Vriendelijk en betrouwbaar

E werden vriendelijk ontvangen en goed geadviseerd over de materialen die we zochten. De levering verliep verder volgens afspraak

Ook voor Belgische doe-het-zelvers 'The place-to-be' voor uw Cortenstaal-project

Wij zochten, en vonden :-), de geschikte doe-het-zelf-oplossing voor de kantopsluiting van onze nieuwe kasseien inrit, en ook de betaalbare oplossing voor onze twee bodemloze plantenbakken, met eigen gewenste maten. We maken gewoon eenvoudig gebruik van 'geplet' Cortenstaal 3mm met omgeplooide bovenrand, en van 'recht' Cortenstaal van 2mm, alles verkrijgbaar bij 'Het Tuinstel'. Alles is netjes en duidelijk terug te vinden op hun website, je wordt vanzelf geïnspireerd doorheen het gehele bestelproces. Bestel-'bundels' maken het transport gratis, vragen worden snel beantwoord en verstuurd met extra advies. Ook alle details m.b.t. het afleveren aan huis zijn duidelijk terug te vinden op de website, men komt dus niet voor onaangename verrassingen te staan. Nu alles nog in elkaar steken en plaatsen, en gewoon wachten op het roesten :-). Wat kan men zich nog meer wensen.

Watertafels

Op 25 oktober 2023 bestelde ik twee watertafels in het kader van de renovatie van mijn tuin. De eerste watertafel werd keurig op tijd geleverd en ziet er zeer mooi uit. Er werd me wel gemeld dat de tweede tafel helaas pas later zal kunnen geleverd worden, namelijk uiterlijk in de week van 18 december. Na informatie ingewonnen te hebben, begrijp ik dat er werkelijk alles zal aan gedaan worden om de watertafel zo spoedig als mogelijk te leveren, waar ik ook alle vertrouwen in heb. Ik kijk alvast uit naar die tweede fraaie tafel, met dank voor de verhelderende uitleg die ik kreeg n.a.v. de latere levering van de betreffende tafel.

Vuurschaal of waterpartij wat je ook er van maakt

Leuk en mooi ogend artikel en zeer correcte levering

Super goed

Prettige manier van communiceren en 100% kwaliteit.

Mooie producten, eerlijke prijs, gepersonaliseerd advies.

Een persoonlijke benadering

Ik werd meteen gebeld toen we iets fout deden bij de bestelling Keurig en prettig persoonlijk contact Alle lof, zeer aanbevelingswaardig! Ook wat levering ging alles perfect

Op website bloembak van cortenstaal gevonden, helaas zaten er geen wielen onder. Even telefonisch contact opgenomen en kreeg prima advies. Zelfde dag nog een bestelling geplaatst en de dag erna stond om 08.00 uur de transporteur al op de stoep met de bloembak. Prima service en zeer tevreden met de mooie bloembak op wielen.

Fantastische kwaliteit voor een correcte prijs

Wij kochten cortenstaal bloembakken. Levering op tijd en door een vriendelijke chauffeur. Uitstekende kwaliteit en het past allemaal zeer goed in mekaar. Na plaatsing zijn we heel tevredn van onze aankoop.

Top product en snelle levering!

3 Cortenstaal plantenbakken zondagavond besteld en dinsdag al geleverd, levering keurig te volgen via Track & Trace. Zeer goede kwaliteit! Mijn complimenten...

Adequate levering

Zeer behulpzaam bij aflevering

Super kwaliteit tegen heel goede prijs

Via de website een Del Nord Cortenstaal Excellent XL besteld. Zeer snelle levering tegen topprijs.

Mooi product

Goed bedrijf

Correct

Afspraak gemaakt en de spullen lagen klaar

Super snelle service!

Last minute grote plantenbak besteld. Super vriendelijk geholpen en volgende ochtend stond de koerier al voor de deur. Aanrader!

Herziening van mijn vorige review

Bestelde 4 hoekstukken en 2 borderranden cortenstaal. Heb betaald voor gaten boren in de hoekstukken a €5,95 per hoekstuk. Bij thuiskomst bleken de gaten er niet in te zitten. Blijkbaar is mijn reclamatie niet doorgekomen en is door de eigenaar alsnog het geld gerestitueerd. Waarvoor dank. De geleverde produkten waren verder prima

Prima service, kwaliteit en gedegen kennis, kortom vaklui.

Mooie cortenstaal producten voor een faire prijs. Veel keus goed vakkundig advies en snelle levering.

goed en volledig

goede producten, duidelijke site, snelle levering en goede communicatie

Super geholpen en aardige mensen.

Mooie producten voor een scherpe prijs. Aardige mensen die met je meedenken. Een aanrader dus.

excellent

woon in Belgie en heb eerst telefonisch contact gehad met de persoon in Nederland ben heel goed geholpen . Verder heel goed levering en heel mooi materiaal !

Goed product, moeilijk om te handelen

Staat enorm goed maar heel erg lastig om de bomen in het product te plaatsen.

Uitstekende communicatie en service

Ik heb van het begin koopproces tot en met de levering als service gericht ervaren.

Uitstekend.

Prijs kwaliteit verhouding: prima Levertijd: 1 dag Service: telefonisch prima geholpen

Duidelijke site en dito communicatie + goed meegedacht en service verleend inzake de aflevering.

Goede telefonische adviezen gekregen vooraf

Ik heb de cortenstalen plantenbak 90x50x50 cm met wielen gekocht. Zeer degelijke constructie. Goed afgewerkt. Toch heb ik nog wel een opmerking. De foto's op de site tonen een prachtig geroeste bak. Wat geleverd wordt is een bak die nog niet geroest is. Het staal heeft op de grote oppervlakten nog de zogenaamde walshuid. Hierdoor gaat hij , buiten gezet, als eerste roesten op die plaatsen waar het laswerk geslepen is, waardoor de walshuid op die plaatsen weg. Ik denk dat dit soort plantenbakken "egaler" zouden roesten als de bakken gestraald zouden zijn.

Gareelweg 5

4726 SW Heerle