Hele fijne samenwerking!

Duidelijke uitleg en makkelijk in gebruik voor ons en onze klanten!

Werkt zoals het bgedoelt is

Onze eerste ervaring met Bluem voor wat betreft de IBAN-Check: prima. Kwestie van bestand inlezen. wachten op verwerking en daarna verwerkte bestand downloaden voor beoordeling. Als er dan een min genoemd moet worden is dat de wachttijd van de verwerking, die altijd korter zou mogen. Maar dan hebben we het slechts over minuten

erg goed

ben erg goed geholpen en goed op de hoogte gehouden

Super snel geregeld en heel goede communicatie

In Bluem vond ik precies wat ik nodig had. Na het invullen van het contactformulier werd ik binnen een uur al teruggebeld en kon e.e.a. direct in gang worden gezet. Er wordt heel goed meegedacht en dat wat zelf niet lukt wordt door Bluem opgepakt. Ook na de uitleg en demo krijg je hulp en ondersteuning daar waar nodig, dus super tevreden!!

Prima tool en uitleg. Doet wat het moet doen.

Goed geholpen. Tool helpt ons bij digitaliseren machtigingenproces.

Professionele en accurate onboarding

Binnen no-time waren we in staat om onze leden de contributie via een automatisch incasso te laten verlopen. Het team van Bluem denkt mee om zo de beste oplossing neer te zetten.

Top site

Leuk om te spelen

Ik vind wel leuk gelukkig

Hivjkkkkk

Hiddgjjjj

Zeer prettig en klantgericht

Ik had een vraag en er werd direct voorgesteld om een instructie te krijgen. Dit heeft mij direct meer inzicht gegeven in jullie dienst en het gebruik.

Zeer bekwamen en denken altijd mee op een constructieve manier

Wij hebben zeer goede ervaringen met Bluem. Niet alleen bieden ze uitstekende diensten aan, de service en klantvriendelijkheid is ongekend. Van begin tot eind zijn ze betrokken en denken op een professionele en constructieve manier mee tijdens de implementatie.

+48729540032

Andersa

Nemen de tijd voor je, zeer vriendelijk en behulpzaam

Vanaf dag 1 voelde ik me zeer geholpen. Ik kon contact opnemen met BlueM wanneer ik hier behoefte aan had. Wanneer ik belde werd ik verwelkomd door de deskundigheid van de heer Kester. Ondanks dat ik in mijn eigen onoplettendheid een fout had gemaakt is BlueM hier zelf achteraan gegaan en heeft dit weten op te lossen. Daarnaast is mij alles haarfijn uitgelegd over de dienst die is afgenomen.

Er wordt goed meegedacht.

Ik ervaar Bluem als een hele goede partner voor wat betreft onze betalingen die we via iDEAL via hen laten verlopen. Ze denken mee, komen met tips en zijn proactief als het gaat om verbeteringen die we kunnen doorvoeren. Echt een fijne partner.

Professionele en excellente service

Dankzij de heldere uitleg en begeleiding van Bluem zijn we zonder problemen overgestapt van PSM. Hun oplossing ziet er duidelijk uit, is betaalbaar en erg inzichtelijke door de aangeboden dashboard.

Top.

Goed meegedacht en snel gehandeld.

Fijn contact en mooie aanvulling op onze dienstverlening

Contracten en inregeling snel geregeld. Wij krijgen snel antwoord op vragen.