Vriendelijk personeel en netjes werken

Goede communicatie en alles binnen de afgesproken tijds datum

• Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Onderhoud service

Uiteindelijke hele goede service

Na een email te hebben verstuurd met een vraag/probleem werd daar primair snel op gereageerd, de vervolg actie die daar uit voort vloeide bleef uit. Na opnieuw contact te hebben gelegd werd de vervolg actie snel opgenomen. De uiteindelijke service die werd geboden is meer dan we hadden mogen verwachten.

• Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Orde en netheid
  • Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Het leerpunt betreffende de vertraging in de communicatie nemen we zeker ter harte. De bouwvaksluiting had daar weliswaar mee te maken, wij gaan hieraan werken. Veel woonplezier verder en een volgende keer zijn we u graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Heiko

Over Bouwnu

Over Aannemingsbedrijf Dozy BV

Aannemer Dozy wil helpen Nederland mooier te maken. Dit doen wij met spraakmakende nieuwbouw en verrassend vertrouwd maatwerk in renovaties. Ons vaste team telt niet minder dan tachtig ervaren en goed opgeleide specialisten. Deze hechte club staat garant voor de hoogste kwaliteit tegen de beste prijs. Wij werken met vaste leveranciers en onderaannemers. Partners die onze bevlogenheid delen.