Super.

Mooie afwerking langs de randen. De prijs kwaliteit is top. Ook een snel klaar en een makkelijke site. Ophalen in Bodegraven ging op afspraak, maar heel soepel. Echt een aanrader !

Alles is perfect verlopen.

Alles geleverd binnen de afgesproken tijd voor een nette prijs. Het contact en berichten van Online Natuursteen was perfect.

Positief. Zowel product als afhandeling voldoen aan onze verwachting.

Met een aantal buren een bestelling gedaan voor vensterbanken ter vervanging van waterslagkeringen. Onze bestelling werd vrij snel geleverd, ziet er prima uit en de maten zijn, zoals gevraagd, op de juiste maat gemaakt. Wij zijn tevreden klanten.

Snelle en correcte levering . TOP !

Goed bedrijf met een mooi product.

Inmiddels heb ik 2 bestellingen gedaan bij dit bedrijf. Producten waren binnen afgesproken tijd gereed om opgehaald te worden. Goed bedrijf dat hun afspraken nakomt en mooie dorpels en vensterbanken maakt.

Zeer tevreden, top service!

Ik heb hier een natuursteen vensterbank besteld. In de hectische periode van de verbouwing heb ik een verkeerde maat besteld. Zij hebben ervoor gezorgd dat ik alsnog snel vooruit kon ondanks de drukte. Ik ben zeer tevreden over de service van Online Natuursteen!

super

Goede kwaliteit en super snelle levering.

Fantastisch.

Na ons bedrijf Restaurant Silva Dunes te Drunen te hebben aangemeld voor het leveren van afdekkers op een muur in de toeloopstraat van het restaurant hebben wij contact gekregen met de heer Roger. Hij heeft alle bereidt getoond om ons probleem op te willen lossen. Heeft zelf de moeite genomen vanuit zijn vestingsplaats naar Drunen af te reizen en het probleem te beoordelen. Zelf ingemeten, een fantastisch oplossing geboden, en een sublieme uitlevering bewerkstelligd met een fantastisch eindresultaat als gevolg. Goede service, fantastische begeleiding en after sales waar je u tegen zegt. Stuur uw e-mailadres naar ons in en wij laten u middels foto's zien wat het bereikte resultaat is. Frans van de Laar

Top firma, komt afspraken volledig na!

Heb natuurstenen drempels besteld, deze zien er perfect uit en precies volgens maat voering. Ze waren ook klaar, op de tijd zoals afgesproken was. Kortom zeer tevreden over deze firma.

Prachtig maatwerk, zeer snelle levering!

Zeer goede dienstverlening & hoge kwaliteit product.

Bij onze zoektocht naar een nieuwe vensterbank van composiet of natuursteen zijn we wij Online Natuursteen terecht gekomen. Wat zijn we daar dankbaar voor. Na goed en persoonlijk contact met Roger & Monique de keuze gemaakt voor geschuurd Belgisch hardsteen. Na een korte leverperiode hebben wij een prachtige vensterbank in ontvangst mogen nemen. Niets dan lof over deze organisatie!

Heel erg goed

Online met Roger gechat. Erg leuk en vriendelijk gesprek gehad. Gebeld en goede uitleg gehad. Snel bezorgd en helemaal top. Mooie vensterbanken in de badkamera en toilet. Heel erg mooi geworden!!

Goed produkt, maar levering kon iets sneller

In 1 keer het juiste geleverd met een goede kwaliteit. De levering alleen liet iets op zich wachten (en heb een paar keer daarover geschreven, waar trouwens direct reactie op kwam) alhoewel toen het geleverd is keurig netjes de platen daar gebracht zijn, waar ze geplaatst werden. De levering zelf vind ik aan de dure kant.

Duidelijke site en snelle levering

Duidelijke site en snelle levering.

Snelle levering, goed product

We hebben eerst een paar proefmonsters opgevraagd i.v.m. een kleurkeuze. Meteen daarna onze bestelling geplaatst. Binnen 7 werkdagen hadden we onze vensterbanken al thuis, 2 werkdagen eerder dan verwacht :-)

Tof

Keurig geholpen Na misverstand over maatvoerig werd alsnog een nieuwe drempel gemaakt en thuis afgeleverd, chapeau! Bedankt voor de goeie service!

Prima!!

Pas geleden 3 vensterbanken besteld in marmerkomposiet. (licht grijs) Zeer tevreden over de kleur en de kwaliteit. Paste presies in het kozijn. Top werk, ben ze zelf gaan ophalen. Waren gelukkig in de buurt. Binnenkort hebben we voor beneden ook nog vensterbanken nodig agz we ons huis geheel zijn aan het opknappen. Hier komen we zeker terug, Vriendelijke groetjes Jill en Joris

Snelle reactie op de chst

Prima.!

Drempels passen precies..!

Goed materiaal. Prima op tijd geleverd en goede communicatie over tijdstip

Uitstekend bedrijf

Online natuursteen heeft mijn verwachtingen overtroffen qua kwaliteit en uitvoering van het product marmer composiet. Daarnaast werd de toegezegde snelle levering waargemaakt. Telefonisch werd ik door een vriendelijke dame geïnformeerd waar en wanneer ik de bestelling kon afhalen. Kortom een topbedrijf dat ik een ieder met warmte kan aanbevelen.

Mooie vensterbank voor een goeie prijs!

Nadat we de vensterbank opgehaald hadden en de zijkant niet helemaal afgewerkt bleek te zijn, werd het probleem snel verholpen. Top team, top -service, betrouwbaar bedrijf. Ik raad Online Natuursteen van harte aan. Met vriendelijke groet, Anita

Helemaal volgens wens

Online bestelling gedaan. Prima product gekregen. Bij een poging tot chatten werd ik keurig teruggebeld en werden mijn vragen vriendelijk beantwoord. Alles netjes op tijd klaar. De spullen werden zelfs in mijn auro getild.

Bestelling correct en snel geleverd!

Conform de afspraak binnen enkele dagen de producten geleverd. Bij vragen en advies wordt zeer snel geantwoord, zelfs buiten kantooruren.

Mooie vensterbanken, snelle levering en vriendelijke service

Titano MI vensterbanken besteld voor hele huis nadat we een sample hadden aangevraagd. Vensterbanken komen goed overeen met sample. Bij levering ontbraken 2 vensterbanken, maar klantenservice was erg vriendelijk en dit is snel opgelost. Zeer tevreden.