Mooie vensterbanken op maat

Via de site was het voor mij niet duidelijk of alle maten goed zouden zijn doorgekomen van mijn 3 vensterbanken op maat. Via de mail de vraag gesteld, en daar zeer snel reactie op gehad en via de mail een offerte toegestuurd gekregen. Na een paar dagen de vensterbanken op kunnen halen.

Professioneel maatwerk, zeker aan te bevelen

20 maatwerk hardstenen poeren besteld voor onder de staanders van mijn nieuwe uitbouw. Niet alleen een hele gunstige prijst maar ook door online natuursteen perfect geholpen gedurende het hele project. Duidelijke offerte, duidelijke afstemming met technische tekeningen en duidelijke communicatie over de voortgang (automatisch via mail) en over de hele linie vriendelijk geholpen bij vragen. Zeker aan te bevelen.

Mooi product, goede service.

De communicatie is prettig, het product is mooi en de service bij een onverhoopt probleempje is fantastisch.

Goede service en contact

Vensterbanken voor binnen en buiten besteld. De levering kunnen opdelen, binnen waren de vensterbanken snel nodig. Deze in Venlo kunnen ophalen. De rest van de bestelling wordt op transport gezet.

Na telefonisch overleg een goede keuze via de website kunnen maken. Omdat we de producten snel nodig hadden konden we ze een week later al in Venlo ophalen. Bedankt voor het meedenken!

Goede na koop service

Ik heb 3 Bianco dorpels gekocht, na 3 weken heb ik pas tijd om te installeren maar het pas niet, iets te lang. meteen gebeld, terug brengen en 2mm afzagen. En nu pas perfect ! Mooi stenen !

Goede service snele levering

Na aanleveren maten snel een detail tekening met de vraag nog een keer te controleren of maten kloppen. Prima. Moest kleine aanpassing doorgeven. Vandaag afgehaald en geplaatst. Past perfect. Ook afhalen verliep prima. Thanks pluim

Mooie producten met een goede prijs en service

Hier raamdorpels en plinten besteld van Belgisch hardsteen. Ze waren iets eerder klaar dan de planning, prima. Ze zagen er ook mooi uit en de prijs was ook goed. Bij het afhalen viel me op hoe zorgzaam ze waren. Tussen de plinten en de dorpels werden netjes schuim en plankjes gelegd zodat ze elkaar niet zouden raken tijdens het rijden. Online Natuursteen heeft een erg positieve indruk achter gelaten en zou ik iedereen aanbevelen.

Bedankt voor deze mooie review. Dit is waar wij als team naar streven, 100% tevreden klanten.

Top kwaliteit en super Service!!

15 maatwerk dorpels besteld, allemaal super gemaakt. Was een klein probleem met het transport, dat werd razendsnel opgelost. Zeer vriendelijke mensen. Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanraden!!!

Bedankt voor uw mooie review, bedankt voor uw begrip en vertrouwen. En veel plezier van uw aankoop.

Alles volgens afspraak, goede kwaliteit en behulpzame medewerkers

Ik zou er zo weer wat bestellen. Venlo is voor mij niet ver weg, dus ik kon de bestelling daar afhalen. Hoe het met de bezorging is kan ik niet beoordelen. Maar ik zou eer zo weer wat bestellen.

alles okay

Eenvoudig goed toegankelijke website, en goede informatievoorziening tijdens gehele proces

Bedankt, fijn om te lezen dat de website ook makkelijk werkt.

Goed en degelijk

Goed en degelijk, iets later dan gepland. Maar kan altijd gebeuren. Ben er tevreden mee in elk geval

Goede service, fijne en snelle communicatie en prima kwaliteit/prijs ve rhouding

Telefonisch contact gehad over ophaaldatum en tijdstip. Prima geregeld en zaterdagochtend lag mijn bestelling netjes klaar.

Prima ondersteuning bij doorlopen van bestelproces!

Kwaliteit van dienstverlening is minstens net zo belangrijk als kwaliteit van het product. Voor allebei zit je bij Online Natuursteen prima!

Alles prima.

Correcte bestelling afhandeling en snel!

Perfecte service , een misverstand is kosteloos verholpen. Afhalen in Venlo probleemloos

Bedankt voor u review. Waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt, wij proberen deze altijd netjes op te lossen. Fijn dat u daar zoveel begrip voor heeft, en toch zeer tevreden bent.

Precies geleverd gekregen zoals afbeelding op de site, top!

Gekozen voor ophalen op locatie. Precies klaar zoals gemeld bij bestelling. Mooie vensterbank, die er precies zo uitziet als op de foto op de site. Erg mooi. Past precies zoals gemeten dus erg tevreden.

Bedankt voor uw mooie review. De foto's zijn inderdaad realistisch. Mooi dat u zo tevreden bent.

Top goede website en goede afhandeling van de order

Alles is top afgehandeld en was klaar op de aangegeven datum

Vriendelijk bedankt voor uw review.

Goed geregeld

Alles mooi op tijd ook afhalen soepel verlopen

Bedankt voor uw review, fijn dat u zo tevreden bent.

Goede service. Mooie kwaliteit!

Netjes in goede kwaliteit geleverd. Door eigen toedoen was een vensterbank gebroken en door snel schakelen van online natuursteen kon ik toch snel weer verder met mijn klus!

Wij proberen altijd snel te schakelen als er iets mis gaat, fijn dat u zo tevreden bent.

Duidelijke website en stipte levering

Ik heb een op maat gemaakte drempel besteld. Het bestelproces is duidelijk incl. het opgeven van de exacte maten. De order werd vervolgens nauwkeurig en binnen de aangegeven tijd uitgevoerd.

Bedankt

Onvoorstelbaar mooi! Maar ook service gericht, uitmuntende informatie qua updates vd voortgang, etc

Ik heb geen enkel verbeterpunt: prachtige gensterbank, gunstige prijs, goede service en t liep qua uitlevering ook heel goed. Dank!!

Een mooi plaatje van een vensterbank

Gekozen voor de mooie Dolomit vensterbank. Met behulp van de makkelijke configurator op de website de afmetingen ingesteld en de bestelling geplaatst. Per mail goed geïnformeerd over het productieproces. De vensterbank was binnen enkele dagen gereed. Gekozen om zelf de vensterbank op te halen.

Gekregen wat ik besteld heb, en snel

Online besteld, zelf na een weekje afgehaald in Venlo-Blerick. Ging allemaal prima. Kleine tip : bij ons ging de beschermfolie er heel moeilijk af, maar met een los Stanleymesje kreeg je wel een randje los, en dan kun je grote stukken eraf halen. Is misschien een idee om dat op de website te zetten.

Mooi product voor een goede prijs en prima service.

Twee mooie vensterbanken besteld bij Online Natuursteen. Product ziet er super goed uit, precies de maten die opgegeven zijn. Daarnaast was de service ook erg fijn. Voor deze prijs vind je geen betere.

Mooie review, een kroon op ons werk.