Professionele coupeuse, leuk ontvangst en deskundig advies.

Leren rok 3 maten kleiner laten maken en past super. heel blij mee :-)

geweldig

Professioneel ,aardig en echt kleding op maat. Luistert goed naar je op en aanmerkingen wat je veranderd wilt hebben. In een woord geweldig dus. Ben nu 2 keer geweest als moeder vd bruidegom/bruid. Zou zo weer gaan voor feest oid. Goed en betaalbaar.Geen verrassingen achteraf.

Super!

Ik kwam bij Modestudio op Maat terecht voor mijn badkleding. Ik wou graag hierin een dunne vulling laten zetten. De eerste keer was het niet helemaal naar wens, daar waren we het beide over eens. Herma ging net zo lang door tot dat we samen tevreden waren over het eind resultaat. Ze is erg creatief geweest om een oplossing te zoeken. Een echte vak vrouw. Dankjewel hiervoor.

Vlot

Duidelijk en netjes. Voor herhaling vatbaar

Er wordt goed gekeken naar de persoonlijke behoefte

Zij denkt mee met wat je bij haar bestelt.

Geduldig en denkt mee

Leuk contact, zoekt en denkt met je mee om tot gewenst resultaat te komen.

Geweldige coupeuse!

vakmanschap!

Kleding wordt perfect gerepareerd of aangepast.

Ik bied er regelmatig kleding aan om te herstellen of op maat te maken. Dit gebeurd altijd zeer professioneel. Het gaat ook altijd in goed overleg. Er wordt duidelijk aangegeven wat er gaat gebeuren en hoeveel het ongeveer gaat kosten. Je komt dus nooit voor verrassingen te staan. Ik ga ook al twee jaar naar de naailes. Ik ging er in eerste instantie heen om met mijn nieuwe naaimachine om te leren gaan zodat ik zelf thuis kleine reparaties kan doen. Ondertussen heb ik ook al enkele niet al te moeilijke kledingstukken gemaakt. En het is ook nog eens gezellig.

Goed en gemoedelijk

Zit 4 jaar op les en ik ga er met plezier naar toe. Heb verscheide mooie kleding stukken gemaakt. Wij werken allemaal op eigen niveau en we leren van elkaar. Sfeer is goed. Het is echt een aanrader.

Erg goede service, komt afspraken na.

Goede service. Er wordt keurig werk geleverd. Komt afspraken na. Een aanrader.

Netjes

We hadden een carnavals jurkje die aan de korte kant was, Harma heeft dit opgelost om het jurkje te verlengen. Ziet er perfect uit.!! Ook de service is goed, snel en ziet er zeer netjes uit.