Schitterend gewerkt

Zeer goed en snel gewerkt en knap hoe van een globale tekening een fraaie tuinberging is gemaakt, waarbij werd meegedacht met ons over de definitieve uitvoering.

Wij hebben nu enkele keren onze tuin laten snoeien door Ron en zijn personeel. Goed werk!

Dank voor de mooie recensie! Jullie dank voor het vertrouwen en de fijne samenwerking! tot de volgende onderhoudsbeurt!

Goed werk geleverd, prachtig resultaat.

Deskundig bedrijf en denken goed met je mee. Dankzij goed advies en ontwerp van Ron Bergers staat er een mooie schutting. We zijn er erg blij mee.

Goed te horen dat jullie tevreden zijn! Veel plezier van en met het resultaat !

Prettige en deskundige hovenier

Prettige mensen om mee te werken. Deskundig, goed bereikbaar, goede service. Wat minder gericht op het ontwerp aspect van de tuin.

Bedankt voor jullie mooie reactie en veel plezier van en met jullie nieuwe tuin!

Uitstekend werk

Denkt mee, komt afspraken na, werkt nauwkeurig en is klantvriendelijkheid. Kortom, helemaal top.

Bedankt voor uw prettige reactie en samenwerking. We hopen dat u veel plezier gaat beleven aan de overkapping en schutting. Graag tot een volgende keer!

Beste tuinman tot nu toe!

Zelf heb ik verschillende tuinmannen gehad. Pas een huis gekocht in Teteringen. Via internet Ron Bergers gevonden. Twee hele dagen in de tuin gewerkt met zijn team. Hij is op tijd, eerlijk, transparant en werkt netjes. Alles conform afspraak. İk ben blij met Ron Bergers, zijn team en het werk dat is afgeleverd!

Fijn dat u zo tevreden bent! We komen graag bij u terug!

Netjes en volgens afspraak

Ron Bergers heeft in onze overkapping een glazen schuifwand geplaatst. Communicatie verliep goed en duidelijk. Netjes en volgens afspraak gewerkt. Wij zijn ontzettend blij met het resultaat en nemen voor volgende hoveniersklussen zeker weer contact op met Ron.

Bedankt voor jullie mooie recensie. Wij wensen jullie vele mooie uurtjes in jullie overkapping al dan niet met de glazen wanden open en dicht. Mooi op tijd klaar voor een mooi voorjaar! En graag tot ziens!

Super tevreden met onze tuin!

Goed en professioneel geholpen met ontwerp voor onze tuin zowel voor en achter. Snelle service en nette afhandeling en heel erg tevreden met het eindresultaat!

Hartelijk dank voor jullie mooie woorden. We hebben de samenwerking als prettig ervaren. We zijn er zeker van dat jullie vele uren in jullie nieuwe tuin gaan doorbrengen!

Vakmanschap, goede service, duidelijke afspraken, vriendelijk en vakkundig personeel.

Hartelijk dank voor jullie prachtige reactie. Wij vonden het prettig samen te werken en wensen jullie veel plezier met jullie nieuwe tuin en graag tot de volgende keer!

Alle langere tijd uitermate tevreden.

Al vele jaren klant bij Ron Bergers hovenierbedrijf. Dit tot volle tevredenheid. Nooit teleur gesteld; hij komt zijn afspraken altijd netjes na. Op de kwaliteit van het werk is niets aan te merken, daardoor zijn wij al jaren klant. Ook zijn collega's zijn deskundig en bijzonder vriendelijk. Geen moeite is te veel.

Hartelijk dank voor de fijne reactie en graag tot de volgende keer!

Goeie kwaliteit en snel

Ron en zijn collega's hebben bij ons 2 mooie schuifwanden gemonteerd en bomen en planten in de tuin geplant. Dit ging snel, met een hoge kwaliteit en door aardige mensen. De schuifwand is van degelijk, goed en mooi materiaal.

Bedankt voor de mooie recensie, we wensen jullie veel plezier van de glazen schuifwanden en natuurlijk van jullie tuin in jullie mooie nieuwe huis!

Gewoon goed en vakkundig uitgevoerd

Goed advies en passende offerte. Snel en vakkundig uitgevoerd.

Hartelijk dank voor de prachtige beoordeling. We wensen u veel plezier van het kunstgras!

komt afspraak goed na

Komt afspraak goed na, levert goed werk af en laat alles opgeruimd achter.

Bedankt voor de mooie recensie en graag tot een volgende keer!

Heel tevreden

Het was een grote klus. Schutting rond huis en tuin, zó dat het mooi in de omgeving past. Plezierige werksfeer, goede samenwerking en secuur werk. Wijn zijn er heel tevreden over en kan Ron aan iedereen aanbevelen.

Dank voor uw positieve reactie. we wensen jullie veel plezier van en met het resultaat!

Vakmensen met kennis van zaken

Fijne ervaring. Flexibel met plannen. Denken graag en goed mee.

Bedankt voor jullie mooie recensie. We komen graag terug om een en ander af te werken!

Top bedrijf

Ron is een meedenker, jaagt je niet op kosten en denkt mee met je wensen! Tijdens de werkzaamheden werd er steeds overlegd en goed gecommuniceerd. Nette mannen harde werkers en als resultaat een prachtige tuin! Nogmaals dank aan jullie allemaal!

Bedankt voor jullie mooie recensie. Wij vonden het een mooie opdracht en hopen dan ook dat jullie veel plezier gaan beleven in en met jullie nieuwe tuin!

Opdracht naar wens klant uitgevoerd

Opdracht naar wens uitgevoerd.

Bedankt voor de prettige reactie. Fijn dat jullie tevreden zijn en graag tot de volgende keer!

Vriendelijk en flexibel!

Goed geholpen met suggesties voor het aanplanten van de tuin, aanpassingen in goed overleg, snel geholpen.

Dank jullie wel voor de fijne recensie, graag tot ziens voor een volgend advies en tuinwerk!

Geweldige service en kwaliteit

Wij zijn heel blij met hoe ons tuin project is verlopen samen met Ron Bergers en alle mannen. Vanaf het eerste contact zijn alle afspraken nagekomen en was alle communicatie eerlijk en transparant. Ze hebben keihard gewerkt met soms wel 6 man. Alleen maar Lof!

Altijd blij als de tuinmannen zijn geweest!

Bijna al 20 jaar onze steun en toeverlaat op tuingebied.

Bedankt voor jullie mooie recensie. We hopen jullie nog vele jaartjes van dienst te mogen zijn!

Gazon ziet er redelijk uit.

Ik heb wel wat vragen over het aangelegde gras. Ik zal enkel foto's sturen naar uw mail adres.

goed hoor

Hartelijk dank! Graag tot ziens!

Bij mij is, nu voortaan, het gras altijd groener dan bij de buren.

Na een offerte voor kunstgras, gekozen voor dit bedrijf. Vriendelijk personeel, meedenkend en het bedrag op de offerte viel niet tegen.

Bedankt voor de fijne recensie! Altijd goed te horen en kunstgras is makkelijk te onderhouden! Veel plezier ervan!

Korte lijnen, goede communicatie, prima werk

Ron heeft eerder voor ons werk gedaan. Goede ervaring. Ron komt afspraken na, werkt goed en snel met goed en vriendelijk personeel. Wij zijn tevreden over het resultaat.

Hartelijk dank voor jullie mooie reactie. Wij wensen jullie dan ook veel plezier in en met jullie nieuwe tuin en we hopen dat de nieuwe bestrating goed bevalt! Wellicht tot een volgende keer.

Ga met een gerust hart in zee met Ron Bergers Tuinen

Via de buren aan jullie adres gekomen. Ron maakt afspraken die hij nakomt en doet dit met goed en netjes personeel. Wij zijn heel tevreden over eindresultaat

Bedankt voor jullie reactie! we wensen jullie dan ook veel plezier in en met jullie nieuwe tuin!

Over Bergers Tuinen Hoveniersbedrijf Ron

Ron Bergers Tuinen is gevestigd in Dongen en verricht alle voorkomende tuinwerkzaamheden. Wij zijn een kleinschalig bedrijf waardoor de lijnen kort blijven en u altijd hetzelfde aanspreekpunt heeft. We bespreken uw wensen en geven advies op maat. We hebben voor elk budget een tuin. Wij voeren tuinwerkzaamheden uit bij particulieren en maar ook bij bedrijven, want de entree van uw bedrijf is tenslotte uw visitekaartje! Tevens werken we met onderhoudscontracten waarbij u verzekerd bent van een goed onderhouden tuin. Een greep uit onze werkzaamheden: beregeningsinstallaties, graszoden, kunstgras, vijvers, bestratingen, schuttingen, tuinverlichting, tuinhuizen, snoeien, bomen rooien, beplanting.