veel geleerd deze dag en vriendelijke docenten

In een dag de gehele materie van ehbo en alles rondom brand behandeld en ruimschoots tijd om allerlei nodige handelingen te herhalen.

Vakbekwaam, enthousiaste en toegankelijke docenten

Herhalingsdag meegemaakt: ontspannen manier van lesgeven maar wel op een gedreven en enthousiaste manier. Voldoende ruimte om vragen te stellen. Praktijk en theorie lekker opgefrist! Dus: van harte aanbevolen!!

Een plezierige en leerzame cursus

Een goede interactie met het publiek

goed verzorgd

goede opbouw in het geheel. veel nieuwe di ben geleetd

Goed en duidelijk

Alles werd goed uitgelegd en vragen beantwoord

Goede instructie, toegespits op de Meerkerk.

Ik heb nu twee dagdelen de cursus gevolgd over brand en EHBO en er wijzer van thuisgekomen. Het oefenen was erg prettig om zo de dingen beter te onthouden!

Goed, duidelijk en leerzaam

Het was een mooie duidelijke en leerzame training. Goed afgestemd op het bedrijf. Klein verbeterpuntje is dat de tijd wat te kort is. Nu moest op het laats nog snel de reanimatie gedaan en kwamen we niet toe aan de verbanden. Misschien iets strakker plannen en/of sommige onderwerpen iets inkorten zoals bv het voorstel rondje.

Leuke leerzame cursusdag

Leuke en leerzame training. Met een portie humor gegeven vanaf de kennismaking tot evaluatie.. Veel interactie

deskundig, op tijd en goed verzorgd

De lessen zijn duidelijk, goed voorbereid. Het beste is dat er aan het eind een samenvatting van de lesstof is. Als ehbo dienst is dit bedrijf op tijd, deskundig

Moeilijk om in 1 zin te omschrijven. Edward was als Lotus bij een herhalingsles EHBO. Al bijna 30 jaar geef ik les en heb al heel wat lotussen meegemaakt. Maar Edward is er een die bij de bovenste drie beste hoort. Een lotus die precies weet wat hij doet, geen overdreven spel. Een lotus die zich niet met de les bemoeit of de les over wil nemen zoals de meeste lotussen.. Maar na het spel vraag ik altijd aan de lotus heb je nog een aanvulling. Als Edward nog een aanvulling heeft is dat ook zeer waardevol. Ik weet zeker dat hij ook als instructeur goed functioneert. Top blijf zo doorgaan.

Prettige vriendelijke instructeur.

Veel duidelijke informatie. De structuur van de info zou wel iets meer op de klant afgestemd kunnen worden. Bijvoorbeeld; welke volgorde van stappen neem je tijdens de situatie en hoe maak je je afwegingen?

• Zou u ons aanbevelen? Nee

EHBO training met humor

Ik vondt het een duidelijke EHBO training waar een goede combinatie lag tussen theorie en veel praktijk training... ook in een realistische setting met beeld en geluid.. Ik vond het Uniek idee dat Edward het met zijn kennis ons als cursisten een wond of letsel hadden opgedaan en wij zowel als hulpverlener dan wel als slachtoffer de benadering hebben kunnen ervaren.. Een echte top dag om met goed gevoel en ervaring weer de straat op te kunnen..

Prettige ervaring

Ik heb de cursus als zeer prettig ervaren! Zeker een aanrader.