Bestelling netjes afgeleverd

Bestelling vlot verwerkt en netjes afgeleverd

Mooie vensterbanken en goede service

De natuurstenen vensterbanken zijn erg mooi en makkelijk zelf te plaatsen. Een van de vensterbanken was beschadigd, maar hier hebben wij een nieuw exemplaar voor ontvangen. Ivm spoed was de vensterbank dezelfde dag nog voor ons gemaakt en konden wij deze in de middag al ophalen. Fijne service en communicatie.

Snelle levering van prachtige vensterbank

Voor mijn woning had ik op zeer korte termijn een natuursteen vensterbank nodig. Dit bedrijf heeft deze binnen een week geleverd. Perfect! Mede hierdoor heeft de stucadoor netjes het stucwerk kunnen laten aansluiten op de nieuwe vensterbank. Prijs/kwaliteit verhouding ook erg goed. Ik raad dit bedrijf van harte aan.

Beste natuursteen specialist!

Had voor mijn hele huis raamdorpels gehaald. Na wekenlang onderzoeken hun gevonden en besteld. Goedkoop, makkelijk, ruime keuze en snelle service.......zeker een aanrader!!!

goeie service en kwaliteit

Ben goed geholpen , en niks was te veel moeite . En is sneller geleverd dan gepland , ook de volgende keer zal ik hier gebruik van maken

eenvoudige bestelwijze, klantgericht met goede en prettige communicatie.

Na het eenvoudig bestellen van mijn vensterbanken direct duidelijk wanneer de verwachte leverdatum is. Bij bevestiging bleek dit een (werk) dag later te worden. Helaas verkeerde order afgeleverd maar dezelfde dag keurig nagebeld en een snelle oplossing gezocht om het juiste te leveren. Erg tevreden over!

Degelijke producten en super service

Laatst heb ik een aantal vensterbanken besteld. Bij het bestellen had ik een aantal vragen over hoe het correct in te meten. Na een telefoontje was het allemaal duidelijk. Een week later kwam ik er zelf achter dat het het verstandig was nog een aanpassing te doen om de vensterbanken beter te laten passen. Dat was geen probleem. Bij het plaatsen schoven ze zo op hun plek. Het ligt er mooi in.

Uitstekend product

De bestelde vensterbanken van marmercomposiet waren exact op maat en perfect afgewerkt. Wij zijn er blij mee!

Bestelling liep probleemloos. Bij het afhalen van het product werd meegedacht en extra bescherming geplaatst zodat het veilig vervoerd kon worden.

Prima kwaliteit en exact zoals gevraagd

Prijs en kwaliteit zijn prima. Levering gebeurde vrij snel en het materiaal was in uitstekende staat. Maten eveneens precies zoals online gevraagd.

Makkelijk en snel!

Super makkelijk te bestellen! Na bestelling word je goed op de hoogte gehouden van het proces tot aan de bezorging. Super fijn!

Uitstekende online Communicatie, snel en betrouwbare levering

Wij zijn zeer tevreden en blij met ons aankoop. Complimenten voor jullie online shop, heel erg makkelijk om de juiste maten in te voeren. Uw firma is zeker een aanrader. Dikke 10

Snelle levering, mooie steen precies op maat

Na bestelling steeds op de hoogte gehouden van productie proces. Snel geleverd. En goed overleg over aflevering. Kortom: prima service en product

Mooie vensterbanken op de millimeter nauwkeurig

Mooie kwaliteit natuurstenen vensterbanken. Tot op de millimeter nauwkeurig gemaakt. Makkelijk te monteren. Voor bezorging eerst gebeld. Levering was erg netjes met een kaartje van de chauffeur. Erg blij mee. Ga hier vaker bestellen.

Eenvoudig bestellen en keurig geleverd

Mooie website, heldere afbeeldingen van het assortiment en zoals het eruit ziet, dat wordt het ook

Zeer mooi resultaat en super vlotte levering.

De raamtabletten zijn mooi uitgevoerd en netjes afgewerkt. De afmetingen zijn exact zoals ik ze had gevraagd. De levering werd telefonisch aangekondigd en verliep helemaal volgens plan. Het eindresultaat is prachtig!

Goede en duidelijke service

Fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Mooie materialen met snelle levering!

We hadden een vensterbank besteld , zelf niet goed gelezen wat de bezorgdatum zou zijn. Na het sturen van een mail, direct, op zaterdag een telefoontje. Vensterbank stond wel al klaar en zou alsnog zo snel mogelijk geleverd worden. Neerzettoestemming ook perfect. Chauffeur had helemaal houtjes uit onze voortuin gehaald en de vensterbank daar op gelegd! Vensterbank gemonteerd, nu is het af. Topbedrijf!

Kwaliteit voor een goede prijs

Ik heb op maat gemaakte natuursteen vensterbanken besteld. Zelf in gemeten en ze werden heel netjes geleverd met eigen transport vanuit Limburg naar Noord-Holland. De vensterbanken waren perfect. Ik heb ze afgelopen week bij een klant geplaatst en zij zijn er heel erg blij mee. Bovendien tegen een hele nette prijs. Ik ben zeer tevreden.

Mooie materialen en geweldige service

Vensterbanken besteld voor de huiskamer en keuken. Netjes afgeleverd. Mooie afwerking. Precies zoals we besteld hadden. Helaas met verkeerd zagen een extra meter besteld. Toen zelf opgehaald in Venlo. Helaas bleek achteraf dat de kleur niet helemaal overeenkwam met de al gemonteerde vensterbank. Contact gehad en meteen met spoed hebben ze gratis een nieuwe gemaakt nu wel in juiste glans en zelfs nog gratis thuisbezorgd. Alleen maar lof voor dit bedrijf. Nogmaals dank je wel.

Super tevreden

Erg goed dat ze bij online-natuursteen ook kleine op maatgemaakte dingen maken en leveren. De communicatie is erg goed, zowel in het bestel als leverproces. En het product ziet er knap uit. Ik ben erg tevreden,

Mooie natuurstenen vensterbanken

Wij hebben natuurstenen vensterbanken besteld voor onze woning. Het is een prettige site om te bestellen met duidelijke foto van de natuursteen. Bij bezorging is in overleg de bestelling buiten in de voortuin gelegd vanwege de afmetingen. De bezorger heeft hierbij netjes houten plankjes gebruikt om beschadiging te voorkomen.

Snelle service, goede kwaliteit

Bestelproces is eenvoudig en overzichtelijk. Productie en levering zijn erg snel!

Simpel marmercomposiet vensterbanken besteld en volgens planning geleverd

Duidelijk website voor het bestellen van vensterbanken. Uitleg voor het juist inmeten is goed en duidelijk. Zelfs zonder technisch inzicht is dit ge doen.

Voordelig geprijsd en snel geleverd.

Verbouwen is altijd een flinke klus, maar met de huidige prijzen en levertijden soms gewoon niet leuk meer. Drie nieuwe vensterbankjes bestellen via de gebruiksvriendelijke website tegen een goeie prijs (en op tijd geleverd krijgen) was oprecht een verademing.