Kundig, vriendelijk, correct

Betreft bestrating met plantenbakken / borderbakken naar mijn eigen ontwerp. Zeer tevreden met het eindresultaat. Alles naar wens verlopen, goed overleg, houdt zich aan de afspraken. Vriendelijk team van harde werkers. Het is netjes en afgewerkt opgeleverd. Eindresultaat is geheel zoals gewenst.

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Ron en ons team heeft prettig met u samengewerkt! Veel plezier in en met uw nieuwe tuin gewenst.

Tuin wordt altijd netjes in orde gemaakt.

Tuin wordt altijd netjes in orde gemaakt. Vriendelijke mensen en ook nog flexibel.

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! We komen graag bij u terug.

Een service gericht bedrijf waar we al vanaf het begin op een vriendelijke en zakelijke manier mee werken. We krijgen vaak complimenten over de tuin van de Oude Pastorie en dat heeft niet alleen te maken met de inrichting maar zeker ook hoe het geheel onderhouden wordt.

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. De tuin is tenslotte een visitekaartje voor de Oude Pastorie. We blijven ons uiterste best doen de tuin zo netjes mogelijk te blijven onderhouden en te voorzien van de juiste adviezen.

Levert uitstekend werk af!

Onze complimenten voor het uitstekend werk en meedenken. Aanbevolen.

Hartelijk dank voor jullie mooie review en hopelijk veel plezier van jullie tuinhuis!

goede service, meedenken en vriendelijk.

In onze zijtuin ligt een flinke vijver met allemaal planten, struiken en bloemen erom heen. Niet meer bij te houden voor ons. We zijn dan ook blij dat Ron, van Ron Bergers Tuinen , met ons meedacht en dat gedeelte van de tuin gerenoveerd heeft. Nu kunnen we in plaats van werken in de tuin, genieten op een mooi terras achter de vijver, dat eerst vol stond met planten. Top gedaan en wij zijn er heel blij mee.

Hartelijk dank voor jullie mooie review. We hopen dan ook dat jullie nog van vele "zon uurtjes" mogen genieten bij jullie vijver!

zonder problemen de opdracht uitgevoerd - perfect!

na ons kennismakingsgesprek hebben jullie een goede offerte-omschrijving opgemaakt en naderhand ook uitgevoerd. Eindresultaat perfect!

Hartelijk dank voor jullie mooie recensie en veel plezier met jullie tuin !

Het vakmanschap straalt er van af, want geen enkel verzoek was te moeilijk of te veel.

Opdracht uitstekend uitgevoerd, met goede nazorg. Vriendelijk personeel. Denkt met je mee. We hebben ook een onderhoudscontract.

Hartelijk dank voor jullie mooie recensie en voor de prettige samenwerking!

Prettig en vakkundig personeel

Prettig personeel, vaklieden die prima werk afleveren. Mogen zeker terug komen! Met groet, Wil Ruiz ( mevrouw Ruiz

Hartelijk dank voor jullie mooie recensie. We komen zeker bij jullie terug!

Super kundig en flexibel!

Ron en team, We hebben afgelopen zomer kunnen genieten van het mooie eindresultaat! Dank daarvoor.

Dank voor jullie mooie beoordeling. Fijn dat jullie tevreden zijn!

Over Bergers Tuinen Hoveniersbedrijf Ron

Ron Bergers Tuinen is gevestigd in Dongen en verricht alle voorkomende tuinwerkzaamheden. Wij zijn een kleinschalig bedrijf waardoor de lijnen kort blijven en u altijd hetzelfde aanspreekpunt heeft. We bespreken uw wensen en geven advies op maat. We hebben voor elk budget een tuin. Wij voeren tuinwerkzaamheden uit bij particulieren en maar ook bij bedrijven, want de entree van uw bedrijf is tenslotte uw visitekaartje! Tevens werken we met onderhoudscontracten waarbij u verzekerd bent van een goed onderhouden tuin. Een greep uit onze werkzaamheden: beregeningsinstallaties, graszoden, kunstgras, vijvers, bestratingen, schuttingen, tuinverlichting, tuinhuizen, snoeien, bomen rooien, beplanting.