Zeer tevreden!.

Zeer tevreden over het contact en de kwaliteit van de producten.

Prima service en kwaliteit

Dit is al weer de derde bestelling bij Online Natuursteen, alles is naar tevredenheid verlopen. Fijn dat er ook gebeld wordt voordat de spullen geleverd worden.

Goed te bestellen, wordt netjes op de hoogte gehouden wat de status is. En netjes afgeleverd op de aangegeven plaats!

Mooi product en prima levering

Ziet er mooi uit en netjes bezorgd

Er was een foutje gemaakt bij de bestelling van onze order maar dat werd heel netjes en snel opgelost. En onze ‘eerste steen’ voldoet helemaal aan de verwachtingen.

Top geregeld!

Goede website Goede afhandeling En zeer goede bezorging

Klantvriendelijk

Doordat ik een meetfout had gemaakt zat ik te kijken met 6 vensterbanken die niet pasten. Op zaterdagmorgen een mail verstuurd met mijn verhaal. Binnen het uur een telefoontje gekregen met de geruststelling dat er altijd wel een oplossing te vinden is. En dat was zo. Een nette oplossing voor een schappelijke prijs. Nog bedankt daarvoor.

Snelle en goede service

Wij hebben proefstukken voor vensterbanken opgevraagd. Waren heel snel binnen. Daarna contact opgenomen voor uiteindelijke keuze. Snel en kundig advies waarna we konden betsellen. Korte levertijden dus wij zijn heel tevreden

Duidelijk wanneer het geleverd wordt en top matriaal

Mooi materiaal, composiet vensterbank, exact op maat en netjes in tuin gelegd.

Helder

Mijn ervaring zijn alleen maar positief. Heldere en duidelijke communicatie zodat ook gevraagd product op de aangegeven maatvoering word afgeleverd.

Snelle en correcte levering

Gemakkelijk en voordelig bestellen, enige minpuntje is de hoge verzendkosten bij kleine lengtes en aantallen

Mooie vensterbanken en goede service

Vanwege de hoekramen in ons huis waren er maatwerk vensterbanken nodig, met een uitsparing voor een kolom. Het contact hierover verliep prima en na accorderen van de tekeningen zijn ze snel in productie genomen. Drie vensterbanken waren in eerste instantie in de verkeerde dikte geleverd. Na contact hierover zijn er snel nieuwe geleverd, waardoor er geen problemen ontstonden met de planning van de stukadoor. Al met al heel erg tevreden over de vensterbanken en de service.

Door snelle reactie op onze vragen zijn de 3 benodigde dorpels super snel geleverd. Klantvriendelijk aan de telefoon en er werd zelfs gebeld met extra info mbt levering en ophaaltijden. Dankzij het meedenken en de mogelijkheid om ze op te halen zijn de dorpels precies op tijd geplaatst. Bedankt!

snelle levering en mooi spul

goed contact gehad, ook over levering. Werd netjes voor de deur afgeleverd, ondanks het vroege tijdstip in de ochtend. Ziet er allemaal netjes uit

Mooie vensterbanken en vlotte levering

De vensterbanken werden geleverd op de afgesproken datum.

Snelle communicatie en goede service

Ik heb van te voren contact gehad met de webshop medewerkers over een aantal van onze vraagstukken. De content op de website is niet up-to-date waardoor het huidige aanbod geen goede reflectie is van alle mogelijkheden. We kwamen er al gauw achter dat onze wensen wel mogelijk waren en hebben dit op basis van de instructies ingestuurd. 2 weken later lag de bestelling klaar en hielp ee magazijnmedewerker met het inpakken.

Prettig verlopen

Mooie vensterbanken ontvangen. Minpuntje de bezorgkosten die zijn fors.

Ik had 2 dorpels besteld maar kwam erachter dat ik er nog 1 nodig had. Even gebeld en dit was ook zo geregeld, de extra dorpel kon aan de bestaande bestelling toegevoegd worden wat extra vervoerskosten scheelde. Alles was ook helemaal op maat en goed ingepakt. Daarnaast ook nog een aantal dagen eerder afgeleverd.

Prima website, keuzemodule, vlotte levering

Nooit eerder natuursteen online besteld, maar een zeer fijne ervaring. Je wordt op de hoogte gehouden van alle stappen in het proces. Aanrader!

6 hardstenen drempels besteld op maat. Snel klaar en zelf afgehaald in Venlo wat ook soepel verliep. Uitstekend.

Prima werk!

Online bestelling verloopt duidelijk en vlot. Daarna keurige statusmeldingen. Het product opgehaald en het ziet er goed uit!

Mooie producten geleverd gekregen

Positief. Aan leveringstijd is gehouden en producten zien er goed uit. Er was een klein foutje bleek na levering, deze is direct en keurig opgelost.

Online gezocht naar een bedrijf dat natuurstenen vensterbanken maakt, hoop bedrijven benaderd maar niemand kon de 5cm maken tot ik bij jullie kwam. Super format qua bestellen en transparant. Ook de vroegere levering en het telefoon vooraf waren prettig. Je weet waar je aan toe bent. Al met al in het vervolg weet ik bij wie we moeten zijn.

Geheel naar verwachting.

Alle afspraken worden keurig nagekomen: afmetingen, levertijd, aflevertijdstip (zelfs op zaterdag). En keurige communicatie over alles. Gewoon doorgaan zo.

Prachtige producten en snel geleverd!

De vensterbanken waren nog mooier dan verwacht en top afgewerkt. Snel geleverd voor een uitstekende prijs. Ik raad je zeker aan om hier je natuursteen op maat te bestellen!