Houdt zich niet aan afspraken

Het was al erg moeilijk om in Apeldoorn überhaupt een aannemer te vinden. Willem van Engeland is vervolgens wezen kijken, schets gemaakt en ge-offreerd. Tot zover prima. Dan stel ik vragen over de offerte en wil wat bijstelling en dan plots hoor je niks meer. Geen reactie op e-mail en na 2x hem gebeld te hebben toezegging dat míjn verbouwing nog steeds geplandt is en hij na zijn laatste vakantie in maart contact zou opnemen. Nooit meer wat van hem gehoord. Wel zie ik hem elders in Apeldoorn aan het werk. Wees gewaarschuwd voor dit aanemingsbedrijf!

• Nakomen afspraken
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Orde en netheid N.v.t.
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Over Bouwnu