Uitstekende vakman, die heel nauwkeurig werkt

Zeer goed reparatie- en verfwerk

Fantastische, zorgvuldige schilder - Al jaren vaste en betrouwbare partij

Al jaren schildert Jeroen zowel binnen als buiten. Eerst het huis en sinds kort het appartement. Hij komt afspraken na, geeft gedegen adviezen, is flexibel, pakt alles aan, is nooit te beroerd om ook even wat kleine klusjes uit te voeren die ik niet kan doen en... heel prettig: hij werkt heel zorgvuldig en schoon. Alles keurig afgeplakt, gereedschappen en verf netjes opgeborgen als het een klus is van meerdere dagen en een absoluut betrouwbare man. Ik sta niet snel (eigenlijk nooit) mijn sleutels af, maar bij hem kun je ze met een goed gevoel achterlaten: hij is te vertrouwen. Niets dan lof en ik hoop dat Jeroen nog jaren over de vloer blijft komen en het schilderwerk blijft uitvoeren! Jeroen bedankt maar weer!

Gedegen schilderwerk en goede uitleg.

Duidelijke diagnose van het uit te voeren onderhoud. Secuur afgeleverd werk.

Beste heer ter Wolbeek, Dank voor de waardering! Wij helpen u de volgende graag weer. Mvg Jeroen van Oosterhout

Zorgvuldig en mooi

We hebben al meer dan twintig jaar ervaring met van Oosterhout en het is steeds goed bevallen. Het schilderwerk wordt altijd zorgvuldig voorbereid, de nodige reparaties in het houtwerk worden altijd netjes gedaan, de gebruikte verf is van hoge kwaliteit en zit er dan ook vele jaren op voordat een volgende schilderbeurt nodig is.

Goed werk geleverd

Verrotte balk van balkon vervangen en zwakke plek verstevigd daarna netjes afgewerkt en geschilderd Ook een rotte plek in kozijn van raam gerepareerd en dubbel glas geplaatst Alles netjes geschilderd. Wij zijn tevreden met het geleverde werk.

Het is weer allemaal pico bello

Van Oosterhout maakte het binnen de gemaakte afgemaakte allemaal weer prachtig in orde, communiceerde over de voortgang en dacht mee over oplossingen.

Jeroen is een vakman die van wanten weet!

Mijn ervaring met Oosterhout is prima! Hij heeft de beglazing van de erkers aan onze woning voorzien van nieuwe glaslatten zelf noemt hij het "neuslatten" . Vooraf heeft hij mij duidelijk gemaakt hoe hij het ging aanpakken en dit gaf mij meteen al het volste vertrouwen in dit jonge Schilders- en Timmerbedrijf. Alleen jammer dat hij zijn eigen koffie meeneemt dit zijn wij op de Veluwe (nog) niet gewend. Jeroen; je hebt prima werk geleverd!!

Goed werk geleverd

Na waterschade het plafond en muur geschilderd Eerst goed voorbehandeld zodat de watervlekken niet door het schilderwerk heen zouden komen. Keurig werk geleverd

zeer nauwgezet en kwalitatief goed

zie boven

Vakwerk

Jeroen heeft onze binnentrap geschilderd. Het resultaat is verbluffend mooi. Prachtig afgewerkt en geheel volgens afspraak. Een aanrader!

professioneel, meedenkend en een zeer fraai resultaat

Ik zag op tegen de schilderklus in mijn nieuwe huis. Heb weinig verstand van schilderen en had ook geen goed beeld wat ik nu eigenlijk gedaan wilde hebben. Jeroen denkt mee en weet uitstekend uit te leggen waarom en hoe schilderwerk uitgevoerd zou moeten worden en geeft daarbij welkome kleuradviezen. Nu het werk af is heb ik inmiddels het idee ook enige kennis te hebben van schilderen. En het schilderwerk zelf is een plaatje.

Goed vakmanschap komt zn' afspraken na met oog voor detail.

Door de manier van werken en de vakkundigheid hebben wij al jaren goede ervaringen in het onderhoud van ons pand, wat wij vragen wordt netjes met zorgvuldigheid en overleg uitgevoerd, dit geeft een groot vertrouwen en hebben wij vele jaren plezier van het mooie en vakkundige werk.

Secure vakman die de klant goed adviseert en informeert

Goede service, secuur werk afgeleverd. Uitstekende communicatie over de voortgang van de werkzaamheden!

Denkt mee en het resultaat is prima.

Het is prettig om werkzaamheden mee voor te bespreken en ook tijdens de werkzaamheden zelf.

goede kwaliteit en in hoog tempo afgehandeld.

goede kwaliteit en in hoog tempo afgehandeld.

Vakmanschap zoals men dat helaas nog maar weinig tegenkomt

Ben zeer tevreden over de kwaliteit van het geleverde werk. Wat ik ook op prijs stelde was dat er regelmatig overleg was over de te volgen aanpak. Daaruit bleek voor mij de gerichtheid op de kwaliteit van het werk en bovendien vond ik het zeer leerzaam.

vakkundig werk en betrouwbaar

vakkundig werk en betrouwbaar