Leuke leerzame cursusdag

Leuke en leerzame training. Met een portie humor gegeven vanaf de kennismaking tot evaluatie.. Veel interactie

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

deskundig, op tijd en goed verzorgd

De lessen zijn duidelijk, goed voorbereid. Het beste is dat er aan het eind een samenvatting van de lesstof is. Als ehbo dienst is dit bedrijf op tijd, deskundig

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Moeilijk om in 1 zin te omschrijven. Edward was als Lotus bij een herhalingsles EHBO. Al bijna 30 jaar geef ik les en heb al heel wat lotussen meegemaakt. Maar Edward is er een die bij de bovenste drie beste hoort. Een lotus die precies weet wat hij doet, geen overdreven spel. Een lotus die zich niet met de les bemoeit of de les over wil nemen zoals de meeste lotussen.. Maar na het spel vraag ik altijd aan de lotus heb je nog een aanvulling. Als Edward nog een aanvulling heeft is dat ook zeer waardevol. Ik weet zeker dat hij ook als instructeur goed functioneert. Top blijf zo doorgaan.

Prettige vriendelijke instructeur.

Veel duidelijke informatie. De structuur van de info zou wel iets meer op de klant afgestemd kunnen worden. Bijvoorbeeld; welke volgorde van stappen neem je tijdens de situatie en hoe maak je je afwegingen?

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee

EHBO training met humor

Ik vondt het een duidelijke EHBO training waar een goede combinatie lag tussen theorie en veel praktijk training... ook in een realistische setting met beeld en geluid.. Ik vond het Uniek idee dat Edward het met zijn kennis ons als cursisten een wond of letsel hadden opgedaan en wij zowel als hulpverlener dan wel als slachtoffer de benadering hebben kunnen ervaren.. Een echte top dag om met goed gevoel en ervaring weer de straat op te kunnen..

Prettige ervaring

Ik heb de cursus als zeer prettig ervaren! Zeker een aanrader.