Vakkundig en inhoudelijk goede cursus gevolgd

Ook dit jaar weer de herhalingscursus bij Edward gevolgd. Edward heeft veel kennis is vakkundig en weet inhoudelijk goed een cursus te geven. Belangrijk is dat Edward een sfeer weet te creeren, waardoor het als groep comfortabel, maar ook als individu fijn is een cursus te volgen. Het is niet rigide vastgesteld en er is ruimte voor voor eigen verhalen, ervaringen die op een hele fijne manier in combinatie met leerdoelen wordt verweven. Edward is een fijne, rustige docent die een ieder uitstekend in zijn eigenwaarde laat. De cursus wordt gegeven met de nodige tussentijdse humor, waardoor het ook luchtig blijft, maar wel met een goed eindresultaat, waardoor de kennis weer is opgedaan. Top Edward, tot de volgende herhalingscursus! groeten Adri van Woudenberg

• Welke feedback ( complimenten en tips ) wil je nog geven N.v.t.
  • Hoe ga je inhoud van de cursus toepassen na de training? Welke concrete stappen ga jij zetten? N.v.t.

Waardevol kennis opgedaan over hoe je een leven kunt redden.

Op 15 september 2021 volgde ik een cursus Basis reanimatie, gegeven door Edward Lindeboom van ABCD EHBO. De waardigheden die ik heb geleerd zijn waardevol. De cursus was heel professioneel gegeven, informatie was helder en duidelijk uitgelegd. Wij mochten oefenen met verschillende poppen: "volwassenen", "kinderen" en "babies", omdat voor deze verschillende groeppen verschillende reanimatie regels gelden. 4 uur vlogen als een moment. Ik raad Edward van harte aan voor een reanimatie cursus!

• Wat sprak jou het meeste aan tijdens de training en waarom? Heldere en duidelijke uitleg van de materie van de cursus.
  • Welke feedback ( complimenten en tips ) wil je nog geven De leerstof was niet in een blok gegeven, maar in delen, zodat de cursisten die beter kunnen onthouden.
  • Hoe ga je inhoud van de cursus toepassen na de training? Welke concrete stappen ga jij zetten? Ik ga ook herhaal cursussen volgen zodat de kennis niet verloren wordt en zo nodig kan gebruikt worden.

Zeer nuttige training, helder en vakkundig gebracht

Een eigenlijk voor iedereen, noodzakelijke training door een ervaren trainer met enthousiasme en kennis gegeven.

• Wat sprak jou het meeste aan tijdens de training en waarom? N.v.t.
  • Welke feedback ( complimenten en tips ) wil je nog geven Duidelijke uitleg met voldoende ruimte voor de praktijk
  • Hoe ga je inhoud van de cursus toepassen na de training? Welke concrete stappen ga jij zetten? Ik hoop het nooit te hoeven toe passen, weet wel wat mij te doen staat

Prima cursus.

Ik vond het een ontspannen dag met goede informatie en er was ook voldoende ruimte om met elkaar grapjes te maken.

• Wat sprak jou het meeste aan tijdens de training en waarom? ontspannen sfeer, leerzaam en toch ontspannen, wel fijn voor een zaterdag.
  • Welke feedback ( complimenten en tips ) wil je nog geven Instructeur stond open voor een ontspannen sfeer, hield wel de vinger aan de pols.

Duidelijk en kundig, en leuk

• Wat sprak jou het meeste aan tijdens de training en waarom? De ontspannen manier van les
  • Welke feedback ( complimenten en tips ) wil je nog geven Zo door gaan

Zeer uitgebreide uitleg reanimatie. Veel te kort tot geen ehbo

Van 9 tot 3 uur reanimatie. Waarvan 1 uur praktijk. 1 uur ehbo van de standaard dingen die niet in pedicure praktijk voorkomen zoals wel was gevraagd. Wij hadden duidelijk gevraagd (ook nog via mail) om veel ehbo wat in de pedicure praktijk nodig is. In werkelijkheid nog geen 10 minuten. 1x snelverband en vingercondoom meer niet. Volgens ons was de dame op korte termijn opgetrommeld voor geven van cursus. Veel dubbele tot drie dubbele uitleg.

• Wat sprak jou het meeste aan tijdens de training en waarom? N.v.t.
  • Welke feedback ( complimenten en tips ) wil je nog geven Als wij als pedicures vragen om ehbo in de praktijk zou dat fijn zijn
  • Hoe ga je inhoud van de cursus toepassen na de training? Welke concrete stappen ga jij zetten? Niet. Hoop nooit reanimatie nodig te hebben. Verder weinig tot niets geleerd over ehbo

Hallo Mandy, Bedankt voor je reactie, Sorry dat je het zo hebt ervaren, de instructeur is professioneel en heeft voldoende ervaring om de juiste training op maat ( in dit geval tbv pedicures) te geven * De instructeur heeft volgens mij allerlei wonden de revue laten passeren (schaafwonden, scheurwonden, bijtwonden, splinters, brandwonden, elektriciteitswonden, chemische brandwonden) en wat de eerste hulp handelingen daarbij zijn. * Misschien had je andere verwachtingen dan een “standaard EHBO” cursus, * Ik zal hier wel beter naar kijken om het in de toekomst nog beter te doen. Ik ben niet voor niets R.A.U; R ealistisch A nders & U niek Veilige groeten, Edward Lindeboom ABCD EHBO

Snelle levering

3 blussers besteld voor een mooie prijs. Zeer snel geleverd.

• Welke feedback ( complimenten en tips ) wil je nog geven N.v.t.

Super leerzaam op een prettige en leuke manier.

Leuke ervaring en goeie manier van het lesstof behandelen, duidelijke uitleg en op een leuke manier. Geduldig en begrip vol, voor iedereen aandacht en fijne manier van les krijgen.

• Wat sprak jou het meeste aan tijdens de training en waarom? Eigenlijk veel logische basis dingen die ik zou moeten weten maar gewoon nog nooit geleerd had, het brandje blussen was ook top!
  • Welke feedback ( complimenten en tips ) wil je nog geven HELEMAAL LEUK ga zo door
  • Hoe ga je inhoud van de cursus toepassen na de training? Welke concrete stappen ga jij zetten? Als eerst een plattegrond en noodplan van mijn werk locatie eens opvragen en waar het rode koffertje ligt.

Top en enorm leerzaam!

Heb er veel van opgestoken.

Leuke duidelijke training

Alles is duidelijk uitgelegd ook met hygiëne wordt veel rekening gehouden. Heel netjes allemaal

• Welke feedback ( complimenten en tips ) wil je nog geven N.v.t.

Mooie locatie. Goed onderwijs. to the point. Duidelijk en overzichtelijk. Kortom gewoon goed.

• Wat sprak jou het meeste aan tijdens de training en waarom? Duidelijke uitleg
  • Welke feedback ( complimenten en tips ) wil je nog geven Leuke sfeer, houden zo
  • Hoe ga je inhoud van de cursus toepassen na de training? Welke concrete stappen ga jij zetten? In mijn beroep

Duidelijke uitleg en goede praktijk oefening

Leerzaam en goed toepasbaar in de praktijk

BHV met humor

Ed heeft in het Engels op twee avonden een in-company training gegeven. Hij heeft op een enthousiaste manier alle benodigde theorie duidelijk uitgelegd en op interactieve manier toegepast waardoor de theorie goed is blijven hangen maar bovendien deze trainingen een plezier waren om te volgen.

Enthousiaste docenten met veel kennis en ervaring.

Ik heb de cursus als zeer positief ervaren door de enthousiaste docenten met veel kennis en ervaring van de leerstof die ze doceerde.

Professioneel, informatief en zeer nuttig.

Professioneel, informatief en zeer nuttig.

Duidelijke instructies, goede praktijk voorbeelden.

De instructeur wist duidelijk de theorie om te zetten naar praktijk scenarios en onder goede begeleiding de bhv handelingen uit te laten voeren.

De combinatie e-learning en praktijk vond ik uitstekend

Na 2 x bij een andere instantie de bhv training gedaan te hebben moet ik concluderen dat Eduard de BHV training veel professioneler brengt. Alles komt duidelijk aan bod, er is voldoende tijd voor vragen en de e-learning vooraf vond ik echt perfect. Hierdoor is de praktijkdag ook in een paar uurtjes gedaan, wat voor drukke ondernemers natuurlijk erg fijn is ;-). Ik ga ABCD EHBO zeker aanbevelen bij anderen!

Duidelijke en heldere uitleg

Een goede partijk les. Duidelijke en heldere informatie en uitleg. Gecombineerd met een lach en een grap. Prima middag gehad!

Super duidelijke uitleg, ongedwongen sfeer, voor herhaling vatbaar.

Een fijne cursus. Duidelijke uitleg van een bekwame instructeur. Ruim de tijd voor alle vragen. Ongedwongen sfeer. Voor herhaling vatbaar.

Fijne training

De praktijk trainer heeft alles goed uitgelegd en was erg geduldig! Dus zeker tevreden!

Gezellig, leerzaam, ontspannen

Goede uitleg, vragen geen probleem, neemt de tijd, gewoon super

Een prima ervaring

ABCD EHBO heeft tijdens ons TAKE OFF Music Event 2019 op een prima en professionele wijze de noodzakelijke bijdrage geleverd. Ze hadden geen brancard mee.

Aardig personeel en wij wisten dat ons festival in goede handen was

Zelfstandige medewerkers die de hele dag in de brandende zon onze festivalgangers hebben voorzien van water. Het gaf ons een veilig gevoel. Bedankt!

Zeer positief, duidelijk en prettig

Ik vond het een hele fijne ervaring! Duidelijke theorie les en leuke praktijk door een Lotus. Zal de cursus en ABCD EHBO zeker aan mijn omgeving aanraden!

Duidelijk en goede uitleg!

Vriendelijke en gezellige cursusleider!! Bedankt!