Super leerzaam op een prettige en leuke manier.

Leuke ervaring en goeie manier van het lesstof behandelen, duidelijke uitleg en op een leuke manier. Geduldig en begrip vol, voor iedereen aandacht en fijne manier van les krijgen.

• Wat sprak jou het meeste aan tijdens de training en waarom? Eigenlijk veel logische basis dingen die ik zou moeten weten maar gewoon nog nooit geleerd had, het brandje blussen was ook top!
  • Welke feedback ( complimenten en tips ) wil je nog geven HELEMAAL LEUK ga zo door
  • Hoe ga je inhoud van de cursus toepassen na de training? Welke concrete stappen ga jij zetten? Als eerst een plattegrond en noodplan van mijn werk locatie eens opvragen en waar het rode koffertje ligt.

Top en enorm leerzaam!

Heb er veel van opgestoken.

• Wat sprak jou het meeste aan tijdens de training en waarom? N.v.t.
  • Welke feedback ( complimenten en tips ) wil je nog geven N.v.t.
  • Hoe ga je inhoud van de cursus toepassen na de training? Welke concrete stappen ga jij zetten? N.v.t.

Leuke duidelijke training

Alles is duidelijk uitgelegd ook met hygiëne wordt veel rekening gehouden. Heel netjes allemaal

• Wat sprak jou het meeste aan tijdens de training en waarom? N.v.t.
  • Welke feedback ( complimenten en tips ) wil je nog geven N.v.t.

Mooie locatie. Goed onderwijs. to the point. Duidelijk en overzichtelijk. Kortom gewoon goed.

• Wat sprak jou het meeste aan tijdens de training en waarom? Duidelijke uitleg
  • Welke feedback ( complimenten en tips ) wil je nog geven Leuke sfeer, houden zo
  • Hoe ga je inhoud van de cursus toepassen na de training? Welke concrete stappen ga jij zetten? In mijn beroep

Duidelijke uitleg en goede praktijk oefening

Leerzaam en goed toepasbaar in de praktijk

BHV met humor

Ed heeft in het Engels op twee avonden een in-company training gegeven. Hij heeft op een enthousiaste manier alle benodigde theorie duidelijk uitgelegd en op interactieve manier toegepast waardoor de theorie goed is blijven hangen maar bovendien deze trainingen een plezier waren om te volgen.

Enthousiaste docenten met veel kennis en ervaring.

Ik heb de cursus als zeer positief ervaren door de enthousiaste docenten met veel kennis en ervaring van de leerstof die ze doceerde.

Professioneel, informatief en zeer nuttig.

Professioneel, informatief en zeer nuttig.

Duidelijke instructies, goede praktijk voorbeelden.

De instructeur wist duidelijk de theorie om te zetten naar praktijk scenarios en onder goede begeleiding de bhv handelingen uit te laten voeren.

De combinatie e-learning en praktijk vond ik uitstekend

Na 2 x bij een andere instantie de bhv training gedaan te hebben moet ik concluderen dat Eduard de BHV training veel professioneler brengt. Alles komt duidelijk aan bod, er is voldoende tijd voor vragen en de e-learning vooraf vond ik echt perfect. Hierdoor is de praktijkdag ook in een paar uurtjes gedaan, wat voor drukke ondernemers natuurlijk erg fijn is ;-). Ik ga ABCD EHBO zeker aanbevelen bij anderen!

Duidelijke en heldere uitleg

Een goede partijk les. Duidelijke en heldere informatie en uitleg. Gecombineerd met een lach en een grap. Prima middag gehad!

Super duidelijke uitleg, ongedwongen sfeer, voor herhaling vatbaar.

Een fijne cursus. Duidelijke uitleg van een bekwame instructeur. Ruim de tijd voor alle vragen. Ongedwongen sfeer. Voor herhaling vatbaar.

Fijne training

De praktijk trainer heeft alles goed uitgelegd en was erg geduldig! Dus zeker tevreden!

Gezellig, leerzaam, ontspannen

Goede uitleg, vragen geen probleem, neemt de tijd, gewoon super

Een prima ervaring

ABCD EHBO heeft tijdens ons TAKE OFF Music Event 2019 op een prima en professionele wijze de noodzakelijke bijdrage geleverd. Ze hadden geen brancard mee.

Aardig personeel en wij wisten dat ons festival in goede handen was

Zelfstandige medewerkers die de hele dag in de brandende zon onze festivalgangers hebben voorzien van water. Het gaf ons een veilig gevoel. Bedankt!

Zeer positief, duidelijk en prettig

Ik vond het een hele fijne ervaring! Duidelijke theorie les en leuke praktijk door een Lotus. Zal de cursus en ABCD EHBO zeker aan mijn omgeving aanraden!

Duidelijk en goede uitleg!

Vriendelijke en gezellige cursusleider!! Bedankt!

Leuk!

Duidelijke uitleg, het was interessant en leerzaam

Duidelijke en zorgvuldige uitleg

Het was een leerzame dag. Ik heb duidelijk dingen geleerd.

Duidelijk

Professioneel

Ed is een spontane docent

Ed heeft in november een in-company training gegeven bij ons. Hij verteld op een leuke pakkende manier en weet wat nodig is om dit goed over te brengen. Er werd tevens gebruik gemaakt van een Lotus waardoor de cursisten actief aan de slag konden. Zeker voor herhaling vatbaar!

veel geleerd deze dag en vriendelijke docenten

In een dag de gehele materie van ehbo en alles rondom brand behandeld en ruimschoots tijd om allerlei nodige handelingen te herhalen.

Vakbekwaam, enthousiaste en toegankelijke docenten

Herhalingsdag meegemaakt: ontspannen manier van lesgeven maar wel op een gedreven en enthousiaste manier. Voldoende ruimte om vragen te stellen. Praktijk en theorie lekker opgefrist! Dus: van harte aanbevolen!!

Een plezierige en leerzame cursus

Een goede interactie met het publiek

Over ABCD EHBO

ABCD EHBO is een bedrijf dat zich bezig houdt met veiligheids trainingen en cursussen en als Combi- Instructeur Eerste hulp het geven van EHBO -/ BHV Cursussen... met Norm; NEN-EN-ISO/IEC 17024:2012 Weet u wat u moet doen in geval van een ongeluk of een hartstilstand of zou u dat willen leren? Dan bent u bij mij aan het juiste adres. Bij ABCD EHBO leert u om op een goede manier eerste hulp te verlenen en te kunnen handelen op het moment dat elke seconde telt. Om dit te bereiken werk ik als gemotiveerde gecertificeerd instructeur eerste hulp met de ABCD methode het principe hierin is : 'Treat first what kills first’ Ik ben tevens samen met andere eerste hulpverleners | BHV-ers | Beveiliging actief en we verlenen op vele evenementen onze diensten. Door onze enthousiasme is dat niet alleen zinvol maar ook erg gezellig.. Mijn bedrijf richt zich op het bedrijfsleven en privé huishouding. Onze doelgroep is te vinden in alle branches.. zowel zakelijk als privé. Van jong tot oud van de bakker tot de huisman/- vrouw ABCD EHBO zorgt er voor dat in samenwerking met samenwerkingspartner verschillende EHBO en BHV trainingen voor zowel werkgevers als werknemers in het hele land, deze EHBO en BHV opleidingen & veiligheid trainingen worden gegeven door zeer ervaren instructeurs.. Deze toegevoegde waarde wordt behaald door transparant te zijn eerlijk en open What You See Is What You get....no nonsens. Wij onderscheiden ons van de concurrentie, door gebruik te maken van RAU R ealistisch.. A nders... U niek.. omdat Ik van humor en veel interactie met mijn cursisten / klanten hou.. Kort gezegd… ABCD EHBO Uw Veiligheid is onze zorg....