Heel mooi werk afgeleverd

Heel goed geholpen bij het aanleggen van onze nieuwe voortuin. Onze voortuin ligt er weer heel mooi bij en super fijn geholpen

Vakkundige hovenier

Professioneel, vakkundig en duidelijk. Onze overkapping incl bestrating laten doen en zeer tevreden!

Bedankt voor jullie mooie recensie. We wensen jullie dan ook veel plezier in en met jullie vernieuwde tuin!

Uitstekend werk, volgens afspraak, praktisch, meedenkend, netjes, makkelijk bereikbaar.

Je voelt je als klant geholpen, ze denken met je mee, zeggen wat ze gaan doen, werken netjes met een heel mooi eindresultaat, in dit geval een nieuwe poort. .

Vriendelijk bedankt voor deze fantastische beoordeling! Wij zijn pas tevreden als u ook tevreden bent! Veel gebruiksgenot van de nieuwe poort! En wie weet tot ziens!

Geweldige service, vriendelijke en ervaren vakmensen

Ron Bergers en zijn team hebben bij ons de tuin aangelegd en doen het onderhoud (al jarenlang): flexibel, efficiënt en zorgvuldig. En alles kan, tot en met automatisch bewateren, verlichting en maairobots aan toe! Goede planten, super service en vriendelijk personeel!

Heel hartelijk bedankt voor jullie mooie recensie. We wensen jullie dan ook veel plezier van jullie vernieuwde tuin! En tot gauw weer bij het onderhoud!

Fantastische tuinmannen!

Zoals afgesproken is gedaan. Ik vond dit geweldig @

Dat is goed te horen! Bedankt voor de mooie beoordeling en veel plezier met de gedane werkzaamheden en graag tot een volgende keer!

geweldig

het is een hele mooie tuin geworden precies zo als we wilde alles netjes en mooi afgewerkt professioneel personeel top

Bedankt voor de mooie beoordeling! Wij wensen jullie nogmaals veel zonnige uurtjes in jullie vernieuwde tuin! En wie weet tot ziens1

In één woord: geweldig!

Bij Ron en z’n team voor onze nieuwbouw woning beplanting, kunstgras, plantenbakken, afwatering, bestrating etc. laten aanleggen. In één woord: geweldig! Ze denken met je mee, geven advies, werken hard en zeer netjes. Alles volgens wens, ook verzoek om een waterornament te plaatsen was geen probleem. Je kan zien dat ze veel ervaring hebben en hierdoor een perfect resultaat waar we heel blij mee zijn. Aanrader!

Bedankt voor jullie "Geweldige' beoordeling! Wij vonden het prettig met jullie samen te werken en wensen jullie dan ook veel woongenot in jullie nieuwe huis in en met jullie nieuwe tuin!

Super mooi werk geleverd.

Zowel tuin als schuur mooi gemaakt. Wij zijn heel tevreden ook over het personeel.

Bedankt voor jullie mooie beoordeling. Wij wensen jullie dan ook veel plezier van de gedane werkzaamheden!

Fantastisch uitgevoerd en vooral meedenkend en flexibel!

Materiaal en wijze van uitvoering waren uitstekend. Dit is prima verlopen. Daar kunnen we veel over vertellen. Maar het gaat niet om het hout of materiaal eigenlijk. maar om hoe Bergers Tuinen Hoveniersbedrijf Ron dit oppakt en daarin meedenkt. Ze zijn niet alleen van goed uitvoeren, nee, ze zijn van breed meedenken en ook de kleinere zaken (die heel erg belangrijk kunnen zijn) op de juiste manier tot stand brengen. Kortom: wil je niet alleen iets gemaakt hebben, maar wil je flexibiliteit, meedenken, suggesties en ook in de praktijk nog laatste correcties, dan moet je bij dit bedrijf zijn.

Hartelijk dank voor jullie mooie recensie en zoals gezegd: Wij zijn pas tevreden als de klant tevreden is. We wensen jullie dan ook veel plezier in jullie vernieuwde tuin!

Persoonlijk contact, vakmensen met passie

Ron Bergers Tuinen heeft bij ons vakkundig werk geleverd. Vanaf het eerste contact hebben we met Ron kunnen schakelen over onze wensen. Van kale vlakte (nieuwbouw) tot een fantastische tuin. Wij raden Ron en zijn team iedereen aan.

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wij wensen jullie veel woonplezier in jullie nieuwe huis en natuurlijk veel plezier in en met jullie nieuwe tuin!

Enorm tevreden

Ron en het team hebben meegedacht en een prachtige fietsoverkapping en bestrating gemaakt. We zijn er heel blij mee. Ook fijn dat ze vriendelijk waren en netjes hebben gewerkt en al binnen 8 weken tijd hadden.

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. De fietsoverkapping heeft een mooie duurzame uitstraling met het sedumdak en fietsen staan mooi droog! Veel plezier ervan!

In de korte tijd drie bomen kappen en tot de wortel weghalen. \de tuin winterklaar maken en ook nog advies krijgen over de planten die ik zelf wil gaan snoeien. Een uitstekende service. Zeker aan te raden.

Dank voor de fijne beoordeling en de opdracht tot de werkzaamheden! Succes met de snoeibeurt! Wie weet tot ziens!

Vriendelijk personeel, goede service en duidelijke afspraken.

Vriendelijk personeel, goede service en duidelijke afspraken.

Dank voor de fijne beoordeling !

goed en netjes werk

netjes werk

Bedankt voor de mooie beoordeling en graag tot de volgende gelegenheid!

Jonge man goed in snoeien.

Hartelijk dank voor de fijne beoordeling. Graag tot ziens!

Schitterend gewerkt

Zeer goed en snel gewerkt en knap hoe van een globale tekening een fraaie tuinberging is gemaakt, waarbij werd meegedacht met ons over de definitieve uitvoering.

Hartelijk dank voor de mooie recensie, veel plezier ervan !

Wij hebben nu enkele keren onze tuin laten snoeien door Ron en zijn personeel. Goed werk!

Dank voor de mooie recensie! Jullie dank voor het vertrouwen en de fijne samenwerking! tot de volgende onderhoudsbeurt!

Goed werk geleverd, prachtig resultaat.

Deskundig bedrijf en denken goed met je mee. Dankzij goed advies en ontwerp van Ron Bergers staat er een mooie schutting. We zijn er erg blij mee.

Goed te horen dat jullie tevreden zijn! Veel plezier van en met het resultaat !

Prettige en deskundige hovenier

Prettige mensen om mee te werken. Deskundig, goed bereikbaar, goede service. Wat minder gericht op het ontwerp aspect van de tuin.

Bedankt voor jullie mooie reactie en veel plezier van en met jullie nieuwe tuin!

Uitstekend werk

Denkt mee, komt afspraken na, werkt nauwkeurig en is klantvriendelijkheid. Kortom, helemaal top.

Bedankt voor uw prettige reactie en samenwerking. We hopen dat u veel plezier gaat beleven aan de overkapping en schutting. Graag tot een volgende keer!

Beste tuinman tot nu toe!

Zelf heb ik verschillende tuinmannen gehad. Pas een huis gekocht in Teteringen. Via internet Ron Bergers gevonden. Twee hele dagen in de tuin gewerkt met zijn team. Hij is op tijd, eerlijk, transparant en werkt netjes. Alles conform afspraak. İk ben blij met Ron Bergers, zijn team en het werk dat is afgeleverd!

Fijn dat u zo tevreden bent! We komen graag bij u terug!

Netjes en volgens afspraak

Ron Bergers heeft in onze overkapping een glazen schuifwand geplaatst. Communicatie verliep goed en duidelijk. Netjes en volgens afspraak gewerkt. Wij zijn ontzettend blij met het resultaat en nemen voor volgende hoveniersklussen zeker weer contact op met Ron.

Bedankt voor jullie mooie recensie. Wij wensen jullie vele mooie uurtjes in jullie overkapping al dan niet met de glazen wanden open en dicht. Mooi op tijd klaar voor een mooi voorjaar! En graag tot ziens!

Super tevreden met onze tuin!

Goed en professioneel geholpen met ontwerp voor onze tuin zowel voor en achter. Snelle service en nette afhandeling en heel erg tevreden met het eindresultaat!

Hartelijk dank voor jullie mooie woorden. We hebben de samenwerking als prettig ervaren. We zijn er zeker van dat jullie vele uren in jullie nieuwe tuin gaan doorbrengen!

Vakmanschap, goede service, duidelijke afspraken, vriendelijk en vakkundig personeel.

Hartelijk dank voor jullie prachtige reactie. Wij vonden het prettig samen te werken en wensen jullie veel plezier met jullie nieuwe tuin en graag tot de volgende keer!

Alle langere tijd uitermate tevreden.

Al vele jaren klant bij Ron Bergers hovenierbedrijf. Dit tot volle tevredenheid. Nooit teleur gesteld; hij komt zijn afspraken altijd netjes na. Op de kwaliteit van het werk is niets aan te merken, daardoor zijn wij al jaren klant. Ook zijn collega's zijn deskundig en bijzonder vriendelijk. Geen moeite is te veel.

Hartelijk dank voor de fijne reactie en graag tot de volgende keer!

Over Bergers Tuinen Hoveniersbedrijf Ron

Ron Bergers Tuinen is gevestigd in Dongen en verricht alle voorkomende tuinwerkzaamheden. Wij zijn een kleinschalig bedrijf waardoor de lijnen kort blijven en u altijd hetzelfde aanspreekpunt heeft. We bespreken uw wensen en geven advies op maat. We hebben voor elk budget een tuin. Wij voeren tuinwerkzaamheden uit bij particulieren en maar ook bij bedrijven, want de entree van uw bedrijf is tenslotte uw visitekaartje! Tevens werken we met onderhoudscontracten waarbij u verzekerd bent van een goed onderhouden tuin. Een greep uit onze werkzaamheden: beregeningsinstallaties, graszoden, kunstgras, vijvers, bestratingen, schuttingen, tuinverlichting, tuinhuizen, snoeien, bomen rooien, beplanting.