Netjes, accuraat en goeie service

Zeer goede ervaring!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Vloer, Keuken, Badkamer, Beglazing en kozijnen, Onderhoud/service
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Meedenkende professionals met passie

Vanaf de eerste kennismaking goede adviezen en tips. Wij hoefden alleen aan te geven wat we wilden en hoe we de ruimte wilden gebruiken. De vakmensen van Dozy zorgden voor goede oplossingen tegen voor ons juiste prijs. Tijdens de bouw goede communicatie. Duidelijke planning. Tijdige afstemming. De verbouwing is conform planning opgeleverd. Geen verassingen achteraf.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Vloer, Isoleren (deel) woning
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Goede en prettige samenwerking m.b.t. de gehele bouwperiode

Met werkvoorbereider diverse keren aan tafel gezeten m.b.t. indeling huis, MMW en de inrichting. Dit als zeer positief ervaren. Ook werd er goed geadviseerd en meegedacht. Tijdens de bouw regelmatig de bouwplaats bezocht. Ook hier positieven medewerkers die ook meedachten en diverse malen gevraagd en ongevraagd advies gaven. Kortom voor ons een prima samenwerking tussen aannemer en klant. Wat minder positief zijn wij over de onderaannemers. Meerdere malen de wat hogere offertes geaccepteerd om bij oplevering alles klaar te hebben. Echter werd dit door meerdere onderaannemers niet nagekomen, vrij veel restwerk nĂ¡ oplevering.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

prachtige afwerking bouwt mooie woningen

zeer goede bouwer, erg tevreden over het eindresultaat.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Vriendelijk personeel en netjes werken

Goede communicatie en alles binnen de afgesproken tijds datum

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Onderhoud service

Uiteindelijke hele goede service

Na een email te hebben verstuurd met een vraag/probleem werd daar primair snel op gereageerd, de vervolg actie die daar uit voort vloeide bleef uit. Na opnieuw contact te hebben gelegd werd de vervolg actie snel opgenomen. De uiteindelijke service die werd geboden is meer dan we hadden mogen verwachten.

• Orde en netheid
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Het leerpunt betreffende de vertraging in de communicatie nemen we zeker ter harte. De bouwvaksluiting had daar weliswaar mee te maken, wij gaan hieraan werken. Veel woonplezier verder en een volgende keer zijn we u graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Heiko

Over Aannemingsbedrijf Dozy BV

Aannemer Dozy wil helpen Nederland mooier te maken. Dit doen wij met spraakmakende nieuwbouw en verrassend vertrouwd maatwerk in renovaties. Ons vaste team telt niet minder dan tachtig ervaren en goed opgeleide specialisten. Deze hechte club staat garant voor de hoogste kwaliteit tegen de beste prijs. Wij werken met vaste leveranciers en onderaannemers. Partners die onze bevlogenheid delen.

Over Bouwnu