Een klant vriendelijk ontvangst tot het tot ziens .

Toen ik naar een auto zocht op de parkeerplaats zag ik opeens mijn VW Polo . Een medewerker ging met mij mee. Mijn eerste VW. Wat rijdt die anders dan mijn Peugeots. Met wat geduld en bemoediging lukte dit. Wat vind ik dit super cool dat men met mij mee ging.

Goed geholpen en vriendelijk en netjes personeel

Goed geholpen

Super goede service!

Seat Leon gekocht van bijna 20 jaar oud waarvan later bleek dat de kachel er mee was opgehouden gebeld en kon de volgende dag direct terecht! Kosten voor de reparatie een stuk gebak! Bedankt voor de uitstekende service!!

Fantastische service!

Na de aankoop vd auto bleken de snelheidsmeter en benzinepomp meter niet te werken. Ik mocht direct terugkomen met de auto! Ze zijn er lang mee bezig geweest maar ze hebben het gelukkig kunnen fixen! Ontzettend bedankt mannen! En geniet vd lekkere koeken!

Eerlijk bedrijf

Een eerlijke en goede auto kopen is een zoektocht vooral als he een budget hebt van maximaal €1500,-. Als je dan ook nog eens keuze hebt uit minimaal 250 autos dan ben je bij dit bedrijf aan het juiste adres. Natuurlijk moet je even goed om je heen kijken en verschilende autos bekijken en dat kan hier. Ja mag ook geen nieuwe auto verwachten zoals veel mensen hieronder wel doen. Een nieuwe fiets is nog duurder! Top bedrijf en super gastvrij!

Oplichters

Na aankoop van een auto rij ik het hek uit en blijkt de motor stuk te zijn. Ik bel direct de eigenaar, hij zou me wat geld terugstorten als bijdrage om de motor weer in orde te maken. Na een week bel ik; nee, u krijgt toch niks terug, want u heeft verstand van auto's... Wat een onzin! Ordinaire oplichters dus. Nooit iets kopen hier.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Goedemiddag, Wij vinden het wel erg vreemd dat u ons oplichters noemt. U heeft hier een Audi A2 aangeschaft die wij aanboden voor 1000 euro. Voordat u de auto aangeschaft heeft hebt u de auto op u eigen laptop gehad om te kunnen zien wat er aan de auto mankeerde, na ruim 2 uren en een door uzelf gestelde diagnose bleken er wat mankementen aan de auto te zijn waaronder iets met de verstuivers. U heeft de auto gekocht bij mijn collega voor de gevraagde 1000 euro wetend welke kosten er nog bij zouden komen. Dit heeft u namelijk zelf bij mijn collega aangegeven wat de extra kosten zouden zijn wanneer u de auto klaar ging maken. Vervolgens heeft u telefonisch contact met mij gehad waarin u mij vertelde dat u een aantal onkosten hebt gehad en of ik u daarin tegemoet kon komen. Ik ben (zonder dat ik wist van het feit dat u al op de hoogte was van de problemen bij aanschaf van de auto) akkoord gegaan met u om een bedrag van 150 euro terug te betalen. Ik heb u zelfs nog aangeboden om de auto terug te nemen en u het volledige bedrag terug te betalen, dit wilde u niet. Dit heb ik terug getrokken omdat ik op dat moment nog niet wist dat u zelf al met u eigen laptop een diagnose had gesteld, en u dus wist van de problemen. Ik kan dus wel zeggen dat ik mij door u OPGELICHT!! voel.

goede Service!

we hebben bij autobedrijf Kaatsland een auto gekocht waar later een klein mankement aan bleek te zitten. keurig en kosteloos opgelost!

Prima behandeld

Goed bedrijf vriendelijk mensen

Top bedrijf. Snelle service

Vriendelijk personeel

Ik ben hier al 3 jaar klant. Nog geen klachten

Klantvriendelijk, goede service

Je wordt er altijd goed geholpen, zowel met de Apk keuring of de aankoop van een auto.