Betrouwbaar, kundig en service gerichte bouwonderneming

Wij hebben met vanzonrealisatie een goede en betrouwbare partner gehad in het realiseren van ons droomhuis. Vanaf de ontwerpfase tot en met oplevering en nazorg heeft aannemer en zijn personeel ons met raad en daad bijgestaan. Wij zijn uitermate tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden! De prijsstelling is open en eerlijk! Kortom als je een huis wil laten bouwen is vanzonrealisatie de juiste keuze!

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Doet wat hij beloofd, met zelfs nog een stapje erbij

Van Zon denkt met je mee, luistert naar je wensen, geeft actief advies en doet verbetervoorstellen. Klinkende offerte met perfecte uitvoering van werkzaamheden. Van Zon heeft een fijn team van mensen die ook allen weer doen wat ze beloven. Van Zon zegt dat hij duurder is dan de gemiddelde maar daarvoor hoogwaardig materiaal gebruikt en het beste wil voor de klant. Dit maakt hij ook waar!

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Indelingswijziging, Overige, Beglazing en kozijnen, Kelder, Keuken, Vloer

Goede service, komt afspraken na

Goede service, komt afspraken na

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige
  • Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Traject van ontwerp tot realisatie vlekkeloos verlopen. Bouwen was een feest!

Heerlijk een bedrijf tegen te komen met echte (bouw)passie. De combinatie van ontwerpen en realiseren is uniek en heeft wat ons betreft een enorme meerwaarde gebracht. Een uitstekend team vakmensen die met duidelijk plezier en terechte trots voor ons een mooie en energie-neutrale woning hebben gebouwd.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Prettige samenwerking en denken in mogelijkheden

Voor de aanbouw/opbouw van ons huis hebben wij Van Zon gekozen. Wij hebben een oud huis en hij kwam met het idee om de te vernieuwen achterzijde juist heel modern te maken. Met ramen van boven tot onder. Dat geeft een hele mooie combinatie, waar wij zelf niet opgekomen waren. Wij hebben de samenwerking als zeer prettig ervaren en zouden Van Zon Realisaties dan ook zeker aanraden aan anderen.

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Aanbouw/dakopbouw

Zeer goed bedrijf!

Een prettig bedrijf om mee te werken en wat zich goed aan de gemaakte afspraak houdt. Leveren perfect vakwerk!

• Orde en netheid

Betrouwbaar bedrijf, zeker aan te bevelen!

Van Zon Realisatie heeft het dak van ons huis uit 1963 gerenoveerd en geïsoleerd. Dit hebben ze keurig uitgevoerd in de afgesproken tijd. Snel, schoon, en voor de geoffreerde prijs uitgevoerd.

• Ging het om een (ver)bouw project? Dak
  • Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Vakman

Zeer betrouwbaar en goed advies Komt afspraken na Problemen worden direct opgelost Goede prijs/kwaliteit verhouding

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

No nonsens bedrijf wat zijn afspraken nakomt. Betrokken eigenaar.

Van Zon Realisatie heeft bij ons een overkapping gebouwd. E.e.a. Is keurig afgeleverd binnen tijd en budget. Prima bedrijf om mee te werken. Oog voor kwaliteit.

• Ging het om een (ver)bouw project? Serre/overkapping
  • Ging het om een nieuwbouw project? Overig

Buitengewoon plezierige bouwperiode

De samenwerking met van Zon realisatie is buitengewoon plezierig verlopen! Samen hebben we een fantastische woning gebouwd met zeer prettige medewerkers! Zeer aan te bevelen! Zoekt u een betrouwbare partner dan is van Zon realisatie dé perfecte partner!

Over Bouwnu

Over Van Zon Realisatie BV