Snel, kwaliteit, vriendelijk

Ik had relatief snel een dorpel nodig. Deze kon ik binnen een aantal dagen ophalen. De maatvoering was perfect.

Snel en gemakkelijk

Snel op maat gemaakt en keurig een telefoontje waar af te halen. Top!

Snel goed kwalitet en betaalbaar

Via internet de order geboekt. Voor de zekerheid werden we nog even gebeld door het bedrijf. Zeer snel was de order gereed gemaakt en stond afhaalklaar in Venlo. Zeer professioneel bedrijf en behoorlijk groot gelet op de hal waar ik mij moest melden. Kortom prettig (samen)werken. Voor herhaling vatbaar!!

Goede service, vriendelijke medewerkers, top product

Zowel telefonisch als via Whatsapp contact gehad; beiden snel en vriendelijk te woord gestaan. Levertijd is precies zoals vermeld op de site. Product is mooi en precies op maat. Er werd zelfs meegedacht met hoe we de vensterbanken konden vervoeren, waarna uiteindelijk een houten frame speciaal gemaakt werd. Helemaal tevreden!

Goede kwaliteit,juiste maat,snelle levering,kortom precies zoals het hoort.

Klantvriendelijk, duidelijke communicatie en een scherpe prijs.Een echte aanrader !

Klantvriendelijk

Prettige wijze van communiceren, klantvriendelijk én vooral blij met alle geleverde producten/ vensterbanken. We hebben hier al onze vensterbanken besteld, verschillende bestellingen, over alle zeer tevreden. Voor tips o.i.d kun je altijd bij dit bedrijf aankloppen.

Mooie producten en snelle reactie op email

De producten zijn van goede kwaliteit. De prijs kwaliteit is daarom heel scherp. Producten waren in overleg snel geleverd ivm stucadoor kon er extra prio gegeven worden. Vensterbanken liggen door heel het huis te shinen. Reactie via de email is heel snel en prettig. Van bestellen tot afleveren is alles goed verlopen.

Snelle, goede service en mooi product

Snel en makkelijk via de site een natuurstenen vensterbank besteld. Prettig contact via de mail gehad. Was ook geen probleem om buiten kantoortijden op te halen. Een mooie vensterbank voor een prima prijs!

helemaal top

Eenvoudig via de website besteld en vervolgens keurig volgens afspraak bericht gekregen dat de bestelling afhaalgereed was. Erg prettig dat afhaling (Bodegraven) ook in het weekend mogelijk was. En de vensterbanken zijn heel mooi, wij zijn erg tevreden.

Beste Jeroen, Allereerst bedankt voor je bestelling! We doen ons uiterste best om de tevredenheid van de klant bovenop te stellen, fijn dat dit gelukt is! Met vriendelijke groet, Team Onlinenatuursteen

Het waa een goede ervaring om de vensterbank bij online natuursteen te bestellen.

De vensterbank ziet er mooi uit en past precies. Het was ook prettig om de vensterbank in het weekend op te halen.

Beste Peter, Bedankt voor je bestelling! Dit is ons streven, om een zo mooi mogelijk product bij u af te leveren! Fijn om te horen dat dit gelukt is! Met vriendelijke groet, Team Onlinenatuursteen

Snelle reactie en goed geregeld!

Na een telefoontje of het idd binnen de aantal dagen klaar zou zijn, hebben we de vensterbank besteld. Kregen al snel een telefoontje dat het klaar lag in Venlo. Wij (op doorreis) zijn er heen gegaan en keurig geholpen. Klein aandachtspuntje...zet op het hek wat je het artikel kan ophalen een bordje waar je moet zijn.....

Beste Wil, Allereerst bedankt voor je bestelling! Wij zijn erg blij met je beoordeling en het aandachtspuntje! Hier hebben wij uiteraard gehoor aan gegeven en opgelost door er bord te plaatsen bij de ingang van het hek! Bedankt! Met vriendelijke groet, Team Onlinenatuursteen

Snel, goed en een mooi prijs kwaliteit verhouding

Snelle reactie bij vragen, ik kan het aanraden.

Supersnel en correct geholpen

De webshop voor de "bestelling" was lastig te bereiken. Bleef hangen bij "bestelling afrekenen". Na dit gemeld te hebben aan "onlinenatuursteen" en zij mij gebeld hadden bleek dat het bij hun wel werkte. Nadat ik overschakelde van win xp naar win 7, werkte e.e.a wel goed. Dezelfde avond werden we al verrast, dat de bestelling gereed was om afgehaald te worden.

Snel, volgens afspraak

Vensterbanken waren keurig afgewerkt.

Goede nette afwikkeling

Super netjes geholpen. Afhaalpunt bodegraven was top. Zelfs buiten kantoortijden op afspraak.

Duidelijke website, goede service, klantgericht.

Prachtig bedrijf die voor de klanten klaar staan. Prima en snel geholpen. Prachtig product. Waar voor je geld. Heel erg blij mee. Mochten zelfs buiten de openingstijden de vensterbanken op komen halen. Je kunt hier met een gerust hart iets bestellen. .

Snelle, correcte service en nette prijzen

Besteld via webshop en week later opgehaald op locatie Venlo. Prima en vlotte afhandeling ter plekke. Ik had mijn winkelwagen gevuld en had vragen over afwijkende maten waarvoor op de shop niet direct een oplossing te vinden was. Berichtje gestuurd naar nummer bij contactgegevens en direct dezelfde avond passende antwoorden.

Mooi product. Snelle en goede service

Wit marmer composiet vensterbanken online besteld. Dit ging snel en eenvoudig. Zelfs een foutje aan mijn kant werd snel opgelost. Vriendelijk personeel en snelle levering. Vensterbanken zijn prachtig voor een zeer goede prijs.

Snelle en goede levering

vensterbank met spoed besteld. Levering netjes en snel. Geen beschadigingen of problemen. In een woord perfect.

Supersnelle levering!

Marmercomposiet vensterbanken besteld en 3 dagen later werden ze al afgeleverd. De vensterbanken zien er keurig uit, we zijn er blij mee. Dank voor de vlotte afhandeling!

Vakmanschap/service.

Voor onze nieuwe badkamer hebben ze een mooi blad voor ons badmeubel en een vensterbank geleverd. Zijn er erg blij mee. Goede service en advies. Echt een aanrader.

Super service met een top kwaliteit steen.

Wij zijn volgens mij de gelukkige geweest om als eerste een vensterbank te mogen ontvangen via deze site. (reactie is veel te laat geplaatst door drukte) Maar super service, Goede kwaliteit steen en super netjes op maat gesneden. Ze zijn aan huis komen meten en hebben de vensterbank netjes op de afgesproken dag weer thuis bezorgd. Ik zou morgen weer een vensterbank bestellen mocht ik deze nodig hebben. Bedankt.

Nette snelle levering!

Vensterbank op maat laten maken met verschillende hoeken doordat het een erker betreft. Zeer tevreden over het contact, persoonlijk en snel!

Fijne geleverde producten

Besteld, snel geleverd en goede service

Goede service en kwaliteit

Online natuursteen komt de afspraken na, levert volgens afspraak en heeft een goede service en kwaliteit! kortom aanrader.

Beste Maurice, Bedankt voor de fijne samenwerking. Monique Online Natuursteen.