Vakmanschap in huiselijke sferen!

Vriendelijk en een huiselijk gevoel bij binnenkomst. Herma heeft alles wat in ons hoofd zat gerealiseerd tot een perfect pak. Zodat onze dochter net als de bruidegom kon shinen op de bruiloft! Erg blij met het vakmanschap en de goede zorgen! Een enorme aanrader als je iets speciaals en moois wilt!

Topservice en vakwerk!

Een heel last-minute verzoek om een galajurk te vermaken... Ontzettend fijn geholpen, en tot in perfectie weer afgeleverd. Kortom: een stralende dochter! Héél erg blij met de geweldige service!

Goede ervaring met het maken van een pak op maat voor een jonge van 7 jaar . Super blij mee !!

Top gedaan

Mijn oude oude uitvaartjas nieuw gemaakt. Prachtige voering. Mooi afgewerkt.

Ben zeer tevreden

wat ik zoal zei ,ben zeer tevreden over het herstel werk wat ze voor mij heeft gedaan KEURIG........

Komt zeer ervaren over, ziet meteen hoe iets verstelt, versteld of gemaakt kan worden.

Viavia wist ik dat Herma zeer goed is in haar vak, in haar werk. Direkt toen ik had uitgelegd of ze mij kon helpen, stelde ze me op mijn gemak. We komen er altijd uit. Ze geeft globaal direct aan hoe ze denk dat ze je het beste kan helpen. Heeft heel veel materiaal op voorraad. Geeft ook meteen heel eerlijk aan wat het tijdsbestek is dat eea weer klaar is, want immers ze weten haar wel te vinden. Ik ben zeer tevreden met haar hulp. Maw, kan zeer aanbevelen.

Uitstekende dienstverlening!

Herma heeft voor mij een gekregen jacquet op maat gemaakt. Netjes gedaan!

Goede service en ontzettend netjes genaaid. Ben heel tevreden.

Fijne lerares

Al zo'n 2,5 jaar volg ik naailes bij Herma. Een fijne lerares met engelen geduld en een die haar vak goed verstaat! Heb al aardig wat projecten gemaakt en ga mede dankzij de input van Herma goed vooruit. De lessen zijn gezellig tot hilarisch, voor mij echt een middag uit. Een echte aanrader dus.

Ging altijd al met kleding naar Herma. Nu ook mijn gordijnen bij Herma besteld. Resultaat is prachtig. Deskundig advies en duidelijk.

Professioneel en vakkundig

Een tweedehands blazer gekocht waarbij de stof bij de ellebogen losliet. De blazer is op vakkundige wijze gerestaureerd. Nieuwe elleboog stukken zijn erop geplaatst, erg blij met het resultaat. Op deze manier kunnen kleding stukken nieuw leven krijgen. Goed overleg en makkelijk via WhatsApp. Veel keuze qua stukken stof en goede communicatie over kosten en tijdsduur. Bedankt voor de goede service!

Goed, gezellig en netjes!

Herma heeft badges op mijn motorhesje gemaakt naar volle tevredenheid. Ze luistert wat de wensen zijn en denkt mee of het uberhaupt wel kan. Snelle afhandeling van zaken en niet duur. Ontvangst en afspraak altijd plezierig en gemoedelijk en zij komt haar afspraken na.

Prachtige wieg van opa, mama, kleinkind

Herma heeft onze 72 jaar oude rotan wieg opnieuw bekleed. Het is prachtig geworden. Zo gauw ons kleinkind geboren is (maart) komen er foto's op de website te staan. Zo leuk: de wieg van opa was de wieg van mama en wordt de wieg van kleinzoon.

Super goeie service en goed resultaat!

Een te grote broek laten innemen, en het resultaat is prachtig!

Kwaliteit reparatie

Uitstekend herstel van kleding. Mouwen van een kledingstuk ook mooi ingenomen. Ook zag ik dat het mogelijk is pantelons etc. te wassen en strijken. Hier meteen gebruik van gemaakt omdat mijn ervaring met de stomerij niet prettig is. Erg netjes en fris terug gekregen, aanrader! In de toekomst maak ik hier zeker weer gebruik van.

Professionele coupeuse, leuk ontvangst en deskundig advies.

Leren rok 3 maten kleiner laten maken en past super. heel blij mee :-)

geweldig

Professioneel ,aardig en echt kleding op maat. Luistert goed naar je op en aanmerkingen wat je veranderd wilt hebben. In een woord geweldig dus. Ben nu 2 keer geweest als moeder vd bruidegom/bruid. Zou zo weer gaan voor feest oid. Goed en betaalbaar.Geen verrassingen achteraf.

Ik kwam bij Modestudio op Maat terecht voor mijn badkleding. Ik wou graag hierin een dunne vulling laten zetten. De eerste keer was het niet helemaal naar wens, daar waren we het beide over eens. Herma ging net zo lang door tot dat we samen tevreden waren over het eind resultaat. Ze is erg creatief geweest om een oplossing te zoeken. Een echte vak vrouw. Dankjewel hiervoor.

Vlot

Duidelijk en netjes. Voor herhaling vatbaar

Er wordt goed gekeken naar de persoonlijke behoefte

Zij denkt mee met wat je bij haar bestelt.

Geduldig en denkt mee

Leuk contact, zoekt en denkt met je mee om tot gewenst resultaat te komen.

Geweldige coupeuse!

vakmanschap!

Kleding wordt perfect gerepareerd of aangepast.

Ik bied er regelmatig kleding aan om te herstellen of op maat te maken. Dit gebeurd altijd zeer professioneel. Het gaat ook altijd in goed overleg. Er wordt duidelijk aangegeven wat er gaat gebeuren en hoeveel het ongeveer gaat kosten. Je komt dus nooit voor verrassingen te staan. Ik ga ook al twee jaar naar de naailes. Ik ging er in eerste instantie heen om met mijn nieuwe naaimachine om te leren gaan zodat ik zelf thuis kleine reparaties kan doen. Ondertussen heb ik ook al enkele niet al te moeilijke kledingstukken gemaakt. En het is ook nog eens gezellig.

Goed en gemoedelijk

Zit 4 jaar op les en ik ga er met plezier naar toe. Heb verscheide mooie kleding stukken gemaakt. Wij werken allemaal op eigen niveau en we leren van elkaar. Sfeer is goed. Het is echt een aanrader.

Erg goede service, komt afspraken na.

Goede service. Er wordt keurig werk geleverd. Komt afspraken na. Een aanrader.