professionals die ten zeerste aanbevolen worden voor verbouwingen

Met professionele en gedreven medewerkers onze mooie nieuwe uitbouw inclusief keuken binnen planning en naar volle tevredenheid gerealiseerd. De overlast is tot een minimum beperkt en er zijn veel (tijdelijke) voorzieningen aangebracht om beschadigingen en overlast tot een minimum te beperken, dit is dan ook goed gelukt.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Keuken
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Goede kwaliteit en communicatie met een probleemoplossende insteek

Uitbouw en dubbel glas geplaatst. Erg blij met het resultaat. Duidelijke communicatie en planning gedurende het traject. Altijd een aanspreekpunt te vinden. Zoals alle projecten gaat niet altijd alles volgens planning. Hierin werd probleemoplossend gedacht om tot de beste oplossing te komen. Personeel ter plaatse was zeer prettig en netjes. Erg blij met het resultaat en deze aannemer!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Vakwerk en afspraak is afspraak!

Wij hebben onze aanbouw en nieuwe keuken binnen 6 weken door Van Gameren laten realiseren en zijn enorm tevreden! Vakwerk en afspraak is afspraak! Uistekende afstemming en er werd erg netjes gewerkt. Onze keuken is gemaakt door de interieurbouwtak van Van Gameren, niets is te gek.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Garage/schuur, Keuken

Over Bouwnu