeling gehad en is daardoor duurder. Heel veel plezier van de mooie cortenstaal plantenbak op wielen. Met vriendelijke groet, Mari Krauweel.

Snel en correct geleverd

Snel en correct geleverd

Beste Nicky, Hartelijk dank voor je mooie review en veel plezier van de cortenstaal houtopslag. Met vriendelijke groet, Mari Krauweel.