Heerlijke ervaring met een Skincare behandeling met LED therapie

Het was weer tijd voor een facial (gezichtsbehandeling) en dit keer met LED therapie. WOW wat een verschil na deze behandeling.. 6 sterren waardig!! De salon en Radha zijn prettig, schoon en hygiënisch, in een rustige omgeving met een achtergrond muziekje kom je helemaal tot jezelf. Wat een ontspanning en verwennerij! Ik kan dit een ieder aanraden en mij zie je snel terug.

Ik ben zeer tevreden! Ik ben supergoed behandeld door Radha ze is zeer bekwaam, deskundig en zorgvuldig! Ik heb meteen een vervolg afspraak gemaakt. Ik kan niet wachten..

Top behandeling!

Zeer prettige ervaring! Vakkundig, professioneel en lief, Radha is een topper! Ik stond versteld van het resultaat. ( microneedling/led therapie). Kijk nu al uit naar mijn volgende behandeling!..

Ze is heel klantvriendelijk en behandelingen zijn heel effectief.

Ze legt alles goed uit en een proffesionele houding tegenover klanten. Ze neemt ook haar tijd om alles goed uit te voeren.

Ben geweest voor een microneedling met LED therapie behandeling. Mooie hygiënische clinic, ben fijn ontvangen voelde me zeer op mijn gemak tijdens de behandeling. Na de behandeling zag mijn gezicht er strakker en vitaler uit.

Excellent service and 'me' time

I enjoyed an excellent service,friendly and warm atmosphere and personalized treatment. Very very satisfied with the cleaning results and looking forward to be back for my next appointment. Highly recommended!

Woensdag 15-11 voor eerst geweest, intakegesprek gehad met kopje thee Goede behandeling ook met uitleg Relaxmodule Echt een aanrader op naar de volgende afspraak

Een persoonlijke benadering en behandeling.

Ik heb mijn behandeling als heel fijn en ontspannen ervaren. Alles werd uitgelegd en je werd helemaal meegenomen in het proces van alle handelingen die werden gedaan. Ik heb meer over mijn eigen huid geleerd en kan alle vragen stellen die ik heb. De behandeling voelde heel fijn en ik kan niet wachten op de volgende behandeling!

Genieten en ontspannen!

Professionele behandeling, comfortabel en relaxed. Ik ben zeer tevreden!

Deskundig, betrokken, hygiënisch

Heeft passie voor haar werk, waar ze zeer goed in is. Zij zorgt voor een ontspannen sfeer legt alles uit wat ze doet. Uitstekende nazorg. Zal haar zeker aanbevelen.

Excellent service and treatment!!

My experience at Comfort clinic was fantastic. I received 6 laser hair removal treatments on my underarms and bikini line. I have hardly any hair anymore! Very happy with the outcome and would highly recommend Comfort Clinic!

Herboren

Ieder keer wanneer ik bij Comfort Clinic geweest ben, kom ik als herboren weer naar buiten. Heerlijk genieten van een professionele gezichtsbehandeling. Radha weet me ieder kerk weer te verassen door haar kundigheid en persoonlijk aandacht. Ik kijk weer uit naar mijn volgende afspraak

Uitstekend!!!!

Anuradha loopt het proces door van A tot Z en vertelt per handeling precies wat ze gaat doen zonder verrassingen. Het voelt vertrouwt en na elke behandeling zie je al snel resultaat. Je kan haar ook altijd bereiken voor nazorg en advies. Echt een aanrader!!!!

Goede ervaring en resultaat

Fijne setting, luisterend oor, meedenkend en zo dus een passend plan van aanpak. De behandelingen verliepen vlot en het resultaat is erg goed!

Zeer professionele schoonheidsspecialiste

Wat een heerlijke schoonheidsbehandeling heb ik gehad. De 1ste keer dat ik hier was.Ben heel professioneel geholpen met veel aandacht voor mijn gezicht. Heb gelijk een vlg afspraak gemaakt.

Super fijne behandeling en wat een resultaat!

Vanavond ben ik voor een hydrafacial en ledtherapie gegaan op advies van Radha. Ik ben hier veel te lang geleden een aantal keren voor een facial geweest en wat een mooi resultaat vanavond. Mijn huid voelt zo fijn aan. Nu laat ik er niet meer te lang tussen zitten en kom ik echt sneller terug. Fijne zaak, fijne vrouw, fijne behandeling en een mooi resultaat. Tot snel!

Geweldige ervaring

Super vriendelijk en professioneel. Ze begrijpt haar vak heel goed. Werkt hygiënisch en netjes.

Heel erg vriendelijke behandeling! Verder doet het ook weinig pijn en is het steeds snel voorbij.

De gezicht behandelingen zijn heerlijk. Mijn huid ziet er veel beter uit sinds ik bij comfort Clinic kom. Er wordt professioneel gewerkt ook belangrijk. Echt een aanrader!!

Top service!

Radha was very welcoming, and explained the procedure well, from how it works, to what is allowed/discouraged after it. Throughout the procedure, she made sure I felt comfortable and kept checking in with my pain levels. Highest quality service provided by Radha made me feel safe and comfortable.

Perfecte facial! Erg hydraterend en reinigend. De facial was ontspannend met een heerlijke massage. Super hygiënisch te werk gegaan. Erg rustgevende omgeving en very-hijab proof! Eerste keer en kom zeker vaker terug :)

Professioneel

Ik kom voor laser ontharing bij de Comfort Clinic. Radha legt goed uit wat ze doet, ze is professioneel en betrouwbaar. Tijdens een behandeling houdt ze goed contact. Ze houdt de resultaten goed bij en geeft goede adviezen. Ik ben zeer tevreden met het tot op heden behaalde resultaat.

Tevreden

Al een aantal jaar laat ik mij behandelen bij Comfort Clinic waardoor ik besloot om ook andere lichaamsdelen te laten behandelen. Zo laat ik nu ook mijn vingers, armen, borsten (inclusief tepelhof) en tenen behandelen. Na elke behandeling zie ik het aantal haren afnemen en ga ik met een tevreden gevoel naar huis. De behandelaar is goed in haar vak en legt alle stappen duidelijk uit waardoor ik op mijn gemak wordt gesteld. Kortom: ik ben een tevreden klant bij Comfort Clinic :)

Radha is zeer deskundige en vakkundig. Ze steelt mij echt op me gemaakt. Legt alles keurig uit en geeft altijd handig tips. Praktijk is echt top. Ben echt super blij mee.

Professioneel, deskundig en met veel aandacht behandeld

Persoonlijk vond ik de behandeling best spannend, maar door de tijd, aandacht en kennis van Radha weet ze je toch op je gemak te stellen. Ze bekijkt samen met je wat de mogelijkheden zijn en is eerlijk in wat haalbaar is. Ze legt alles stap voor stap uit, vooraf en tijdens de behandeling wat heel fijn is. Comfort Clinic is absoluut een aanrader!