Perfect op maat!

Perfect op maat levering had wat vertraging. Dit hebben ze goed opgelost.

Goede ervaring met dit bedrijf

Alles keurig op maat en netjes geleverd. Laatste bestelling waren ze een dorpel vergeten te leveren. Maar ook deze werd snel en netjes afgeleverd.

Mooi product geleverd, precies als besteld

Er wordt op tijd en conform afspraak een net product geleverd voor een nette prijs.

Goede service , mooi product, prima prijs

mooie vensterbanken , snelle levering, goede prijs (ook tov andere leveranciers)

Beantwoord snel mijn vragen

Aan te bevelen.goede serviceTOP.

Levering volgens afspraak en goede service

zeer goede ervaring en goede service!

Zeer tevreden over alles. Goede service, snelle reactie op mail en telefonisch ook goed te woord gestaan. Nu zeer blij met de heel mooie vensterbank

Hulpvaardig en symphatiek

Bezorger was op tijd, stuurde van te voren ook een berichtje, heeft de dorpel voor me geolied en was gewoon heel aardig.

Snelle levering, super klantenservice, goede prijs en kwaliteitsverhoging!

Ik zou zeker aanraden om hier te bestellen. Wij hadden redelijk veel vragen zijn goed te woord gestaan door het bedrijf. Daarnaast nog een snelle levering. De prijs is uitstekend en de kwaliteit is perfect. Bedankt!

snelle levering en maatvoering als opgegeven

Keurige en snelle levering volgens verwachting en geheel volgens de opgegeven specificaties.

gewoon goed

Besteld online, vensterbanken voldoen aan onze wens. er was wat onduidelijkheid over de levertijd, na mailtjes prima opgelost. goede prijs voor mooi produkt

Goed product en goede service

Correct alles volgens afspraak geleverd. Zelfs met iets extra service! Dus een aanrader

Super service & hele mooie vensterbanken

Ik had een spoedbestelling nodig en heb online natuursteen benaderd of zij de vensterbanken binnen een aantal dagen zouden kunnen leveren. Dit was geen probleem. De service is super en als je vragen hebt dan krijg je ook meteen antwoord. De vensterbanken zijn heel mooi. We zijn erg tevreden!

Goed product en vriendelijke service

Wij hebben hier onze vensterbanken in composiet besteld. Ziet er super uit en was snel gereed. Bij de eerste levering was er een verkeerde kant afgewerkt maar dat is zeer snel weer opgelost door Online Natuursteen. De leverancier waar ze mee werken is helaas minder snel waardoor ik - ondanks bevestiging van levering - nog enkele weken moest wachten. Desondanks bestel ik hier zeker nog eens.

Goede service.

Komen afspraken goed na en hebben een goede aftersales.

Goede producten en snelle levering

Ik heb de afhandeling van mijn bestelling als prettig ervaren. Ik had de spullen snel nodig en kon het na enkele dagen al ophalen. Dit terwijl de levertijden elders vaak erg lang zijn voor op maat gemaakte natuursteen producten. Verder voldoen de bestelde producten aan mijn verwachting.

Snelle levering en top product

We hebben onze nieuwe vensterbanken keurig netjes geleverd gekregen binnen de vermelde levertijd. De vensterbanken zijn exact op maat en zien er top uit.

mijn planchette zag er prachtig uit, en paste precies.

Positief

Klantvriendelijk, Goede klantenservice, snelle reactie, klein probleempje gelijk naar tevredenheid opgelost.

Keurig afgewerkt produkt en op tijd

De bestelling was gemakkelijk met een duidelijke opgave van de levertijd en kostprijs, welke redelijk zijn. Mail correspondentie over ..... kwam niet altijd vlot een antwoordt. Uiteindelijk product keurig afgewerkt afgehaald in Venlo

uitstekend, alles exact volgens opgave

Eenvoudig te bestellen via de website en het geleverde was exact wat ik ervan verwachtte en voor een goede prijs! Ook makkelijk dat ze een adres hebben in Bodegraven waar je de bestelling kan afhalen.

Goed product en een goede service

Prettige ervaring met de leverancier. Proefstukjes tegen lage kosten toegestuurd. Snelle levering. Goede kwaliteit van het product.

Kwaliteit!

Maten opgenomen voor missend stuk steen in de keuken, perfect op maat gemaakt!

volledig tevreden over mijn vensterbanken

duidelijke site, goede prijzen en vlotte levering. In alle opzichten voor herhaling vatbaar!

Zeer prettig en klantvriendelijk!

Mooie vensterbanken gekregen. Toen er later, door mijn eigen fout, een doffe plek op kwam, ben ik uitermate professioneel, vriendelijk en behulpzaam geholpen.