Slecht

Producten voldoen niet. Plastic rookglas gekocht voor model 3. Werkt niet Waardeloos, laat los luchtbellen en plakt niet. Ook geen volledige inhoud verpakking gekregen.

Honest company

Honest people quality products excellent service

excellent service

Honest person good service

Vier fietsen: twee gebruikte fietsen en twee gerepareerde fietsn.

Mijn dochter en schoonzoon hebben twee fietsen bij Green Drive gekocht. Ze zijn er dik tevreden mee. De prijs wat ze er voor betaald hebben en hoe de fietsen zijn in het gebruik: Allebei prima!!! De fiets van mijn vrouw is door Erwin gerepareerd en nu weer klasse. Mijn vrouw wil geen andere meer....!!!! Mijn fiets is gerepareerd, zelfs nog aan iets wat mij niet bekent was. Alles is prima in orde en als ik er tijd voor heb, wordt de fiets op de proef gesteld, op langere afstanden. Ik denk dat de fiets daar prima door komt, ook vanwege de goede reparatie. Ik weet nu waar ik heen ga, met een fiets die onderhoud of reparatie nodig heeft en als er een nieuwe moet komen, is de keus heel gauw gemaakt!!!!!!

Goede en vakkundige service. Betrouwbaar en betaalbaar.

Was in het bezit van rolstoelfiets die tijdens storm waterschade had opgelopen. (Motor uiteindelijk vastgeroest)Erwin (eigenaar) gebeld en overleg gepleegd. Had deze rolstoelfiets niet geleverd maar toch perfect weer de weg op geholpen door een vakkundige en nette reparatie. Mijn kleinkind kan weer genieten. De vorige verkoper gaf niet thuis ook niet na herhaaldelijk bellen. Ook de prijs was goed betaalbaar en verantwoord. Bedankt Green Drive (Erwin) voor deze perfecte service. Gerard Jacobs Eindhoven (Opa van Janske)