SUPER!

Dankzij de behandelingen van Suzanne was ik binnen een paar weken af van de klachten aan mijn achillespees! Daardoor heb ik toch met succes de kustmarathon kunnen hardlopen. Suzanne is zeer vakkundig, geduldig en denkt echt met je mee. Altijd een fijn ontvangst in het praktijkencentrum. Nu af en toe nog terug voor een onderhoudsbehandeling. Ik raad iedereen die van plan is om een marathon te gaan lopen aan om vooraf langs te gaan bij Suzanne.

Even tot jezelf

Je kan hier terecht om even tot jezelf te komen, alles onder 1 dak, samenwerkend, professioneel en voor jong en oud toegangelijk. Leer luisteren naar je lichaam en geest, laat je lichaam en geest resetten, leer zien en te kijken. Jarenlange dagelijkse migraine verdween als sneeuw voor de zon. Je hoeft er niet in te geloven maar sta er voor open en laat jezelf overtuigen. Wij komen hier als gezin al jaren en met veel plezier. Je lichaam is jouw tempel daar moet je goed voor zorgen.

Wat een mooie recensie Janine! Mooi geschreven en een heel goed advies voor mensen die overwegen om ook een afspraak te maken; sta er voor open en laat jezelf overtuigen. En als iemand jarenlang migraine heeft gehad en dat is nu verdwenen, ja daar worden wij natuurlijk heel blij van.

Als ik behandeld ben door Jack dan voel ik mij daarna compleet anders. Klachten verdwijnen, energie stroomt weer door mijn lijf. Kortom Ik voel mij weer de oude.

Dankjewel voor je recensie Jan. Zo zie je maar dat het effect niet alleen fysiek is, maar ook energetisch. Top!

Verrijkend

Ik weet nog goed dat ik bij Suzanne naar binnenliep op aanraden van mijn man die al bij Suzanne patiënt is. Met veel hoofdpijn en een druk op me oogkas plus verminderd zicht aan mijn linkeroog. Neurologisch is alles goed, volgens de oogarts is ook alles prima maar toch waren die klachten aanwezig met de nadruk op het woord waren.  Ik liep bloednerveus naar binnen want ja wat kan je verwachten. Die nervositeit werd al gauw gevolgd door ontspanning, ik ging Zen en onder de indruk terug naar huis. Er werd echt geluisterd naar me en er kwamen veel vragen om alles in kaart te brengen en uit te zoeken  voelde me daardoor echt gehoord. De hoofdpijn en misselijkheid is weg ,de nare druk op mijn oogkas is ook weg, daarbij is het wazige zien aan me linker ook een stuk minder. Sindsdien ben ik een wandelend reclamebord, ik gun ieder lichaam en geest  deze ervaring.

Wat een mooi verhaal San! Heel fijn om dit te kunnen lezen. Altijd fijn om te horen dat de behandeling de klachten heeft verminderd of zelfs compleet heeft verholpen. Hartelijk dank voor je positieve woorden.

Na jaren echt de oplossing gekregen

Heb 15 jaar afgezien met nek klachten na een ongeval,allerlei behandeling gehad,nooit was het afdoende ..chiroprator werd afgeraden, maar toch gegaan..na enkele behandelingen van Suzan, vormde ik al verschil, 3e en 6e nekwervel stonden niet goed, ben nu klacht en pijn vrij,heb geen last meer van migraine, en de ontzettende pijn en vermoeidheid zijn weg, Suzanne is een vakvrouw en heeft mij een ander leven gegeven!

Professionele behandeling en hartelijke sfeer

Behandeling wordt uitgelegd, snelle diagnose die bij mij ook klopte. Sfeer in ontvangstruimte is hartelijk, koffie e.d. beschikbaar en ruimte voor gesprek. Ook aandacht voor kinderen, speelgoed en leesvoer beschikbaar.

Beste C.v.B., Hartelijk dank voor uw positieve woorden. Fijn dat alles naar wens is geweest. We proberen de hele ervaring zo goed mogelijk te maken en dat is het goed om te horen dat het ook als prettig ervaren wordt.

Top en proffesioneel

Heel goed geholpen

Dankjewel Heidi, fijn om te horen!

Gewoon goede hulpverlening

Altijd vriendelijk ontvangst. Duidelijke uitleg over de behandeling. Een fijne praktijk met veel disciplines.

Dankjewel voor het compliment Lianne!

Uitstekende praktijk!

Jasperse Praktijkencentrum is een hele fijne praktijk om behandeld te worden. De behandelaars zijn erg meelevend & meedenkend. Wederom heeft de praktijk ook een hele fijne & warme uitstraling. Top!

Hoi Ashley, Fijn om te lezen dat je onze praktijk zo prettig hebt ervaren.

Bij verschillende behandelaars geweest maar bij elke gewoon heel goed behandeld

Hoi Marion, Hartelijk dank voor je positieve reactie. Is er iets wat we zouden kunnen aanpassen om van jouw 8 naar een 10 te gaan?

Hele prettige ervaring met goede ondersteuning, die oplossend gericht waren.

Hele prettige ervaring met goede ondersteuning, die oplossend gericht waren. Heel kundig welke op een prettige manier werd toegepast. Ik kan Suzanne iedereen aanraden, die een goede chiropractor nodig heeft.

Hartelijk dank voor je positieve woorden Marco! Heel fijn om te lezen dat je ons (en in dit geval Suzanne in het bijzonder) kunt aanraden.

Meer heb je niet nodig

Ik ben zo een 7 jaar geleden terechtgekomen bij Jasperse, begonnen bij Christine en toen door naar Suzanne en Joyce. inmiddels ga ik om de paar maanden voor een apktje en leef ik zo goed als pijnvrij. ik raad de mensen in mijn omgeving altijd aan om naar Jasperse te gaan, alles zit bij elkaar en je wordt en vriendelijk ontvangen.

Hoi Martine, Heel fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent en dat je nu zo goed als pijnvrij leeft! Hartelijk dank voor je vriendelijke woorden.

Normaal naar binnen,volgende dag niet kunnen opstaan van de pijn

Ik had hiervoor meerdere afspraken bij de fysio waar ik altijd tevreden over was. Nu moest ik bij de chyropraktor zijn.. Na de behandeling kon ik de volgende dag niet eens mijn bed uit komen door de pijn. Niet voor herhaling vatbaar

Hoi Murat, Wat vervelend om te horen dat je zo veel pijn had de ochtend na je behandeling. Bij chiropractische behandeling kan het voorkomen dat de ochtend na de behandeling de klachten tijdelijk verergeren, dit is onderdeel van het herstel proces. Je hebt hier grotere kans op wanneer je al langer met klachten loopt. Dit wordt tijdens de bespreking van het behandelplan met je besproken. Door het behandelplan te volgen en goed met je behandelaar te bespreken wat er met je gebeurt kunnen we je zo goed mogelijk begeleiden in dit proces. Helaas had je geen vervolgafspraak gemaakt zoals je behandelaar had aangeraden. We hebben geprobeerd om contact met je op te nemen om je verder te helpen, maar je hebt helaas een incorrect telefoonnummer opgegeven en op de E-mails die we hebben verstuurd heb je niet gereageerd. We zouden graag contact met je hebben om verdere nazorg te kunnen leveren.

Een ongekende professional

Ik wordt al jaren behandeld door Jack Jasperse en de wijze waarop hij in staat is om niet alleen de symptomen te verhelpen maar de gehele balans van het lichaam weer terug te brengen is ongekend. Ik ben bij meerdere ervaren chiropractors onder behandeling geweest maar geen is in staat om te doen wat hij doet. Ik heb er de reis van 2 uur graag voor over, wetende dat ik weer een tijd verlost ben van lichamelijke problemen. Ik heb al meerdere mensen in mijn omgeving aangeraden maar de praktijk te gaan en allen zijn lovend over de kwaliteit van zorg.

Hartelijk dank voor de lovende woorden Marcel. Fijn om te horen dat Jack zoveel voor je kan betekenen.

Mijn ervaring is goed

Letterlijk en figuurlijk beter in m'n vel

Wat ben ik blij dat Suzanne en sinds kort Christien op mijn pad zijn gekomen. Na elke behandeling voel Ik me als herboren en leer ik ook meer over mezelf. Waar komt de pijn vandaan, wat kan ik zelf doen. Wat een fijn team. Ze luisteren aandachtig naar je klachten en helpen je verder. Dat resulteert bij mij nu in minder pijnklachten en zit ik letterlijk beter in mijn vel. Dat heeft wel als effect dat ik minder hoef te komen en dat is best wel jammer, want het is er ook nog eens heel gezellig.

Dankjewel voor de lieve woorden Jacqueline! Leren wat je zelf kunt doen is een belangrijk onderdeel van een betere kwaliteit van leven verkrijgen. Fijn dat je de kracht van verschillende disciplines bij ons hebt kunnen ondervinden.

Zeer goed en snel van mijn klachten af.

Chiropractor S.Jasperse heeft mijn zeer goed geholpen met mijn klachten in zeer korte tijd bedankt.

Bedankt voor de positieve feedback meneer Schuit. Fijn dat mevrouw Jasperse u zo snel heeft kunnen helpen.

Al na één behandeling verschil

Ik heb bijna chronisch last van nekpijn, hoofdpijn en stijve spieren. Na de eerste afspraak voelde ik me al gelijk stukken beter en heb al een aantal dagen geen hoofdpijn meer! Dus zeker een aanrader.

Super om te horen dat de behandeling zo goed aanslaat!

Ik kan niet zonder de chiropractor om me beter te voelen.

Al jaren kom ik bij Jasperse praktijkcentrum. En elke keer ben ik verbaasd hoe de pijn in mijn rug, en andere spierpijn die zo nu en dan optreden, worden verlicht. Na elke behandeling merk ik duidelijke verbeteringen. In plaats van maanden of jaren met hevige pijn rond te lopen, kan ik nu met een acceptabele pijn me beter voelen. Want sommige dingen zoals artrose, zal ik blijvend last hebben. Wat ook zo bijzonder fijn is dat hier bij Praktijkcentrum Jasperse ze niet op één ding zijn gefocust. Maar proberen met verschillende soorten behandelingen de hele mens te helpen.

Hartelijk dank voor uw reactie meneer Klaassen, Heel fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Het is voor onze behandelaars ontzettend fijn om te merken dat ze iemands kwaliteit van leven weer een beetje verbeterd hebben. Helaas zijn er nu eenmaal dingen die ook wij niet volledig kunnen verhelpen. Maar van een ondraaglijke situatie naar een leefbare is natuurlijk al een enorm verschil!

Zeer volledige en kundige dienstverlening en een aangename sfeer.

Ik kwam binnen met een blessure aan mijn biceps. De fysiotherapeute vond al snel dat de oorzaak lag in mijn bekken en heeft dit opgelost. Echter constateerde zij ook een probleem in mijn nek, waarvoor ze me naar de chiropractor stuurde. Deze kon dit ten dele oplossen, maar vond een probleem met mijn ogen. Wederom doorverwezen naar de optometrist. Deze achterhaalde dat mijn lenzen niet correct aangemeten waren. Hij loste dit probleem op en na nog een aantal behandelingen bij de chiropractor was ik niet alleen van mijn pijn in de biceps af, maar ook van de pijn in mijn onderrug (die ik had wanneer ik enige tijd stil stond). Ook het moeilijk in slaap komen is verdwenen en mijn zicht is aanzienlijk verbeterd. Super tevreden over deze uitkomst, hoewel het compleet onverwacht was wat er allemaal speelde.

Over Praktijkencentrum Jasperse

Het is misschien wennen, dat je met hoofdpijn binnenkomt en met een voetbed in je schoenen het pand verlaat. Maar werken doet het wel. Het is zelfs de kracht van Jasperse Praktijkencentrum, waar het totaal méér is dan de som der delen. Meerdere geneeswijzen onder één dak zoals: chiropractie, kinesiologie, fysiotherapie, optometrie, diëtiek, podologie en coaching. Specialisten die graag gebruik maken van elkaars kennis en ervaring en een collega inschakelen als dat nodig is. De oorzaak van de klacht opsporen, daar gaat het om. En daar meteen naar handelen. Efficiënt, doeltreffend en bijzonder. Sterker: de werkwijze van Jasperse Praktijkencentrum is uniek in Nederland.