Mooie natuursteen, klein krasje maar geen groot probleem

Prima service. Kleine kras is te overzien.

Mooi natuursteen

Zeer persoonlijke benadering en vlotte service!

Geweldige service !

Geweldige ervaring om hier vensterbanken te hebben besteld. Maatvoering perfect, zeer fijne feedback en de levering was zoals je wenst dat het is. Ik ga hier binnenkort nog meer vensterbanken bestellen.

Meer dan tevreden - absolute aanrader!

Roger en Monique hebben met Online Natuursteen het recept voor succes in handen. Wat ik het meest aan hun waardeer is dat ze bijzonder klantgericht zijn. Zo werden probleemloos proefstukken thuis gestuurd, werd de levering sneller dan verwacht en goed verpakt thuis geleverd, werden alle afspraken netjes nagekomen en hebben zij een nazorg waar veel bedrijven nog wat van kunnen leren. Om nog maar een voorbeeld te noemen; ze hebben een keer zelfs speciaal voor mij de fabriek in het weekend geopend, omdat ik doordeweeks niet kon langskomen. Wat velen niet weten is dat er een groot bedrijf achter Online Natuursteen zit. En toch heeft het bedrijf de uitstraling van een gepassioneerd familiebedrijf waarin de klant centraal staat. Daarmee biedt Online Natuursteen het beste van twee werelden, namelijk: 1) Expertise en hele scherpe prijzen 2) Service en persoonlijke benadering Kortom; een zeer goede ervaring en zeker een aanrader!

Goede en snelle service

Vanwege afwijkende maatvoering van dorpels op zoek gegaan naar een bedrijf dat dit kan leveren. Snel gevonden op internet. Snel geleverd, producten netjes afgewerkt. Zeer vriendelijke klantservice.

buitengewoon

vandaag besteld de volgende dag geleverd, ik maakte een grapje bestelde een vensterbank en vroeg:'' morgen klaar?''. er werd gelachen en via de mail kreeg ik bericht dat het over een week in Bodegraven op te halen was. de volgende dag, een whats app van een onbekende dat mijn vensterbank al in Bodegraven was en dat ik het kon ophalen. BUITENGEWOON

Goede prijzen, goede service

Scherpe prijzen. En ik kreeg snel antwoord op mijn vragen over mijn bestellen. Ik zal zeker een volgende keer weer hier bestellen!

Korte lijntjes en goede service.

Hai de mail wordt direct gereageerd. Ook savonds of in het weekend. Vensterbanken zijn van mooi materiaal en precies op maat.

Bijzonder goed

Wij hebben vensterbanken besteld bij online natuursteen. Na veel passen en meten hebben wij de maten online doorgegeven. Na een paar dagen (super snel) werd de bestelling afgeleverd. Met een beetje angst hebben we ze op z'n plaats gezegd en het paste op de mm nauwkeurig. Complimenten ook voor de chauffeur die het af kwam leveren. Keurig een telefoontje vooraf hoe Laat ze ongeveer zou komen. Kortom: een absolute aanrader

Snel geleverd en niet duur

Ik had dringend vensterbanken nodig. Online natuursteen heeft toen ze van mijn probleem hoorden geholpen en zeer snel geleverd voor een uitstekende prijs. Ik kan ze zeker aanraden en zal de volgende keer weer bij hun bestellen.

Snel geleverd conform afspraak en voorwaarden

Bestelling en levering is conform voorwaarden op de website gegaan. Wij zijn er tevreden over

Geweldig en super snelle levering

Super snelle levering Product ziet er zeer mooi uit

Goede website, Makkelijk te bestelen en een fijne afwerking

snel en goede service

Keurig op de hoogte gehouden betrekking tot levering van het natuursteen. Natuursteen zelf is perfect, goede maatwerk. Op bericht wordt snel gereageerd en opgelost. Zeker een aanrader

Mooi product voor goede prijs.

Composiet vensterbanken: keurig gezaagd en geslepen product. Bij afhalen in Bodegraven bleek de persoon niet altijd even goed bereikbaar. Maar wel zeer vriendelijk en flexibel qua tijd dat ik terecht kon. Als ik nog eens wat nodig heb, bestel ik waarschijnlijk weer hier.

Het natuursteen stond klaar.

Ze helpen me met het laden van de vensterbanken in de auto. Dit om schade aan het natuursteen of de auto te voorkomen

Producten goed op maat, afhaalservice wat rommelig

Dag van afhalen besproken en 60-30 min vantevoren moest ik bellen. Meerdere malen gebeld maar geen gehoor. Wel met hoofdkantoor gebeld, goed geholpen, maar ook zij konden betreffende persoon niet bereiken. Uiteindelijk bij iemand thuis het natuursteen kunnen ophalen ipv op het afgesproken pick up adres.

Snelle en goede levering.

Goede communicatie, snelle levering en perfecte afwerking. Eindelijk iemand die 3 cm dikte kan leveren en breedte vanaf 10cm Ideaal als douche rand.

Niets op aan te merken, boven verwachting, keurige service

Vensterbanken op maat besteld, keurig geleverd en correcte afwikkeling met duidelijke communicatie. Keurige bezorgdienst, niet te beroerd om het even binnen te zetten. Keurig bellen voor aflevering! Je kan dus met een gerust hart je bestelling plaatsen.

Onlinenatuursteen is echt klantgericht

Bij Onlinenatuursteen een hardstenen deurdorpel op maat laten maken. Vanwege mijn verkeerde maatvoering is de dorpel opnieuw deels gefreesd. Uiteindelijk een prima eindresultaat. Mijn complimenten voor de afhandeling en service van toch maar 1 enkel product. Om de dorpel te corrigeren werden zeer vriendelijke prijzen gerekend.

snelle service

Snelle levering en een uitstekend product.

Prima service en snelle levering

Precies wat je besteld, bezorg kosten zouden minder mogen

Goede service, snelle levering en prima afwerking

!0 dagen na bestelling waren de vernsterbanken al binnen. Perfect afgeleverd! Mooie kwaliteit en afwerking Absolute aanrader

Echt een perfecte service.!!👍👍👍👍

Ik ben zelf geen internetkoper maar nu toch een keer gedaan. Het telefonische kontakt was super maar ook daarna werden de vragen via whatsapp direct en naar behoren beantwoord. 👌