Professioneel en zeer vakkundig

Erg prettige ervaring - zeker aan te bevelen!

• Vakmanschap
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging, Badkamer, Beglazing en kozijnen, Overige

Heel positief

Ons dak compleet gerenoveerd en een doorbraak met raam gerealiseerd. Vanaf dat we deze woning kochten werden we geconfronteerd met allemaal verborgen en verzwegen gebreken. Uitvoerder van Heijneman diverse malen geweest en altijd een heel prettig contact. Niet alleen het dak, wat volgens de makelaar en verkopers maar 10 jaar oud was en de overstek wat mooi bijgewerkt was maar ook 60 jaar oud was, compleet gerenoveerd. De doorbraak naar de garage ook door Heijneman laten doen inclusief een raamkozijn in de muur laten zetten. Alles werd netjes afgewerkt door super vakkundige mensen. Ik zou in de toekomst weer deze aannemer in de arm nemen!

• Vakmanschap
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Beglazing en kozijnen, Onderhoud/service, Overige

Bedroevend

Vreselijk slechte ervaring. Wij zijn in mei begonnen met het zoeken naar een aannemer. Na een eerste gesprek moesten er nog wat tekeningen worden aangeleverd die we diezelfde week nog hebben verstuurd. De aannemer zou eind juni offerte uitbrengen. Bij het verzenden van de mail nog even gevraagd om te laten weten of de tekeningen goed waren overgekomen, maar geen antwoord ontvangen. Een week later nog maar even gebeld waar een werknemer aangaf door te zullen geven dat de mail met de tekeningen was verstuurd. Er van overtuigd dat het goed zou komen in spanning afgewacht tot eind juni......geen offerte. Een paar dagen juli afgewacht nog steeds.....geen offerte. De firma Heijneman gebeld op een dinsdag. Ja meneer u heeft de offerte waarschijnlijk donderdag. Donderdags.....geen offerte. Gewacht tot de dinsdag erop nog steeds......geen offerte. Nog maar eens gebeld een vriendelijke meneer het verhaal verteld en ja, heel vervelend allemaal. Ik ga het doorgeven. Vandaag vrijdag 17 juli 2020 het begin van de bouwvak en nog steeds.....GEEN OFFERTE. Die offerte hoeft nu natuurlijk niet meer. En ik kan dit bedrijf dan ook zeker niet aanraden, omdat ze vanaf het eerste begin al niet in staat blijken te zijn om een paar simpele afspraken na te komen.

• Vakmanschap N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Orde en netheid N.v.t.
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.

Over Bouwnu