100% tevreden, vriendelijk dieren vrienden in hart en ziel. Mijn Rottweiler was er heel graag. Zeker een aanrader!

Liefhebbers waar mijn hond graag naartoe gaat!

Waardeloos

Bij een vakantieopvang verwacht je "enige" aandacht en liefde voor je hond. Hier tegenovergesteld geen aandacht , en of geen kennis waar ze je hond boven op t al niet goedkope tarief pas uitlaten als je veel extra betaald!!! De vraag is doen ze het; je kan het nooit controleren. Ook de opmerkingen en het om de waarheid draaien van medewerker en de totale desinteresse naar de honden toe ( ik laat geen honden uit bij 40graden )." ze komen buiten " ( ja op stuk omkooid beton achter hok 5 m2). Alles proeft naar weinig echte aandacht voor de honden. Ben benieuwd hoe ze de hokken schoonmaken als die beesten daar 24/7 opgesloten zitten. Gewoon de brandspuit erop en spoelen maar... Wij hebben ze opgehaald zodra we de eerste " leuke " filmpjes op facebook zagen.

Het is jammer dat deze klant niet de moeite genomen heeft om even vooraf kennis te komen maken en te kijken hoe het in ons pension in zijn werk gaat , hij is niet op de hoogte van de omvang van de buitenkennel waar ze niet op worden uitgelaten zoals mijheer schrijft maar ze kunnen de gehele dag gebruik maken van de binnen en de buiten kennel dit is geen 5 maar 12 vierkante meter , de honden hebben de gehele dag contact met andere honden , ik plaats inderdaad geen honden in de speelwei met 40 graden dit is onverantwoord in verband met oververhitting , ik denk dat wij een van de weinige pensions zijn waar je de honden zelf mee naar de kennel mag brengen en ook weer ophalen dus wat wij doen kun je heel goed controleren, brandspuit erop en en spoelen maar kom eens kijken hoeveel werk het is om de kennels schoon te spuiten en vervolgens weer droog te trekken of beter nog kom volgend jaar een paar dagen mee draaien in de zomervakantie

Goed pension

Goed pension waarbij in de toekomst nog enige ontwikkelingen gepland staan. Dit belooft voor de katten een nog meer vakantie gevoel. Dank voor jullie zorg.

Prima plek voor Doerak. Gaat blij naar binnen.

Ruime binnen en buiten ren. Geen poespas Gewoon goed.

Prima dierenpension.

Goed en vriendelijk geholpen.

Onze honden ( 3 rottweilers ) zijn nu paar keer geweest. Alle keren hebben we ze weer super terug gehaald. Nog steeds goed opgewicht ( niet aangekomen en niet afgevallen ) vrolijk en blij.

Je ziet wordt goed en zorgvuldig behandeld

Whoopy heeft het bij jullie erg naar zn zin. Hij maakt zelfs vriendjes met andere honden. Jullie kijken eerst goed of het wel klikt. Onze motto is: Wij vakantie, Whoopy ook vakantie!

Al 4 jaar prima opvang van mijn honden.

Hokken zijn netjes schoon. En je kan je eigen voer mee nemen.

Al jaren klant met volle tevredenheid

Zeer positief

Weer fantastisch!!

Ons teuntje is hier liefdevol ontvangen en behandeld maar we wisten dit al met onze vorige hond en zo weer de keuze op deze fantastische pension!

Netjes en schoon

Hokken netjes en schoon. Kreeg mijn hond weer blij en gewassen mee naar huis.

Goed en betrouwbaar pension

Onze hond komt hier nu al een paar jaar en heeft het prima na zijn zin! De mensen van dit pension zijn erg gedreven, vriendelijk en weten hoe ze met dieren om moeten gaan en doen alles voor de dieren om het ze na hun zin te hebben! Onze hond is op leeftijd en voor oudere honden is het daar ook goed vertoeven! Kortom we zijn hele erge tevreden klanten die bij dit pension nog heel láng blijven komen!

ziet er prima uit

gaarne andere tijden voor brengen voor de middag is beter ivm vertrekken met vakantie .

Prima verzorgd, netjes schoon

Hond was blij,dus wij ook

Ik merk aan mijn hond,dat hij het goed naar zijn zin heeft bij jullie. En dat is voor mijn het belangrijkste.

Schoon en rustig voor onze hond. Komt altijd relaxt terug.

Geweldig honden hebben het daar echt naar der zin toppie👍🏼

Vriendelijk ontvangst en zeer nette verblijven ze kunnen binnen en buiten waneer ze zelf willen en op een speelweide lekker spelen helemaal super echt een aanrader dierenpension De Tiggeltseberg

joop is zeer goed opgevangen tijdens de vakantie.

joop was gewoon nog zichzelf toen we hem ophaalde.

zeer fijn en vertrouwd

Onze rambo is ivm met een huwelijk van onze dochter maar 1 dag gaan logeren maar is zo lkeer rustig teruggekomen, voor hem was het ook een vakantie

Gewoon goed

Goed pension, nooit problemen gehad, ruime binnen en buitenverblijven en schoon.

zeer goed

goed bedrijf in 1 zin

Uitstekend adres

Breng hem nu voor de derde keer voor langere tijd. Onze hond heeft het meestal prima naar zijn zin mede door de extra zorg. Prima adres waar wij onze hond met goed gevoel achterlaten en men ook niet te beroerd is even een foto of bericht te sturen als je er om vraagt.

Slecht

Zeer slechte opname, een schuur waar je de hond afgeeft, geen vragen hup in het hok, wat wel schoon was. geen uitleg of vragen over het karakter van de hond etc. Na vier dagen hebben wij onze hond opgehaald, 2.5 kilo afgevallen. Thuis aangekomen twee bakken over schrokkend naar binnen. Breng hier niet meer naar toe.

Ik vindt het jammer dat u niet tevreden bent. De ingang schuur zoals u het noemt vinden wij niet het belangrijkste daarom wordt deze ook als laatste vernieuwd , wij vragen bij het aanmelden gegevens over de hond in te vullen zodat wij bij het brengen niets vergeten te vragen. Deze week met dierenarts gesproken over wat te doen bij afvallen bij pension honden ( vanwege deze beoordeling ) deze adviseerd om niet te veel extra voer te geven inverband met maagkanteling beter een wat afgevallen hond naar huis als een dode

Behoorlijk klantvriendelijk, en servicegericht.

Heel blij met Dierenpension De tiggelsteberg, Zeer klantvriendelijk, en servicegericht. Ik kom zeker terug,