Snelle en goede levering

vensterbank met spoed besteld. Levering netjes en snel. Geen beschadigingen of problemen. In een woord perfect.

Supersnelle levering!

Marmercomposiet vensterbanken besteld en 3 dagen later werden ze al afgeleverd. De vensterbanken zien er keurig uit, we zijn er blij mee. Dank voor de vlotte afhandeling!

Vakmanschap/service.

Voor onze nieuwe badkamer hebben ze een mooi blad voor ons badmeubel en een vensterbank geleverd. Zijn er erg blij mee. Goede service en advies. Echt een aanrader.

Super service met een top kwaliteit steen.

Wij zijn volgens mij de gelukkige geweest om als eerste een vensterbank te mogen ontvangen via deze site. (reactie is veel te laat geplaatst door drukte) Maar super service, Goede kwaliteit steen en super netjes op maat gesneden. Ze zijn aan huis komen meten en hebben de vensterbank netjes op de afgesproken dag weer thuis bezorgd. Ik zou morgen weer een vensterbank bestellen mocht ik deze nodig hebben. Bedankt.

Nette snelle levering!

Vensterbank op maat laten maken met verschillende hoeken doordat het een erker betreft. Zeer tevreden over het contact, persoonlijk en snel!

Fijne geleverde producten

Besteld, snel geleverd en goede service

Goede service en kwaliteit

Online natuursteen komt de afspraken na, levert volgens afspraak en heeft een goede service en kwaliteit! kortom aanrader.

Beste Maurice, Bedankt voor de fijne samenwerking. Monique Online Natuursteen.

Zeer goede en snelle service

Bij het volgende project mogen jullie weer leveren zeer tevreden

Beste Eric, Bedankt voor jullie reactie het is ook heel mooi geworden. Tot de volgende keer. Online Natuursteen

Goede kwaliteit en service

Bedrijf dat kwaliteit levert en goed advies geeft. Mooie, gebruikersvriendelijke site!

Eenvoudig bestellen en snelle levering!

Super snel

Besteld op een donderdag en de dag erna al de bevestiging dat ik de bestelling af kon afhalen. Ongekend! Bij het afhalen alles keurig verpakt en klaargezet. Zeer goede kwaliteit en maatgeving. Ik weet wel waar ik de volgende keer bestel.

De prijs en kwaliteit zeer goed.

Erg tevreden over het product met een goede service!

Beste Marielle, Bedankt voor positieve reactie, het was voor ons ook een mooie werk. Onlinenatuursteen

Prima service en goede kwaliteit van het geleverde

Op basis van een positieve ervaring met dit bedrijf, kan ik deze aan andere, potentiƫle klanten zeker aanbevelen.

Bedankt voor positieve reactie. Team Onlinenatuursteen

Hele mooie vensterbanken van super kwaliteit!

Vensterbanken besteld, snel geleverd en zien er zeer mooi uit! Erg tevreden over