Snel beschikbaar, altijd op tijd rijd

Is altijd snel beschikbaar en op tijd!

Vriendelijk en op tijd

Zeer vriendelijk Corona proef

In 1 woord geweldig. Zeker een aanrader.

Het was heerlijk om in zo'n mooie Tesla te rijden en de chauffeur was vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader en we zullen zelf ook weer snel gebruikmaken van jullie service.

Positief

Perfect!

Top bedrijf!

Uitstekend service en heel vriendelijk! Top bedrijf en snel tot volgende keer!

Een nette beleefde chauffeur !

Altijd op tijd van A naar B

Professioneel, aardig, op tijd en comfortabel.

Erg goed ontvangen en een mooi gesprek gehad. Van A naar B gaan met rust, dan is hij zeker aan te raden.

geweldig fijne taxi service!

Al jaren bel ik de Alphense Taxi Centrale als ik een taxi nodig heb. Super correcte, vriendelijke mensen die me netjes op tijd overal brengen, in een luxueuze auto. Voor lange maar ook voor korte ritjes kan ik van ze op aan. Ook de corona maatregelen zijn uitstekend: een mooi scherm waardoorheen de pinbetaling mogelijk is, mondkapje, en als altijd heel vriendelijk!

Super snel en comfortabel

Super snel en comfortabel zeer klantgericht en vriendelijk. Aanrader!

Top bedrijf , altijd goede service en klantgericht.

Keurig op tijd naar Schiphol gebracht. Heel blij met dit taxibedrijf. Nogmaals top service.

prettig

De taxi stond netjes op tijd voor de deur. De taxichauffeur was netjes en beleefd. Wat mij opviel was dat de auto zeer netjes en schoon was, dit gaf mij een prettig gevoel. Ik zou ATC iedereen aanbevelen.

Uitstekende service en altijd in voor een goed gesprek!

Ik word regelmatig stipt opgehaald met één van de Tesla's en veilig afgeleverd op Schiphol. Het halen is ook altijd prettig geregeld.

Snelle service en vriendelijk personeel!

Alles wat je van een goede taxiservice mag verwachten!

Fijn in omgang, professioneel en op tijd

Zeer klantgericht.

Zeer klantvriendelijke en erg vriendelijk altijd in voor een praatje maar mocht je daar geen zin in hebben is dit ook prima.De auto's waar ze meerijden zijn van top klasse.Ja echt een aanrader.

Goede ervaringen

Wij gebruiken de diensten van Atc al geruime tijd altijd vriendelijke chauffeurs

Super mooie auto

voor ons huwelijk wilde wij met de taxi naar het hotel gebracht worden. Toen de centralist hoorde dat we gingen trouwen stelde hij zelf voor om een luxe wagen in te zetten zonder meer kosten. Een geweldige afsluiter van onze trouwdag.

Super geregeld

Onze ervaring was uitstekend! Taxi was ruim op tijd (heenweg) en terug kwam die ons zelfs op verzoek van ons iets eerder ophalen. Verder een vriendelijker chauffeur.

Helemaal tevreden met de service

Betrouwbaar, scherpe prijs

Wagens altijd netjes, altijd op tijd en volgens afspraak. Nog nooit klachten gehad!

Brilliant service

What a fantastic service in this Pandemic. I usually don’t leave any comments but the service from ATC forced me to leave comment. I love to use ATC service and they been exceptionally well all the time. They Always show up on time and have clean cars. I have used many other cabs but their service is above all. I have recommended ATC to my friends and family. My daughter also use ATC and she feel very safe all time. I highly recommend their service. ATC love your service.

• Would you recommend us? Yes

Fabulous

The service is pretty comfortable.

• Would you recommend us? Yes

Fijne rustige chauffeurs met goede tijdsafspraken

Met gebroken been aantal weken woon werk vervoer via Taxi centrale Alphen. Duidelijke berichtjes over tijdstippen van ophalen of 2 minuten vertraging. Rustige en gezellige chauffeurs

Great experience

Great people and great service. Very satisfied Keep up the good work guys

Over Alphense Taxi Centrale

Bel nu 0172 - 53 23 44 om uw taxi te boeken. 1 centraal nummer voor al uw taxi vervoer in de hele randstad. Kwaliteit en service staan hoog in het vaandel. Pin/cc betalingen? Geen probleem. Zakelijk vervoer op rekening. Met ons reist u zorgeloos naar alle luchthavens in de Benelux. Naar Schiphol al vanaf 47,50 en naar Rotterdam Airport vanaf 67,50. Voor groepsvervoer beschikken wij over ruime Taxibusjes en Touringcars. Informeer bij onze telefoniste en ontvang een vrijblijvende offerte. Reserveer 48+ uur vooraf en ontvang een vast kortingstarief.