Persoonlijke begeleiding!

Tijdens de persoonlijke gesprekken kwam ik erachter wat ik wilde en de goede begeleiding hielp me met het vinden van een passende baan.

Dank je wel Peggy en heel veel succes gewenst met je uitdagende nieuwe baan. Gr H3GROUP

Super behulpzaam en zeer vriendelijk

Mijn ervaring met h3 is super zeer vriendelijk behulpzaam en vooral medeleven geen vraag is hun te veel

Zeer vakkundig! Een bedrijf die je in je waarde laat en uitgaat van wat je kunt!

Ik ben nu een maand of 6 bij de H3 group, wat mij vooral bij blijft en merkt aan de werkwijzen is de menselijkheid in algehele behandeling. Ze zoeken en gaan uit van het positieve , juist wat je wel kunt en niet wat niet. Zeer professioneel ingesteld , zowel in regels als in tips en begeleiden je daardoor de goede weg op de waar je jezelf kunt onderscheiden en niet wegvalt in de meenigte. Op een menselijke, gemütlichkeit opvatting stomen ze je rustig klaar voor de terugkeer naar de arbeidsmarkt. Top bedrijf!

Ik heb een kort loopbaanonderzoek gehad en ben een stuk wijzer geworden over mijn extra mogelijkheden. Dank je wel daarvoor.

Deel je ervaring met hun en laat je begeleiden

Super begeleiding

Dag Eric dank je wel voor compliment. Jij gaf een zeer positieve bijdrage in de groep en wij hebben allemaal veel van jou kunnen leren. Succes met alles en bij je huidige baan. H3 Group

Uitstekende expertise in hun vakgebied.

H3 group zijn vakmensen met een uitgebreid netwerk en kennis om een goede re-integratie te kunnen realiseren. Hun streven samen met jou naar een oplossingsgericht programma waar jij als persoon telt. Ze hebben een eerlijke open communicatie en gaan net dat stapje verder voor jou. Kortom een re-integratiebureau wat ik persoonlijk iedereen zou aanbevelen om contact mee op te nemen mocht je van baan willen of moeten veranderen.

Motiverend en resultaat gericht ondersteuning!

Graag wil ik H3 groep bedankten voor de goede en fijne ondersteuning die ze mij hebben geboden. Met behulp van een professionele methode hebben ze mij het afgelopen jaar intensief ondersteund. De gesprekken verliepen prettig en leerzaam. Het eindresultaat is dat ik sinds kort een baan heb gevonden in de techniek wat bij mij en mijn ervaring past! Hier heeft H3 groep zeker een belangrijke bijdrage aan gehad!

Menselijk en meedenkend

H3 Group is een fijn bedrijf wat mij goed ondersteund heeft tijdens een lastige fase in mijn leven. Er is een vriendelijke sfeer waarbij de persoonlijke aandacht centraal staat en men alleen maar voor verbetering in jouw omstandigheden wil gaan. Ze kijken verder dan alleen naar jouw probleem, zij kijken naar jou als persoon en hebben begrip voor de situatie waarin je zit. De menselijke factor telt bij hen heel erg mee. Waar ik ongemakkelijk binnen wandelde bij H3 Group vanwege het onbekende wat op mij af kwam ("spoor 1", "spoor 2", etc), werd ik al snel op mijn gemak gesteld. Ze zijn eerlijk en open, en dat is iets wat ik erg kan waarderen. Ze beperken zich niet tot alleen het issue waarvoor jij daar bent, maar helpen je met een veel breder scala van mogelijkheden en adviezen. Ze denken echt met je mee en halen onzekerheden bij je weg indien mogelijk. Cécile en Wim, heel erg bedankt voor alle hulp! Ik heb alleen maar positieve woorden over jullie en H3 Group.

Van burned out naar fully charged

Wim en het team geven je elke keer het gevoel dat je er toe doet. Ruimte voor wat er in jouw hoofd afspeelt, plekje in hun hart en dan aan de slag met de handjes om wel een stap verder te komen. Gelukkig veel ruimte voor humor en een bak koffie (met en zonder melk)

Persoonlijke begeleiding

Mijn ervaring met Wim en Cecile van H3 groep is bijzonder positief. De persoonlijke aandacht die zij aan mij besteed hebben geeft een warm, betrokken gevoel. Als er iets is, dan hoef je maar aan de bel te trekken en dan is een afspraak zo gemaakt. De unieke manier van onderzoeken vanuit je hart is verfrissend. Bedankt Wim en Cecile!

Dag Frank , dank voor je review. Het ga je goed bij je huidige werkgever. Verder ben je van harte welkom om eens te komen praten hoe we jouw verhaal in boekvorm kunnen uitbrengen. Dat je talent hebt voor schrijven is overduidelijk en blijf deze droom, wens koesteren!! Groet H3GROUP

Heel vriendelijk, altijd meedenken

Zeer goede ervaring om met deze club samen te werken. Erg professioneel makkelijk om in contact te komen. Goede plaatsingen. Een aanrader.

Dank je wel Hilde voor review. We werken geheel wederzijds erg goed met jullie team samen. Erg prettig samenwerken! Groetjes H3GROUP

Helemaal top

İk heb een baan bij de zorggroep en ben erg blij hiermee

Gefeliciteerd met de baan bij de Zorggroep. H3GROUP

Aanbevelenswaardig

Gedegen kennis van zake, persoonlijke benadering en begeleiding. Top team.

Een kennis heeft mij doorverwezen naar H3group omdat ze daar goede ervaring mee had. Ik ben door Cecile en Nika goed geholpen bij het vinden van een andere baan. Wat me opviel is dat er veel tijd en energie is besteed aan wie ik ben en wat ik echt wilde. Geen standaard gesprekje of riedel. Echte aandacht en een luisterend oor. Top en ik ben blij met de nieuwe baan.

ik ben er prima geholpen

Mijn werkgever had H3 groep gekozen voor een kort coachingtraject. Ik heb nu geleerd hoe ik beter met tegenslagen kan omgaan. Ik was wat negatief toen ik hoorde dat ik moest deelnemen. Echter na het 1ste gesprek voelde het meteen goed en ben ik op mijn gemak gesteld. Er heerst een huiselijke sfeer en de aanpak is goed en helder en in begrijpelijke taal. Achteraf ben ik blij dat ik ben gegaan.

Snelle reactie na aanmelding

Had me ingeschreven op een algemene site, nog geen uur later al reactie, super geholpen en een offerte gekregen, deze niet meer nodig gehad omdat ik inmiddels werk had gevonden.

Ik voelde erg gehoord!

Mijn ervaring met H3 group is erg goed. Ik voelde me erg gehoord en de lijntjes zijn kort. Goede adviezen en mijn reintegratie is door Lisa professioneel in kaart gebracht. Ook de telefoontjes met Wim en Cecile deden me erg goed. Als ik met vragen zit en er niet meer uit kom, weten hun mij altijd weer te adviseren en vooral een hart onder de riem te steken. Hiervoor hartelijk dank aan jullie alledrie, Wim, Cecile en Lisa. Groetjes Angela Minten

Doelgericht met persoonlijke aandacht.

Met persoonlijke aandacht en samen in een groep ben ik op een zeer prettige manier begeleid naar mijn doel; een zinvolle baan.

Ik heb een heel goede ervaring met H3 Group. Ik werd deftig verdergeholpen en de mensen stemmen echt wat af op je persoonlijkheid wat mij wel deugd doet. Ik hoop in de toekomst niet weer een re-integratie te moeten doen maar als ik kon kiezen zou ik direct weer voor H3 Group gaan. Bedankt aan het toffe H3 group team voor de goede ondersteuning.

Ik heb een intake gehad voor baliemedewerkster

Op Indeed kwak ik H3groep tegen als bemiddelaar. Ik heb contact opgenomen en als vrij snel werd ik gebeld om een afspraak in te plannen. Wat mij is opgevallen is dat er veel tijd aan mij werd besteed en goed werd doorgevraagd naar wat ik echt wilde. Een huiseljjke sfeer en kundige recruiters. Ze hebben zelf gratis mijn CV aangepast.

1 woord : zeer vriendelijk, en toch zakelijk

Prima begeleiding, vriendelijke mensen….. zijn er voor jou..

Dank je wel Manuela en succes met je nieuwe baan. Team H3 GROUP

Uitstekende ondersteuning met een heel persoonlijke aanpak!

Afgelopen periode heb ik bij H3 Group in Tegelen een outplacement traject gevolgd. Al vanaf de eerste kennismaking voelde ik mij daar erg thuis. H3 Group is erg gericht op een persoonlijke en custom made aanpak. Bij H3 ben je op geen enkele manier een nummer, iets wat ik wel voelde bij verkenningsgesprekken met grote landelijke outplacement bureaus. Bij aanvang wordt er veel tijd geïnvesteerd in een goede profielschets waarbij er gekeken wordt naar je persoonlijkheid, competenties, ontwikkelpunten, etc., maar uiteraard ook naar je wensen m.b.t. een nieuwe baan. In het vervolgtraject is er goed en proactief meegedacht bij het zoeken naar een nieuwe job, o.a. met het voorstellen van concrete vacatures, maar ook door het initiëren van netwerkgesprekken die je op een laagdrempelige wijze aan tafel brengen bij potentiële werkgevers. H3 Group beschikt over een goed netwerk op de lokale arbeidsmarkt in de regio Limburg en Brabant. Al met al een bijzonder prettig outplacementbureau waarbij ik geen moment spijt heb gehad van mijn keuze! Ik kan het iedereen aanraden. Wim en team, enorm bedankt voor jullie support en goede zorgen!!

Dag Sacha, bedankt voor deze mooie review en ook voor de mogelijkheid dat wij jou mochten begeleiden. Wij wensen jou enorm succes in de mooie uitdaging en top dat jij een nieuwe baan hebt gevonden als manager. Groet H3 Group

Zeer betrokken laag drempelig behulpzaam enondersteunend.

Meer zelfvertrouwen en ik zie naar mijn omstandigheden meer positieviteit in het leven. Het team was voor zeer waardevol voor mij .

Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening van H3 Group. Dankzij hun deskundige coaching en begeleiding ben ik weer aan het werk en daar ben ik ontzettend blij mee. Het team van H3 Group heeft me op een zeer professionele manier geholpen en ik ben ze daar erg dankbaar voor. Tijdens het traject heb ik veel geleerd van de goede lessen die ik heb gekregen. De persoonlijke benadering van het team heeft ervoor gezorgd dat ik op mijn eigen tempo kon werken en dat ik altijd de ondersteuning kreeg die ik nodig had. Ik heb het gevoel dat ik door de begeleiding van H3 Group echt stappen heb gezet en dat ik nu veel sterker in mijn schoenen sta. Al met al kan ik H3 Group van harte aanbevelen. Het is een betrouwbaar bedrijf met een topteam van professionals die zich inzetten voor het welzijn van hun klanten. Hun dienstverlening is van hoge kwaliteit en ik ben zeer tevreden met het resultaat. Dank je wel, H3 Group!

Betrokken, mensgericht, kijken naar kwaliteiten

Ik heb zeer goede ervaringen met de H3 groep. Ze pakken de hulpvraag goed op en geven gerichte ondersteuning in het ontdekken en ontwikkelen van je eigen mogelijkheden, ook als je zelf de mogelijkheden nog niet ziet. Door de steun die ik ervaren heb kan ik zeggen dat ik enorm gegroeid ben en een baan gevonden heb die bij me past.