Duidelijke uitleg en goede praktijk oefening

Leerzaam en goed toepasbaar in de praktijk

BHV met humor

Ed heeft in het Engels op twee avonden een in-company training gegeven. Hij heeft op een enthousiaste manier alle benodigde theorie duidelijk uitgelegd en op interactieve manier toegepast waardoor de theorie goed is blijven hangen maar bovendien deze trainingen een plezier waren om te volgen.

Enthousiaste docenten met veel kennis en ervaring.

Ik heb de cursus als zeer positief ervaren door de enthousiaste docenten met veel kennis en ervaring van de leerstof die ze doceerde.

Professioneel, informatief en zeer nuttig.

Professioneel, informatief en zeer nuttig.

Duidelijke instructies, goede praktijk voorbeelden.

De instructeur wist duidelijk de theorie om te zetten naar praktijk scenarios en onder goede begeleiding de bhv handelingen uit te laten voeren.

De combinatie e-learning en praktijk vond ik uitstekend

Na 2 x bij een andere instantie de bhv training gedaan te hebben moet ik concluderen dat Eduard de BHV training veel professioneler brengt. Alles komt duidelijk aan bod, er is voldoende tijd voor vragen en de e-learning vooraf vond ik echt perfect. Hierdoor is de praktijkdag ook in een paar uurtjes gedaan, wat voor drukke ondernemers natuurlijk erg fijn is ;-). Ik ga ABCD EHBO zeker aanbevelen bij anderen!

Duidelijke en heldere uitleg

Een goede partijk les. Duidelijke en heldere informatie en uitleg. Gecombineerd met een lach en een grap. Prima middag gehad!

Super duidelijke uitleg, ongedwongen sfeer, voor herhaling vatbaar.

Een fijne cursus. Duidelijke uitleg van een bekwame instructeur. Ruim de tijd voor alle vragen. Ongedwongen sfeer. Voor herhaling vatbaar.

Fijne training

De praktijk trainer heeft alles goed uitgelegd en was erg geduldig! Dus zeker tevreden!

Gezellig, leerzaam, ontspannen

Goede uitleg, vragen geen probleem, neemt de tijd, gewoon super

Een prima ervaring

ABCD EHBO heeft tijdens ons TAKE OFF Music Event 2019 op een prima en professionele wijze de noodzakelijke bijdrage geleverd. Ze hadden geen brancard mee.

Aardig personeel en wij wisten dat ons festival in goede handen was

Zelfstandige medewerkers die de hele dag in de brandende zon onze festivalgangers hebben voorzien van water. Het gaf ons een veilig gevoel. Bedankt!

Zeer positief, duidelijk en prettig

Ik vond het een hele fijne ervaring! Duidelijke theorie les en leuke praktijk door een Lotus. Zal de cursus en ABCD EHBO zeker aan mijn omgeving aanraden!

Duidelijk en goede uitleg!

Vriendelijke en gezellige cursusleider!! Bedankt!

Leuk!

Duidelijke uitleg, het was interessant en leerzaam

Duidelijke en zorgvuldige uitleg

Het was een leerzame dag. Ik heb duidelijk dingen geleerd.

Duidelijk

Professioneel

Ed is een spontane docent

Ed heeft in november een in-company training gegeven bij ons. Hij verteld op een leuke pakkende manier en weet wat nodig is om dit goed over te brengen. Er werd tevens gebruik gemaakt van een Lotus waardoor de cursisten actief aan de slag konden. Zeker voor herhaling vatbaar!

veel geleerd deze dag en vriendelijke docenten

In een dag de gehele materie van ehbo en alles rondom brand behandeld en ruimschoots tijd om allerlei nodige handelingen te herhalen.

Vakbekwaam, enthousiaste en toegankelijke docenten

Herhalingsdag meegemaakt: ontspannen manier van lesgeven maar wel op een gedreven en enthousiaste manier. Voldoende ruimte om vragen te stellen. Praktijk en theorie lekker opgefrist! Dus: van harte aanbevolen!!

Een plezierige en leerzame cursus

Een goede interactie met het publiek

goed verzorgd

goede opbouw in het geheel. veel nieuwe di ben geleetd

Goed en duidelijk

Alles werd goed uitgelegd en vragen beantwoord

Goede instructie, toegespits op de Meerkerk.

Ik heb nu twee dagdelen de cursus gevolgd over brand en EHBO en er wijzer van thuisgekomen. Het oefenen was erg prettig om zo de dingen beter te onthouden!

Goed, duidelijk en leerzaam

Het was een mooie duidelijke en leerzame training. Goed afgestemd op het bedrijf. Klein verbeterpuntje is dat de tijd wat te kort is. Nu moest op het laats nog snel de reanimatie gedaan en kwamen we niet toe aan de verbanden. Misschien iets strakker plannen en/of sommige onderwerpen iets inkorten zoals bv het voorstel rondje.